Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Luna Coyote  (Luettu 6002 kertaa)

Poissa Mikedi

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Luna Coyote
« : Tammikuu 15, 2023, 19:18:24 »
Onko kokemuksia kyseisestä naisesta?

Poissa Tapiopoika

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luna Coyote
« Vastaus #1 : Tammikuu 16, 2023, 12:04:49 »

Poissa Pertti55hki

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luna Coyote
« Vastaus #2 : Huhtikuu 25, 2023, 12:22:57 »
Oli sovittu tapaaminen mutta teki oharit, ei edes ilmoittanut mitään. Ja ihan selkeästi päivä, paikka ja aika oli sovittu.
Ensimmäinen kerta kun minulle käy näin ettei mitään ilmoita. Ja vielä kotimainen.

Poissa Pertti55hki

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luna Coyote
« Vastaus #3 : Huhtikuu 25, 2023, 13:07:18 »
Asia on selvitetty hyvässä hengessä, oli ehkäpä turha rapsata. Yllättäviä asioita tapahtuu maailmassa.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 491
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Luna Coyote
« Vastaus #4 : Huhtikuu 27, 2023, 19:26:57 »
Oli sovittu tapaaminen mutta teki oharit, ei edes ilmoittanut mitään. Ja ihan selkeästi päivä, paikka ja aika oli sovittu.
Ensimmäinen kerta kun minulle käy näin ettei mitään ilmoita. Ja vielä kotimainen.

Tämähän edustaa sitä uutta varausmaksun-koulukuntaa. Maksoiko 50e sakkoa päälle, kuten asiakkaan harmiksi jäisi oharitilanteessa?

_
dijon on sinappi

Poissa Rokkipappa

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luna Coyote
« Vastaus #5 : Huhtikuu 28, 2023, 11:06:51 »
Kyllä Luna on yleensä ollut ihan luotettava. Veikkaan että ohariin on ollut hyvä syy!

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luna Coyote
« Vastaus #6 : Huhtikuu 29, 2023, 12:15:57 »
Kyllä Luna on yleensä ollut ihan luotettava. Veikkaan että ohariin on ollut hyvä syy!
Ilmeisesti oli hyvä syy, ainakin Instagramissa kertoi tästä ja oli uskottava tarina.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Luna Coyote
« Vastaus #7 : Huhtikuu 29, 2023, 12:26:24 »
Oli sovittu tapaaminen mutta teki oharit, ei edes ilmoittanut mitään. Ja ihan selkeästi päivä, paikka ja aika oli sovittu.
Ensimmäinen kerta kun minulle käy näin ettei mitään ilmoita. Ja vielä kotimainen.

Tämähän edustaa sitä uutta varausmaksun-koulukuntaa. Maksoiko 50e sakkoa päälle, kuten asiakkaan harmiksi jäisi oharitilanteessa?

_
dijon on sinappi


Et sitten osannut lukea Pertin jatkokommenttia kun rupesi niin kovasti keulimaan mahdollisuus päästä itkemään ennakkomaksuista...?

Asia on selvitetty hyvässä hengessä, oli ehkäpä turha rapsata. Yllättäviä asioita tapahtuu maailmassa.

🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa MattiM

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luna Coyote
« Vastaus #8 : Huhtikuu 30, 2023, 13:08:13 »
Luna on ihana välitön palveluntarjoaja.
Vahva läsnäolo ja läheisyys jos sitä kaipaat.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 491
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Luna Coyote
« Vastaus #9 : Toukokuu 01, 2023, 23:36:39 »
Oli sovittu tapaaminen mutta teki oharit, ei edes ilmoittanut mitään. Ja ihan selkeästi päivä, paikka ja aika oli sovittu.
Ensimmäinen kerta kun minulle käy näin ettei mitään ilmoita. Ja vielä kotimainen.

Tämähän edustaa sitä uutta varausmaksun-koulukuntaa. Maksoiko 50e sakkoa päälle, kuten asiakkaan harmiksi jäisi oharitilanteessa?

_
dijon on sinappi


Et sitten osannut lukea Pertin jatkokommenttia kun rupesi niin kovasti keulimaan mahdollisuus päästä itkemään ennakkomaksuista...?

Asia on selvitetty hyvässä hengessä, oli ehkäpä turha rapsata. Yllättäviä asioita tapahtuu maailmassa.

Pertin jatkokommentista ei selvinnyt, maksoiko Perti varausmaksun, saiko Pertti mahdollisesti maksamansa varausmaksun takaisin ja saiko Pertti ehdollisesti myös hyvityksen. Asia on tärkeä, jos edes harkitsee prepaidhuoraa. Jätin yhden väliin tosta syystä ja katson, että varausmaksun hyvitys koskee molempia osapuolia.


_
dijon on sinappi

Poissa LunaCoyote

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luna Coyote
« Vastaus #10 : Lokakuu 25, 2023, 16:27:31 »
Asia on selvitetty hyvässä hengessä, oli ehkäpä turha rapsata. Yllättäviä asioita tapahtuu maailmassa.

Vastaan vielä täällä tähän, kun nyt tein Saitille tunnukset. Olen syvästi pahoillani tapahtuneesta.

Minulle on työuran aikana käynyt muutama
kerta niin, että sovittu tapaaminen ei ole toteutunut omasta mokastani johtuen. Näistä
on opittu ja en sovi enää tapaamisia, jos en ole 100% varma omasta energiatasosta. Tässä tapauksessa olin siis ottanut päiväunet ja en ollut herännyt herätyskelloon. Olin liian väsynyt tekemään töitä ja silti yritin tehdä töitä.
📍Turku 17.-19.11. 👄

Poissa LunaCoyote

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luna Coyote
« Vastaus #11 : Lokakuu 25, 2023, 16:30:44 »
Oli sovittu tapaaminen mutta teki oharit, ei edes ilmoittanut mitään. Ja ihan selkeästi päivä, paikka ja aika oli sovittu.
Ensimmäinen kerta kun minulle käy näin ettei mitään ilmoita. Ja vielä kotimainen.

Tämähän edustaa sitä uutta varausmaksun-koulukuntaa. Maksoiko 50e sakkoa päälle, kuten asiakkaan harmiksi jäisi oharitilanteessa?

_
dijon on sinappi

Hei,

Minulla ei ollut varausmaksua käytössä vielä alkuvuodesta/keväällä eli tässä tapauksessa rahaa ei oltu siirretty minulle etukäteen.

Nykyisin käytän varausmaksua, mutta vain uusille asiakkaille. Tämä käytäntö ollut syksystä 2023 alkaen vasta, eli aika uusi juttu
📍Turku 17.-19.11. 👄