Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Punatukkainen aidosti nauttiva Jumalatar  (Luettu 7959 kertaa)

Poissa JonttuE

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Punatukkainen aidosti nauttiva Jumalatar
« : Tammikuu 02, 2023, 23:40:31 »
Samalla otsikolla ilmoitteleva Jumalatar tavattu ja voi pojat mikä kokemus!

Todella kaunis ja pitkä laatunainen. Sai nuolla ja varsinkin peppu on oikeasti ihan täydellinen!

Varasin pitkän dominasession ja pääsin toteuttamaan monta fantasiaa. Oli kuunnellut mun toivelistan ja toteutti kaiken mitä toivoin.

Aion kyllä kokea myös perinteisemmän session, sen verran koukutti. Hinta-laatusuhde erinomainen. Tätä ei kannata missata.

Ja ainakin mulle tärkeää että synkkasi myös muuten todella hyvin. Todella mukavantuntuinen ihminen.

Keli hyvä, pientä pakkasta. Liukasta.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Punatukkainen aidosti nauttiva Jumalatar
« Vastaus #1 : Tammikuu 03, 2023, 13:58:05 »
 :drinking: :headbang: Olen onnellinen sinun puolesta.

Poissa Vieras1470

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Punatukkainen aidosti nauttiva Jumalatar
« Vastaus #2 : Maaliskuu 03, 2023, 18:27:57 »
Suuren suuri kiitos ihanasta palautteesta ❤️❤️❤️


Samalla otsikolla ilmoitteleva Jumalatar tavattu ja voi pojat mikä kokemus!

Todella kaunis ja pitkä laatunainen. Sai nuolla ja varsinkin peppu on oikeasti ihan täydellinen!

Varasin pitkän dominasession ja pääsin toteuttamaan monta fantasiaa. Oli kuunnellut mun toivelistan ja toteutti kaiken mitä toivoin.

Aion kyllä kokea myös perinteisemmän session, sen verran koukutti. Hinta-laatusuhde erinomainen. Tätä ei kannata missata.

Ja ainakin mulle tärkeää että synkkasi myös muuten todella hyvin. Todella mukavantuntuinen ihminen.

Keli hyvä, pientä pakkasta. Liukasta.


Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Punatukkainen aidosti nauttiva Jumalatar
« Vastaus #3 : Maaliskuu 03, 2023, 22:04:55 »
Kauniita ja pitkiä rutunaisia ei ole paljon, samoin kuin miehiä. Kannattaa arvostaa. Seksi ja läheisyys on kaikein paras.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 786
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Punatukkainen aidosti nauttiva Jumalatar
« Vastaus #4 : Maaliskuu 04, 2023, 13:20:50 »
Olihan hänet(kin) tavattava,kun sen verran ilmoitus jo itsessään kuumottaa. Eipä tarvii enään turhaan elää kuumotuksessa,kun ollaan tavattu,ja voi voi pojat...sukat pyörii vieläkin jaloissa :inlove:.

On tosiaan pitkä naiseksi (180cm),eli ilmoituksen mitat pitää kutinsa. Samoin kuvat. Kauniit silmät ;)

Meillä toimi WA aivan loistavasti yhteydenpidossa 10/10

Rose nosti itselläni GFE-meiningin aivan uudelle levelille,miten voi tässä skenessä olla niin asenne kohdillaan,läsnä. Ihan uskomaton pakkaus. Ehdotonta eliittiä 10/10. Ehdottomasti jatkoon.

Herrasmiehet,ja arvon turskaveljet,kohdellaan häntä kunnioittavasti niin saamme tosiaan nauttia hänestä pitkään...
SÄÄ: puolipilvinen, 0, kohtalaista koillistuulta.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Vieras1470

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Punatukkainen aidosti nauttiva Jumalatar
« Vastaus #5 : Maaliskuu 07, 2023, 12:12:13 »
Oi kiitos ❤️

Tässähän tuli lukiessa ihan tippa linssiin.
Rakkaudesta tekemiseen-asenteella olen alalla ja täytyy sanoa, että 100% pelkkiä hyviä tapaamisia.
Ootte te miehet kyllä ihania! 😍


Olihan hänet(kin) tavattava,kun sen verran ilmoitus jo itsessään kuumottaa. Eipä tarvii enään turhaan elää kuumotuksessa,kun ollaan tavattu,ja voi voi pojat...sukat pyörii vieläkin jaloissa :inlove:.

On tosiaan pitkä naiseksi (180cm),eli ilmoituksen mitat pitää kutinsa. Samoin kuvat. Kauniit silmät ;)

Meillä toimi WA aivan loistavasti yhteydenpidossa 10/10

Rose nosti itselläni GFE-meiningin aivan uudelle levelille,miten voi tässä skenessä olla niin asenne kohdillaan,läsnä. Ihan uskomaton pakkaus. Ehdotonta eliittiä 10/10. Ehdottomasti jatkoon.

Herrasmiehet,ja arvon turskaveljet,kohdellaan häntä kunnioittavasti niin saamme tosiaan nauttia hänestä pitkään...
SÄÄ: puolipilvinen, 0, kohtalaista koillistuulta.

Poissa terppayks

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Punatukkainen aidosti nauttiva Jumalatar
« Vastaus #6 : Elokuu 08, 2023, 18:54:28 »
Tämähän on päästävä kokeilemaan   :kiss:

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 541
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Punatukkainen aidosti nauttiva Jumalatar
« Vastaus #7 : Huhtikuu 05, 2024, 21:05:19 »
Kauniita ja pitkiä rutunaisia ei ole paljon, samoin kuin miehiä.
Taidat itsekin olla oikea rutunainen.  ;)
Go woke, go broke.