Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Blgannina
bbwvantaa29:
🤣🤣🤣 Siis väitätkö että noiden takana joille olen vastannut on minä itse? 😁 Nyt on jo aika paksua.🤭
Kirppu69:
Kyllä mä väitän, se ei ole harvinaista täällä. En muista nähneeni ketjua mihin ois yhtä monta nimimerkkiä rekisteröitynyt kehumaan yhtä tiettyä PT:tä ja tämän jälkee hiljentynyt täysin :sheep:
bbwvantaa29:
--- Lainaus käyttäjältä: Kirppu69 - Maaliskuu 29, 2025, 08:22:30 ---Kyllä mä väitän, se ei ole harvinaista täällä. En muista nähneeni ketjua mihin ois yhtä monta nimimerkkiä rekisteröitynyt kehumaan yhtä tiettyä PT:tä ja tämän jälkee hiljentynyt täysin :sheep:
--- Lainaus päättyy ---
Anteeks nyt vaan Kirppu, mutta saanen huomauttaa, jos katsot tämän ketjun kommentoijien rekisteröitymispäiviä, niin jotkut täällä ovat rekisteröityneet ennenkun mä olen näitä hommia edes tehnyt. Se että joku olisi täällä jättänyt itsestään rapsoja niin ei tarkota sitä että kaikki tekisi niin. Toi on sitäpaitsi aika inhottavaa väittää tommosta, jos ei ole asiasta täysin varma, ja voi aiheuttaa myös hallaa ptlle. Se että jotkut mun asiakkaat ovat halunneet mua kehua, ei pitäisi sinua millään lailla hiertää. Kivaa viikonloppua sinne 😘
zorrotorro1:
Sain kerran varattua ajan kyseiselle naiselle. Annoin hänen jopa päättää ajan koska oli seuraavalle päivälle. Ei tullut tapaamista kun hän perui sen itse jo seuraavana aamuna.
antsa42:
Löysin itseni taannoin Vantaalta akuuttia seuraa vailla. Bbwvantaa29 vastasi nopeasti. Tulin paikan päälle niin nopeasti, että hänellä ei ollut aikaa laittautua niin valmiiksi, kuin olisi toivonut. Vastassa oli silti söpö bbw-neito. Voin kompata aiempia kirjoittajia ja totesin saman, että kyseinen nainen on varsin seksikäs ja kiihkeä ja hänen kanssaan oli ilo viettää aikaa. Suositus siis täältäkin..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta