Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nautinto&Hekuma  (Luettu 3086 kertaa)

Poissa Nauttija123

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Nautinto&Hekuma
« : Tammikuu 02, 2023, 09:33:31 »
Varasin ajan kun jo lukiessa tuli stondis :)
Erittäin siisti asunto ja miellyttävä nainen avasi oven, kemiat toimi.
Ohjasi huoneeseen jossa rentouttava musiikki taustalla kynttilänvalossa. Riisuuduin ja kävin vatsalleen pedille, ihanat kädet hieroivat ja öljykin tuntui hyvältä, pyyhkeet tuoksuivat puhtaille (vaihtoi jokaiselle puhtaat). Otin peruspaketin ja olin tyytyväinen, olin kovana jo ennen alkuhieronnan loppua, ja taivaallisen tuntuinen käsihieronta kalulle .. mahtava orgasmi. Lisähinnalla omat toiveet ja kumilla, oma mukaan. Kypsä naisellinen nainen josta huomasi että nautti myös. Sai kosketella ja tiukka pillu. Sai minusta vakikävijän. Olo oli täydellisen rentoutunut käsittelyn jälkeen, tarjosi vesilasin myös lopuksi.
Lämpimästi suosittelen :)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nautinto&Hekuma
« Vastaus #1 : Tammikuu 02, 2023, 09:41:21 »
pyyhkeet tuoksuivat puhtaille (vaihtoi jokaiselle puhtaat).

Niin no joo, senhän tietää vaan itse palveluntarjoaja. Nämä on taas näitä. Oma rapsoihin kaipaisin pikkasen enemmän paneutumista.

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nautinto&Hekuma
« Vastaus #2 : Tammikuu 02, 2023, 10:15:48 »
Varmaankin haukun väärää puuta, mutta kiintoisa sattuma että tämän ketjun aloitusviesti on tullut 10 minuuttia sen jälkeen kun tuo mainittu ilmoitus on viimeeksi päivitetty. Ja, molemmissa on hiukan samantapainen kirjoitustapa.

Joo-joo - tähän tulee varmaan vaikka mitä haukkua päälle, koska se on tämän foorumin tapa, mutta sanoin nyt kuitenkin.

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nautinto&Hekuma
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2023, 12:38:41 »
Ihan samaa itsekseni tässä tuumailin, aloittaja on rekannut itsensä tänään aikaisin aamulla (voi tietysti olla time stamp heittoa)ja samoin ilmoa päivitetty
aamulla, voihan tuo olla sattuman oikkuja, kunhan tuumailin  :drinking:
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nautinto&Hekuma
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2023, 13:07:29 »
Niin itsensä mainostamnen täällä on laki teknisesti kiellettyä. Ja onhan toi aika noloakin.
Nautinto&Hekuma olisi voinut vaikka postata kuvan nautinnoistaan.

Poissa Pertti55hki

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nautinto&Hekuma
« Vastaus #5 : Tammikuu 02, 2023, 15:55:05 »
Puhtaat pyyhkeet on kyllä perusedellytys että menisin käymään.Joskus olen ottanut omat mukaan. Tokmannilta saa isoja alle 20

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nautinto&Hekuma
« Vastaus #6 : Tammikuu 02, 2023, 21:40:38 »
tarjosi vesilasin myös lopuksi.

En tiedä voiko tästä enää palvelu parantua.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nautinto&Hekuma
« Vastaus #7 : Tammikuu 03, 2023, 14:17:08 »
tarjosi vesilasin myös lopuksi.

En tiedä voiko tästä enää palvelu parantua.

🤣🤣🤣
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nautinto&Hekuma
« Vastaus #8 : Tammikuu 03, 2023, 14:23:48 »
pyyhkeet tuoksuivat puhtaille (vaihtoi jokaiselle puhtaat).

Niin no joo, senhän tietää vaan itse palveluntarjoaja. Nämä on taas näitä. Oma rapsoihin kaipaisin pikkasen enemmän paneutumista.

Kröh. Eikös tuo nyt ole itsestäänselvyys (toivottavasti?!), että on puhtaat pyyhkeet ja lakanat?

Jos nyt on itse tehdystä rapsasta kyse, on minusta hivenen noloa 🙈 ja silloin täytyy ehkä olla jotain pielessä, ellei niitä positiivisia rapsoja muuten tule. Anteeksi, jos olin ilkeä. Kannattanee poistaa koko aloitus ennen kuin seuraa vain hallaa itselle.

Tosin, vaikka itsellekin kyllä satelee ihania kehuja asiakkailta, harvoin missään foorumeilla niitä rapsoja näkee. Kiitos siis jok'ikisestä ihanasta palautteesta täälläkin. ❤️

Ennemmin ehkä aktivoituisin vaikka täällä kirjoittelemaan ja herättelisin huomiota, kuin lähtisin luomaan feikkiprofiilia.

Nauttija123 on rekisteröitynyt tänne eilen ja kirjoittanut tuon tasan yhden viestin. 🙈 Tällä tavalla ei välttämättä uusia asiakkaita ainakaan saa. Ihan vinkkinä.

Toivottavasti on ihana ja hyvä hierojatar oikeasti kyseessä. ❤️ Ja tsemppejä töihin ja kaikkeen! Sekä paljon iloa ja vaurautta tähän vuoteen!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2023, 14:28:20 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nautinto&Hekuma
« Vastaus #9 : Tammikuu 03, 2023, 14:31:30 »
Puhtaat pyyhkeet on kyllä perusedellytys että menisin käymään.Joskus olen ottanut omat mukaan. Tokmannilta saa isoja alle 20

Prismasta saa myös edullisesti pyyhkeitä. Ehkä sitten joskus, kun olen varakas, panostan joihinkin oikeasti laadukkaisiin pyyhkeisiin. Puhtaita ovat joka tapauksessa, kuten petivaatteetkin. Pyykkiä kertyy kyllä niin samperisti. 😅
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️