Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni  (Luettu 2893 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« : Tammikuu 10, 2023, 20:40:19 »
Tein DVV-palveluun turvakieltohakemuksen neljän vuoden tauon jälkeen.

Kirjoitin että olen viimeiset vuodet tehnyt seksityötä kotonani, jolloin olen vaatinut rekisteröityä puhelinnumeroa eikä minulla ole ollut mitään ongelmia. Nyt kun muutan Helsinkiin, tulen tekemään kotikäyntejä autoillen, en ehkä aina rekisteröityyn numeroon.
Koska mikään rekisteri-ilmoituskielto, vähiten Trafin, ei estä että mun tiedot saa selville auton rekisterinumeron perusteella, haluan turvakiellon.

Meni 2 työpäivää, nyt tuli ilmoitus Kelasta että ota huomioon että sulla on turvakielto.

Tämä vastauksena heille, jotka väittävät että perustelujen pitää olle rankat. Että pitää olla vainoamista, väkivaltaa, omaisuuden tuhoamista. Ei.

Minun perusteluni on että haluan olla mahdollisimman turvassa kotonani.

Joten huomio uudet ja vanhat hutsut: hakekaa turvakieltoa DVV ❤️

Vastaan mielelläni kysymyksiin yksärillä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2023, 20:51:35 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #1 : Tammikuu 10, 2023, 21:09:55 »
Hain satunnaisesti, fragmentaarisesti mielipiteitä turvakiellon saamisesta tällä foorumilla.

Ihan nopeasti katsottuna mielipide vaikuttaa olevan, että turvakiellon saadakseen täytyy olla vakavan uhan alla. Että seksin myyminen ei riitä. Väitin toisin jo tuolloin, koska olin sen saanut jo yli 10 vuotta sitten pelkällä ilmoituksella että myyn seksipalveluja.

Väitän taas samaa. Kun kerrot olevasi seksityöntekijä, saat turvakiellon.

Luonnollisesti, jos ei ole valmis viemään julkiseen tietopankkiin että teet seksityötä, niin on vaikea saada turvakieltoa salaisena seksityöntekijänä.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #2 : Tammikuu 10, 2023, 21:12:58 »
No meni 3 työpäivää.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #3 : Tammikuu 10, 2023, 21:36:22 »
Kuulostaa erikoiselta, itse sain turvakiellon ns pienemmästäkin…🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #4 : Tammikuu 11, 2023, 00:36:50 »
Kuulostaa erikoiselta, itse sain turvakiellon ns pienemmästäkin…🤔


Joo, kuulostaa todella erikoiselta. Millä perustein sait turvakiellon, joka on kevyempi kuin seksinmyynti?

Poliisi löytää sinut silmänräpäyksessä. Millä, kevyin perustein sait turvakiellon?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2023, 00:38:50 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #5 : Tammikuu 11, 2023, 10:25:35 »
Mä perustelin, että olen aikuisviihdealalla. En edes maininnut olevani seksityöntekijä.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #6 : Tammikuu 11, 2023, 11:26:24 »
Monet terveydenhoitoalan ihmiset saa turvakiellon ihan vaan sillä perusteella, että ovat hoitoalalla. Varsinkin jos joutuu kohtaamaan ns. haastavia potilasryhmiä kuten päihteiden käyttäjiä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #7 : Tammikuu 11, 2023, 12:15:27 »
Mä perustelin, että olen aikuisviihdealalla. En edes maininnut olevani seksityöntekijä.

OK 😁
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #8 : Tammikuu 11, 2023, 12:16:51 »
Monet terveydenhoitoalan ihmiset saa turvakiellon ihan vaan sillä perusteella, että ovat hoitoalalla. Varsinkin jos joutuu kohtaamaan ns. haastavia potilasryhmiä kuten päihteiden käyttäjiä.

Totta, silloin peruste on ns kunniallisen työn tekeminen. Seksinmyyntiä kun ei m9net henno laittaa hakemukseen…

Mutta tuo aikuisviihdeanimea on hieno 😊
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #9 : Tammikuu 11, 2023, 13:10:32 »
Monet terveydenhoitoalan ihmiset saa turvakiellon ihan vaan sillä perusteella, että ovat hoitoalalla. Varsinkin jos joutuu kohtaamaan ns. haastavia potilasryhmiä kuten päihteiden käyttäjiä.

Totta, silloin peruste on ns kunniallisen työn tekeminen. Seksinmyyntiä kun ei m9net henno laittaa hakemukseen…

Mutta tuo aikuisviihdeanimea on hieno 😊
Miksi ei henno laittaa?  Vastaus siihen on tässä: Pelko siitä veropetoksesta jota huoraamisessa toteutetaan kaikkien muidenkin mahdollisten sosiaali etuuksien saamisen nostamisessa,vaikkakin pimeä tulo on suuruusluokaltaan sitä johon missään verotettavassa virassa,tai toimessa kukaan ei yllä!

Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #10 : Tammikuu 12, 2023, 14:17:53 »
Olen ymmärtänyt että LUOVUTUSkielto on helpompi saada kuin TURVAkielto. Saadakseen jopa TURVAkiellon, niin pitää antaa jonku syyn mitä luovutuskiellossa ei aina vaadita.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #11 : Tammikuu 12, 2023, 16:13:56 »
Olen ymmärtänyt että LUOVUTUSkielto on helpompi saada kuin TURVAkielto. Saadakseen jopa TURVAkiellon, niin pitää antaa jonku syyn mitä luovutuskiellossa ei aina vaadita.

Joo mulla meni nuo sekaisin kun nopeesti täällä ajatuksissani vastasin. Mutta jep juurikin näin!😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #12 : Tammikuu 14, 2023, 02:55:04 »
Monet terveydenhoitoalan ihmiset saa turvakiellon ihan vaan sillä perusteella, että ovat hoitoalalla. Varsinkin jos joutuu kohtaamaan ns. haastavia potilasryhmiä kuten päihteiden käyttäjiä.

Totta, silloin peruste on ns kunniallisen työn tekeminen. Seksinmyyntiä kun ei m9net henno laittaa hakemukseen…

Mutta tuo aikuisviihdeanimea on hieno 😊
Miksi ei henno laittaa?  Vastaus siihen on tässä: Pelko siitä veropetoksesta jota huoraamisessa toteutetaan kaikkien muidenkin mahdollisten sosiaali etuuksien saamisen nostamisessa,vaikkakin pimeä tulo on suuruusluokaltaan sitä johon missään verotettavassa virassa,tai toimessa kukaan ei yllä!

Tuo voi olla ihan vähän totta.

Mutta mitä verohallinto sanoo, kuinka paljon saa tienata ennenkuin on verovelvollinen?

Minulla ei hallinnon opinnot edenneet siihen pisteeseen, jossa DVV ilmoittaa verohallinnolle naisen turvakiellon syyn olevan seksityö. Enpä usko että noin käy.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2023, 03:01:01 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #13 : Tammikuu 14, 2023, 03:03:38 »
Olen ymmärtänyt että LUOVUTUSkielto on helpompi saada kuin TURVAkielto. Saadakseen jopa TURVAkiellon, niin pitää antaa jonku syyn mitä luovutuskiellossa ei aina vaadita.

Tästähän ei ollut puhe?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #14 : Tammikuu 14, 2023, 03:06:17 »
Mutta viekää te, jotka tapaatte uusia tyttöjä, tämä tieto eteenpäin. Ja se on saletti ettei DVV luovuta syitä verottajalle.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5325
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #15 : Tammikuu 14, 2023, 07:25:35 »
Mutta viekää te, jotka tapaatte uusia tyttöjä, tämä tieto eteenpäin. Ja se on saletti ettei DVV luovuta syitä verottajalle.
Palveluita pitäisi kyllä saada mutta törkeätä jos joutuu maksamaan veroja.

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #16 : Tammikuu 14, 2023, 07:31:33 »
Vaikka en seksin myyjä olekkaan vaan palvelujen käyttäjä niin tuli vaan mieleen, että kelpaakohan turvakiellon syyksi sellainen jos sanoo käyttävänsä Aurora Maturen palveluksia??? Siinähän saattaa olla oma yksityisyys uhattuna??  :drinking:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2023, 07:33:21 kirjoittanut Mettämies »

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2084
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #17 : Tammikuu 14, 2023, 17:11:43 »
^Ei taida onnistua edes duunarin työviikossa, mutta kannattaa kyllä hakea vaikka kestääkin  :wanker:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinmyyjän turvakielto, 2 työpäivää meni
« Vastaus #18 : Tammikuu 15, 2023, 19:26:15 »
Monet terveydenhoitoalan ihmiset saa turvakiellon ihan vaan sillä perusteella, että ovat hoitoalalla. Varsinkin jos joutuu kohtaamaan ns. haastavia potilasryhmiä kuten päihteiden käyttäjiä.

Totta, silloin peruste on ns kunniallisen työn tekeminen. Seksinmyyntiä kun ei m9net henno laittaa hakemukseen…

Mutta tuo aikuisviihdeanimea on hieno 😊
Miksi ei henno laittaa?  Vastaus siihen on tässä: Pelko siitä veropetoksesta jota huoraamisessa toteutetaan kaikkien muidenkin mahdollisten sosiaali etuuksien saamisen nostamisessa,vaikkakin pimeä tulo on suuruusluokaltaan sitä johon missään verotettavassa virassa,tai toimessa kukaan ei yllä!

Tuo voi olla ihan vähän totta.

Mutta mitä verohallinto sanoo, kuinka paljon saa tienata ennenkuin on verovelvollinen?

Minulla ei hallinnon opinnot edenneet siihen pisteeseen, jossa DVV ilmoittaa verohallinnolle naisen turvakiellon syyn olevan seksityö. Enpä usko että noin käy.



Eipä ole veropetokseen perustuvalla tulolla alarajaa. Eikä väärin perustein haetuilta,ja nostetuilta sosiaali etuuksiltakaan. Molemmista voidaan suorittaa takautuvalta ajalta myös takaisinperintä,ja useissakin jo pitempäänkin jatkuneissa petoksissa perinnän lisäksi tuomiona vankeus tuomio.

Mutta mikäli on välttämätön tarve kaivaa verta nenästään niin kyllä se tulee ajallaan!
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.