Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Blgannina
Kirppu69:
Naapurissa ja nakukalenterissa ilmoittelee todella muhkea bbwtyttönen. Oma intuitioni kertoo että häneltä saattaisi saada pätevää poskihoitoa. Osaako joku vahvistaa asian, vaikka sitten yksärillä?
Paul1:
Tämä kiinnostaisi itseänikin Helsingissä käydessä. Nostelen siis lankaa siitä syystä.
Winnie83:
Joskus taannoin tapasin hänet suikkarin merkeissä. Ihan mukava, kuvien mukainen mimmi vastassa, ja sovitut asiat onnistuivat. Ei mitään valittamista.
slavetolove:
On kokemusta kyseisestä neidistä, piipahdin hänen luonaan hiljattain ja poistuin erittäin tyytyväisenä ja tyydytettynä.
Neidin kuvat pitävät paikkansa, hän on kaikkea sitä mitä kuvat antavat ymmärtää, eli XXL-kokoinen, huolellisesti laittautunut, meikattu kaunotar. Jos etsit hoikkaa pikkupeppua niin siirry seuraavaan ilmoitukseen, neidillä nimittäin on kokoa ja muotoja niitä arvostaville ja rakastaville.
Neidin suikkari oli juuri sellainen mistä itse eniten nautin, kostea, pitkä, intohimoinen ja kuuma! Harvoin on kullini päässyt näin pätevään suuhoitoon, joten lasti meinasi lähteä jo neidin imutellessa. Panemaanhan tänne kuitenkin oltiin tultu, joten kumi päälle ja paukuttamaan neidin pulleaa ajeltua pillua muutamassakin asennossa. Takaapäin ihanan muhkea pylly pääsi todella oikeuksiinsa ja ainakin minulle tuli fiilis, että myös neiti nauttii kovasti panemisesta. Eipä aikaakaan niin lasti lähti ja pussit, sekä mieli keventyivät.
Näillä saatesanoilla: jos aidosti pidät isokokoisesta, iloisesta kurvittaresta, joka nauttii seksistä, niin lämmin suositus tälle neidille. Itse olen jo varannut seuraavan nautiskeluhetken hänen kanssaan.
Joonaspp:
Oon muutaman kerran käynyt Annia tapaamassa ja on kyllä erittäin tyydyttävä tapaus. Siisti kämppä, nätti, ystävällinen, meikattu ja todella muhkea nainen vastassa. Ottaa todella hyvin suihin ja on kiihkein nainen kenen kanssa oon koskaan ollut. Tykkää aidosti kovemmastakin panemisesta. Ihan älyttömän hyvä posliini pillu :inlove:
Suosittelen!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta