Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Blgannina  (Luettu 11332 kertaa)

Poissa Kirppu69

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Blgannina
« : Tammikuu 10, 2023, 18:03:07 »
Naapurissa ja nakukalenterissa ilmoittelee todella muhkea bbwtyttönen. Oma intuitioni kertoo että häneltä saattaisi saada pätevää poskihoitoa. Osaako joku vahvistaa asian, vaikka sitten yksärillä?

Poissa Paul1

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #1 : Tammikuu 21, 2023, 15:50:33 »
Tämä kiinnostaisi itseänikin Helsingissä käydessä. Nostelen siis lankaa siitä syystä.

Poissa Winnie83

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #2 : Tammikuu 22, 2023, 07:52:54 »
Joskus taannoin tapasin hänet suikkarin merkeissä. Ihan mukava, kuvien mukainen mimmi vastassa, ja sovitut asiat onnistuivat. Ei mitään valittamista.

Poissa slavetolove

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #3 : Tammikuu 24, 2023, 16:37:15 »
On kokemusta kyseisestä neidistä, piipahdin hänen luonaan hiljattain ja poistuin erittäin tyytyväisenä ja tyydytettynä.

Neidin kuvat pitävät paikkansa, hän on kaikkea sitä mitä kuvat antavat ymmärtää, eli XXL-kokoinen, huolellisesti laittautunut, meikattu kaunotar. Jos etsit hoikkaa pikkupeppua niin siirry seuraavaan ilmoitukseen, neidillä nimittäin on kokoa ja muotoja niitä arvostaville ja rakastaville.

Neidin suikkari oli juuri sellainen mistä itse eniten nautin, kostea, pitkä, intohimoinen ja kuuma! Harvoin on kullini päässyt näin pätevään suuhoitoon, joten lasti meinasi lähteä jo neidin imutellessa. Panemaanhan tänne kuitenkin oltiin tultu, joten kumi päälle ja paukuttamaan neidin pulleaa ajeltua pillua muutamassakin asennossa. Takaapäin ihanan muhkea pylly pääsi todella oikeuksiinsa ja ainakin minulle tuli fiilis, että myös neiti nauttii kovasti panemisesta. Eipä aikaakaan niin lasti lähti ja pussit, sekä mieli keventyivät.

Näillä saatesanoilla: jos aidosti pidät isokokoisesta, iloisesta kurvittaresta, joka nauttii seksistä, niin lämmin suositus tälle neidille. Itse olen jo varannut seuraavan nautiskeluhetken hänen kanssaan.

Poissa Joonaspp

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #4 : Kesäkuu 26, 2023, 19:41:56 »
Oon muutaman kerran käynyt Annia tapaamassa ja on kyllä erittäin tyydyttävä tapaus. Siisti kämppä, nätti, ystävällinen, meikattu ja todella muhkea nainen vastassa. Ottaa todella hyvin suihin ja on kiihkein nainen kenen kanssa oon koskaan ollut. Tykkää aidosti kovemmastakin panemisesta. Ihan älyttömän hyvä posliini pillu  :inlove: 
Suosittelen!

Poissa blgannina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #5 : Heinäkuu 23, 2023, 05:02:47 »
Ihana oli huomata nämä kommentit, tässä ihan punastuu  :kiss:
Kiitos niistä!💋🥰
💋💋💋

Poissa Jake93

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #6 : Lokakuu 12, 2023, 22:09:04 »
3 kertaa annin luona vierailleena, voin suositella.
6/5 kokemus.
Aivan mahtava ottamaan suihin, aidosti kiimainen ja todella mukava tyttö.

En malta odottaa seuraavaa kertaa :inlove:

Poissa blgannina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #7 : Lokakuu 23, 2023, 06:25:28 »
😍😍😍 Siis kiitos! Niin hyvä mieli tuli tästä palautteesta, ihana olet!🥰🥰 Kyllä on hymy pyllyssä täällä tällä tytöllä nyt.🤭
💋💋💋

Poissa zorrotorro1

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Blgannina
« Vastaus #8 : Tammikuu 06, 2024, 22:23:30 »
Miten olette saaneet häneen yhteyttä parhainten? Itse koittanut muutaman kerran mutta ei mitään vastausta.

Poissa blgannina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #9 : Tammikuu 07, 2024, 02:42:44 »
Moikka! Tossa ylemmässä kommentissa on kysymys siitä että ei ole saanut vastausta. Välillä olen pitänyt taukoa ja poistanut profiilini muutaman kerran. Joten mikäli et ole saanut vastausta niin pyydän ottamaan uudestaan yhteyttä kikkiin tai sähköpostiin. 😘 Kyseisen herran kanssa saatiinkin jo yhteys aikaiseksi.☺️ Kivaa uutta vuotta kaikille!✨ Terkuin Anni😘
💋💋💋

Poissa blgannina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #10 : Tammikuu 07, 2024, 02:46:05 »
Ja lisäyksenä vielä sen verran, että profiileissani olen pyytänyt esittäytymään kun ottaa yhteyttä. Usein yhteydenotoissa lukee vain moi tai mitä kuuluu, enkä semmoisille vastaa. Joten arvostan sitä että on lukenut tekstini huolella niin vastaus tulee varmasti paremmin.☺️✨
💋💋💋

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Blgannina
« Vastaus #11 : Tammikuu 07, 2024, 09:32:21 »
Usein yhteydenotoissa lukee vain moi tai mitä kuuluu, enkä semmoisille vastaa. Joten arvostan sitä että on lukenut tekstini huolella niin vastaus tulee varmasti paremmin.☺️✨

Nämä itsensä "esittelyt" on vähän komsii-komsaa.

Nimittäin ei ole yksi ja kaksi kertaa kun kertoo vähän toiveistaan yms. pyydetyn mukaisesti eikä koskaan tule takaisinpäin viestiä esim "Moi mitä kuuluu".

Yleensä itse aloitan tsekkauksella (pikaviestimet) "Moro kuis panee" tms. jolla varmistun siitä että toisessa päässä on aito huora eikä pikkuteini leikkimässä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa slavetolove

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #12 : Maaliskuu 18, 2024, 00:06:31 »
Käväisin pitkästä aikaa Annia tapaamassa ja neidin taika ei ole kadonnut mihinkään. Ihanan lämpimästi ottaa asiakkaan vastaan, hymyilee ja pitää todella hyvää huolta kaikinpuolin. Neidin suikkari on edelleen timanttinen ja kivana lisänä pukeutuu sexyihin hepeniin ja on todella näyttävästi meikattu.

Jokaiselle makunsa mukaan mutta itse taidan kyllä tehdä lisääkin vierailuja tämän bbw-kaunottaren luo ☺️

Poissa blgannina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #13 : Maaliskuu 21, 2024, 00:29:19 »
Kiitos ihanasta kommentista❤️
Tervetuloa vierailemaan useemminkin💋💋
💋💋💋

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 303
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #14 : Maaliskuu 21, 2024, 11:36:06 »
Tuli joskus käytyä siinä jätemäen vieressä... ennen bj oli 50€, sittemmin se nousi 80€ niin tuo on pelkästä suikkarista vähän liikaa.

Poissa blgannina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #15 : Maaliskuu 22, 2024, 08:44:09 »
Tuli joskus käytyä siinä jätemäen vieressä... ennen bj oli 50€, sittemmin se nousi 80€ niin tuo on pelkästä suikkarista vähän liikaa.

Moikka! Kyllä hintani ovat vaihdelleet tässä vuosien aikana. Olen ollut 3 vuotta alalla, ja varsinkin alkuaikoina mulla ei ollut mitään käsitystä mitä kukakin palveluista ottaa. Olen tutustunut aikojen saatossa muihin tyttöihin sponssi piireissä, jotka sitten avasivat mulle yleistä hintatasoa ja sen vuoksi myös nostin suikkarin hintaa.
Mutta kuitenkin välillä saattaa olla päiviä jolloin saatan tehdä alennuksella eli kannattaa kysellä mikäli kiinnostusta on. :blowjob:  :inlove:
💋💋💋

Poissa pekuka

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #16 : Maaliskuu 30, 2024, 21:10:38 »
Pakko lisätä kehut tähän ketjuun, kun on ekan kerran tämä ihana neito koettuna.

Tapaamisen sopiminen tosi sujuvaa ja vastasi viesteihin nopeasti.
Oven avasi hymyilevä ja iloinen, muhkea ja näyttävästi laittautunut neiti.
Ilmoituksissa on paljon kuvia, jotka on ajan tasalla ja todenmukaisia. Eli BBW tai XXL-tyyppisestä tykkäävälle paljon nähtävää ja koettavaa.

Pesun kautta mentiin aika suoraan asiaan ja neito kyllä sen asian osaa.
Koko ajan oli sellainen olo, että asiakkaana sinut huomioitiin ja asiakkaan haluja osattiin hyvin lukea ennen kuin ehti seuraavaa toivetta itse sanoakaan. Mukavana yksityiskohtana sängyn viereen sopivasti aseteltu peili tarjosi muhkeita näkymiä eri suunnista. Kiihkeä nainen, joka on sinut itsensä ja tämän työnsä kanssa. Panostaa aidosti asiakkaaseen, saa tuntemaan, että olisit oikeasti haluttu, etkä vain liukuhihnalla vastaantuleva turska.
Alusta loppuun mukavan rento ja välitön tunnelma, sellainen GFE-tyyppinen kokemus, että seksin lisäksi myös juttu luistaa ihan luontevasti.

Menisinkö uudestaan? No ehdottomasti, kun vain sillä suunnalla tulee liikuttua.

Poissa blgannina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #17 : Huhtikuu 01, 2024, 04:56:28 »
Pakko lisätä kehut tähän ketjuun, kun on ekan kerran tämä ihana neito koettuna.

Tapaamisen sopiminen tosi sujuvaa ja vastasi viesteihin nopeasti.
Oven avasi hymyilevä ja iloinen, muhkea ja näyttävästi laittautunut neiti.
Ilmoituksissa on paljon kuvia, jotka on ajan tasalla ja todenmukaisia. Eli BBW tai XXL-tyyppisestä tykkäävälle paljon nähtävää ja koettavaa.

Pesun kautta mentiin aika suoraan asiaan ja neito kyllä sen asian osaa.
Koko ajan oli sellainen olo, että asiakkaana sinut huomioitiin ja asiakkaan haluja osattiin hyvin lukea ennen kuin ehti seuraavaa toivetta itse sanoakaan. Mukavana yksityiskohtana sängyn viereen sopivasti aseteltu peili tarjosi muhkeita näkymiä eri suunnista. Kiihkeä nainen, joka on sinut itsensä ja tämän työnsä kanssa. Panostaa aidosti asiakkaaseen, saa tuntemaan, että olisit oikeasti haluttu, etkä vain liukuhihnalla vastaantuleva turska.
Alusta loppuun mukavan rento ja välitön tunnelma, sellainen GFE-tyyppinen kokemus, että seksin lisäksi myös juttu luistaa ihan luontevasti.

Menisinkö uudestaan? No ehdottomasti, kun vain sillä suunnalla tulee liikuttua.


Voi että aivan ihana viesti, tämmösiä on niin kiva lukea.💖 Mahtavaa että sulle jäi noin hyvä fiilis tapaamisesta että halusit jättää palautetta.🥰

Tervetuloa ihmeessä vierailemaan uudestaan!😘😘
💋💋💋

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Blgannina
« Vastaus #18 : Huhtikuu 06, 2024, 22:56:51 »
Yleensä itse aloitan tsekkauksella (pikaviestimet) "Moro kuis panee" tms. jolla varmistun siitä että toisessa päässä on aito huora eikä pikkuteini leikkimässä.

Olenkin aina ihmetellyt, että kuka niitä moi! -viestejä oikein lähettelee, kun tosi monessa ilmoituksessa erikseen lukee, että sellaisiin ei vastata. Mutta se onkin siis Kellopeliappelsiini!  ;)

No, onhan tuo tavallaan looginen syy ja selittää hieman, miksi joku tuollaisia viestejä lähettelee (sitäkin olen usein ihmetellyt), mutta mahtaako tuo olla oikeasti toimiva metodi? Tarkoitan, että tuolla tavalla vastausprosentti jäänee aika matalaksi?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa blgannina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blgannina
« Vastaus #19 : Huhtikuu 08, 2024, 04:24:02 »
Yleensä itse aloitan tsekkauksella (pikaviestimet) "Moro kuis panee"

Olenkin aina ihmetellyt, että kuka niitä moi! -viestejä oikein lähettelee, kun tosi monessa ilmoituksessa erikseen lukee, että sellaisiin ei vastata.

Voin sanoa että varmaan 2/3 viesteistä on pelkkiä moi, tai miten menee viestejä🤦🏻‍♀️😅 en ymmärrä miten vaikeaa on lukea ilmoitus, mä ainakin itse jos olisin menossa tapaamaan ihmistä tämmösissä merkeissä niin haluisin edes lukea mitä se on ilmoitukseen kirjoittanut. 😅
💋💋💋