Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Blgannina

<< < (3/9) > >>

blgannina:
Ja lisäyksenä vielä sen verran, että profiileissani olen pyytänyt esittäytymään kun ottaa yhteyttä. Usein yhteydenotoissa lukee vain moi tai mitä kuuluu, enkä semmoisille vastaa. Joten arvostan sitä että on lukenut tekstini huolella niin vastaus tulee varmasti paremmin.☺️✨

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: blgannina - Tammikuu 07, 2024, 02:46:05 ---Usein yhteydenotoissa lukee vain moi tai mitä kuuluu, enkä semmoisille vastaa. Joten arvostan sitä että on lukenut tekstini huolella niin vastaus tulee varmasti paremmin.☺️✨

--- Lainaus päättyy ---

Nämä itsensä "esittelyt" on vähän komsii-komsaa.

Nimittäin ei ole yksi ja kaksi kertaa kun kertoo vähän toiveistaan yms. pyydetyn mukaisesti eikä koskaan tule takaisinpäin viestiä esim "Moi mitä kuuluu".

Yleensä itse aloitan tsekkauksella (pikaviestimet) "Moro kuis panee" tms. jolla varmistun siitä että toisessa päässä on aito huora eikä pikkuteini leikkimässä.

slavetolove:
Käväisin pitkästä aikaa Annia tapaamassa ja neidin taika ei ole kadonnut mihinkään. Ihanan lämpimästi ottaa asiakkaan vastaan, hymyilee ja pitää todella hyvää huolta kaikinpuolin. Neidin suikkari on edelleen timanttinen ja kivana lisänä pukeutuu sexyihin hepeniin ja on todella näyttävästi meikattu.

Jokaiselle makunsa mukaan mutta itse taidan kyllä tehdä lisääkin vierailuja tämän bbw-kaunottaren luo ☺️

blgannina:
Kiitos ihanasta kommentista❤️
Tervetuloa vierailemaan useemminkin💋💋

Waverunner:
Tuli joskus käytyä siinä jätemäen vieressä... ennen bj oli 50€, sittemmin se nousi 80€ niin tuo on pelkästä suikkarista vähän liikaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta