Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Teeskennelty orgasmi  (Luettu 2014 kertaa)

Poissa Katuhaukka

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Teeskennelty orgasmi
« : Joulukuu 21, 2022, 13:25:12 »
Tähän ikään mennessä on oppinut kohtalaisen hyvin tunnistamaan, koska joku teeskentelee orgasmin ja koska tuleminen on aitoa. En toki väitä olevani tässä suhteessa erehtymätön.

Tässä päivänä muutamana koin kuitenkin erikoisimman teeskentelyn. Hupakko nimittäin teeskenteli, että minä tulin.

Suihinoton alkuvaiheessa jo kävi selväksi, että syvälle ottaminen ei ole neidin vahvuus. Kun kliimaksin hetki alkoi lähestyä, tuli sitten osuttua johonkin kriittiseen kohtaan. Siitähän alkoi sitten ensin peitelty yökkäily vehjettä vasten ja kohta neiti jo kipitti toiletin puolelle. Päivitteli, että tulipas herralta melkoinen lasti.

Jos myönnänkin mahdollisuuden virheeseen sen suhteen, että saiko nainen käsittelyssäni oikeasti orkun, niin väittäisin kyllä tietäväni sadan prosentin varmuudella tulinko itse. Ja ei, en tullut.

Onneksi lasti saatiin lähtemään hetken kuluttua ihan oikeasti, mutta melko koominen oli tilanne. Eikä tästä toki puhuttu loppukäynnin aikana mitään. Elettiin vain siinä konsensuksessa, että tulin kaksi kertaa.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Teeskennelty orgasmi
« Vastaus #1 : Joulukuu 21, 2022, 14:42:42 »
Taisi tytöllä tulla puklu suuhun.

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 136
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teeskennelty orgasmi
« Vastaus #2 : Joulukuu 21, 2022, 16:02:02 »
Aina joskus sitä erehtyy ja luulee kaiken jo nähneensä.

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teeskennelty orgasmi
« Vastaus #3 : Joulukuu 27, 2022, 20:46:21 »
Vai oliko perinteinen 30min. tapaamisella 2min. jälkeen? Are you coming, are you coming....did you coming allready?
It's only one coming and get the fuck out of here.
En usko ellen näe.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teeskennelty orgasmi
« Vastaus #4 : Joulukuu 27, 2022, 21:04:54 »
Kyllä naisen orgasmin yhdynnässä tunnistaa useimmiten ainakin siitä kun vagina supistelee,sitä on varmasti vaikea feikata.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Teeskennelty orgasmi
« Vastaus #5 : Joulukuu 27, 2022, 22:17:25 »
Kyllä naisen orgasmin yhdynnässä tunnistaa useimmiten ainakin siitä kun vagina supistelee,sitä on varmasti vaikea feikata.

En ole ikinä feikannut orgasmia, enkä feikkaa jatkossakaan. Monesti luonani käyvät asiakkaat tahtoisivat kovasti saada minut(kin) tulemaan, mutta koska olen hivenen monimutkainen ja haastava yksilö noissa orgasmi-asioissa, joudun rehellisesti heille toteamaan, että minua on valitettavasti hyvin vaikeaa saada tulemaan.

Tämä sama homma on pätenyt kohdallani jok'ikisessä parisuhteessanikin. Saatan kyllä joidenkin asiakkaidenkin kanssa päätyä varsin ihaniin kokovartalo-orgastisiin tiloihin ja jopa squirtata, mutta yleensä orgasmi on ja pysyy jossain saavuttamattomissa.

Yksi (YKSI!) henkilö on koko elämäni aikana saanut minut tulemaan nuolemalla, kerran. Se oli eräs exä eron jälkeen. Monien muiden kanssa on ollut hyvin lähellä kyllä. Ja kai joskus nuorempana jotkut saivat minulle orgasmin aikaiseksi sormipelillä.

Mä niin haluaisin olla nainen, joka saa helposti orgasmeja! Onneksi noitakin juttuja on myös itsekseen mahdollista treenata ja tulla herkemmäksi.

Mutta vaikken itse orgasmia saisikaan, pääsen toisinaan niin orgastisiin ja nautinnollisiin tiloihin, joissa koko keho tärisee, että ne ovat omalla kohdallani usein paljon päräyttävämpiä kokemuksia, kuin suurin osa kokemistani orgasmeista. Toki olen saanut myös niitä orkkuja, joiden jäljiltä aivojen puhekeskuskaan ei vaikuta oikein toimivan ihan täysillä ja leijun jossain euforiapöllyssä avaruudessa.

Mutta tässäpä olisi tarjolla yksi palveluntarjoaja haasteista nauttiville turskille. 😂
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Teeskennelty orgasmi
« Vastaus #6 : Joulukuu 27, 2022, 22:21:16 »
Kortsujen kanssa pelatessa olen useasti teeskennellyt orkun jotta huonon näytelmän saa loppumaan. Paljaalla työskentely vaikeuttaa kummasti asiaa.
Why so fragile?

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teeskennelty orgasmi
« Vastaus #7 : Joulukuu 27, 2022, 23:27:47 »
Niinkun Vikke sanoi, varmaan vaikea feikata noita supistuksia, on useammin käynyt itsellä, että meinaa Jorma tulla ulos kun supistus oikein työntää
ulospäin ja eipä siinä tilassa tytykään aloillaan pysy.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2070
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Teeskennelty orgasmi
« Vastaus #8 : Joulukuu 27, 2022, 23:59:57 »
Kortsujen kanssa pelatessa olen useasti teeskennellyt orkun jotta huonon näytelmän saa loppumaan. Paljaalla työskentely vaikeuttaa kummasti asiaa.

Tunnustan myös
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Jyystöhöylä

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teeskennelty orgasmi
« Vastaus #9 : Joulukuu 28, 2022, 14:33:30 »
Vai oliko perinteinen 30min. tapaamisella 2min. jälkeen? Are you coming, are you coming....did you coming allready?
It's only one coming and get the fuck out of here.
Kerran vastaavankaltaisen ulkomaisen hupakon kanssa sen pienellä ahtaalla sohvalla hommatessa katosi fiilis niin pahasti, että teeskentelin karjaisuni ja vedin ulos. Siinä sitten pukiessani tämä keksii kaivaa kortsun esiin roskiksesta, ja alkaa tutkimaan sen sisällöttömyyttä sekä kyselemään, että mikset lauennut vaikka sanoit lauenneesi. Se oli hiukan yllättävää, kun huomioi naisen yleisen palveluasenteen, ja sen että tämä oli jo saanut rahansa.
Anna kalusi kuljettaa, niin se vie sinut iloisiin seikkailuihin! :behind:

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Teeskennelty orgasmi
« Vastaus #10 : Joulukuu 29, 2022, 18:32:09 »
Mies pystyy siis jatkamaan oraaliseksiä naisen suuhun vaikka hän saa yökkäysrefleksin?

Voisko siitä tehdä lisäveloitukset 20€/yökkäys, jos se kiihottaa?

Nimittäin jos nainen saa päättää suihinoton voiman, yökkäystä ei ymmärtääkseni tule.

Siis onks oikeesti kiva kun sun kalua yökätään 😳
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2022, 18:33:48 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃