Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ajakohdalla väliä?  (Luettu 2083 kertaa)

Poissa Bibtm89

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Ajakohdalla väliä?
« : Tammikuu 07, 2023, 12:26:22 »
Heipä hei turskat!
Ja myös itse asiantuntijat!

Olen itse aika "kokematon" vielä näissä, mitä nyt kahdesti käynyt näitä kauniita naisia tapaamassa.
Mieleeni ponnahti näitä naikkosia miettiessä, onko kukaan huomannut ajankohdalla olevan väliä?
Ja kyllä se veri ilmeisesti pääsee välillä sinne yläpäähänkin virtaamaan näitä miettiessä :D.

Onko turskat huomanneet mitään eroa esim. aamulla vs päivällä vs illalla?
Mikä ajankohta olisi napata se kiimasin aika päivästä?
Nappaako aikanen lintu madon?

Ymmärrän, että omilla aikatauluilla sitä yleensä mennään. Mutta jos on esim. loma kyseessä ja vapaus valita ajankohta?

Vai ovatko he niin mytologisen jumalaisia, että stamina pysyy katossa koko päivän?
 :blowjob: :stiletto: :behind:

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ajakohdalla väliä?
« Vastaus #1 : Tammikuu 07, 2023, 12:41:04 »
Ei kait väliä. Monestihän nämä tekevät töitä yömyöhään ja jos aamulla asiakas, niin saattaa olla liian vähillä unilla kärttynen tms.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajakohdalla väliä?
« Vastaus #2 : Tammikuu 07, 2023, 13:39:21 »
Se on kuulkaas sillä tavalla että panetus ei katso ajankohtaa.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5043
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Ajakohdalla väliä?
« Vastaus #3 : Tammikuu 07, 2023, 13:59:44 »
Eipä Ammattilaisten toiminnassa ole tullut juurikaan moista havainneeksi, ainakaan ei ole ulospäin näkynyt.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ajakohdalla väliä?
« Vastaus #4 : Tammikuu 09, 2023, 20:27:00 »
Ensimmäinen yhteydenotto on usein hieman töksähtelevää joten usein on paras taktiikka vaan sopia aika joka itsellesi sopiii, ellei tule signaalia että on halukas viestimään muutaman viestin.

Yleinen ohje silti on, että kysyvä harvemmin tieltä eksyy. Eli varmasti paras tapa on kysyä sitten paikan päällä hommailujen lomassa tai jälkeen, että mitenkäs sinulla. Ootko aamulla kiimaisimmillasi vai ootko yöihminen... Esim itsellä on lähespoikkeuksetta niin että aamulla ei edes käy mielessä paneminen ellei ole erikseen joutunut junailemaan jonkun lounas käynnin.

Sitten taas kun kello lähenee yön pikkutunteja oon munaködessä miettimässä että mihin tän tyrkkäis 😁. Ja jos panokunnosta miettii niin voisin yöaikaan voisi pistää ranttaliksi vaikka kahdesti laukeavalla. Mut aamulla se on usein sellainen pikainen räkäsy. 😚.

Esim yksi neito sanoi mulle suoraan, ja että olipas mukavaa kun tulit näin myöhään, oon usein just kaikist kiimaisimmillani myöhäisillasta. 😎

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajakohdalla väliä?
« Vastaus #5 : Tammikuu 09, 2023, 21:07:08 »
Sehän on ihmisestä ja sen omasta vuorokausirytmistä kiinni.

Itse aloitan työpäivät keikkapaikoilla aikaisintaan kahdeksalta ja otan vikan asiakkaan noin klo 21. Helsingissä työpäivä alkaa ysiltä tai kymmeneltä.
Helsingissä <3

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajakohdalla väliä?
« Vastaus #6 : Tammikuu 09, 2023, 21:51:03 »
Sehän on ihmisestä ja sen omasta vuorokausirytmistä kiinni.

Juurikin näin. Itse en tapaa enää klo 20 jälkeen. Ja klo 17 jälkeen olevat ajat pitää varata viimeistään saman päivän aamuna. Kyllä se välillä rassaa kun sama ihminen laittaa illalla viestiä et ”käviskö nyt?” vaikka on aijemmin kertonut etten päivystä. 🙄😅 Mutta joo, meitä on moneen junaan! Aina voi toki kysyä, mutta olisi kiva jos muistaisi myös mitä on vastattu ettei tule niitä ns turhia kyselyjä. 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6841
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ajakohdalla väliä?
« Vastaus #7 : Tammikuu 09, 2023, 22:20:00 »
Sopivan hupakon (asenne&kemiat) kanssa panoajaksi käy mikä vaan  :drinking: Kuitenkin aika harvoin aikaisin aamulla on tullut oltua sessiossa, osa ei yleensä ihan aamulla edes vastaa puhelimeen.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajakohdalla väliä?
« Vastaus #8 : Tammikuu 09, 2023, 22:41:55 »
Jos siviilielämää miettii niin aamupalan jälkeen

Poissa normisuomalainen

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajakohdalla väliä?
« Vastaus #9 : Tammikuu 10, 2023, 18:52:57 »
Kylhän ero on selvästi havaittavissa jos vertaa hupakkoa jolle olet sen päivän 11. asiakas vs kun vertaa hupakkoon jolle olet mahdollisesti sen viikon ensimmäinen tai jopa sen kuukauden ensimmäinen asiakas.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ajakohdalla väliä?
« Vastaus #10 : Tammikuu 10, 2023, 19:20:55 »
Jos siviilielämää miettii niin aamupalan jälkeen
tai ennen. Ainakin ennen klo 06.30. Lounastauko voi toimia eli klo 11.30. klo 12.00 jälkeen ei millään jaksaisi.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2023, 19:23:29 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?