Voihan MagicMen mikä peppu käteeni Logomossa osuikaan...
On kyllä hyvä berberi siinä. Taustalla myös ilmeet tytöillä aika

Uutiset:
Voihan MagicMen mikä peppu käteeni Logomossa osuikaan...

Tunnustautuja

Huikea tyyppi
						Mulla on aika usein tälläistä pidempää mallia,
pidän myös varpaankynnet siisteinä ja lakattuina.. nyt ne on helmen valkoiset

physiomama

Rakastajien aatelia

Alpo

Piristää muiden päivää
						Tein uuden kynsikollaasin. 💃 Joka kuukausi geeleihin eri väri ja välillä myös kuvioo tai koristeluita 🐆
Mulla on aika usein tälläistä pidempää mallia,Se on upea näky,kun kyseiset kynnet ovat kullin ympäri..😍😋
pidän myös varpaankynnet siisteinä ja lakattuina.. nyt ne on helmen valkoiset

matski73

Kelpo kaveri
						Aina mansikanpunaiset kynnet täällä 😎Ja tohon toosi punaset huulet niin

Tein uuden kynsikollaasin. 💃 Joka kuukausi geeleihin eri väri ja välillä myös kuvioo tai koristeluita 🐆
								NaapurinNoora

Rakastajien aatelia

sn62634

Kelpo kaveri
						Uudet kesäkynnet! 😍
Harmillisen vähän näitä ehtii nyt ihailla kullien ympärillä kun kesän muut kiireet vie mennessään. Onneksi ihania ja kauniita kynsiä voi ihailla sit niissä hommissa myöhemminkin.
Uudet kesäkynnet! 😍
Harmillisen vähän näitä ehtii nyt ihailla kullien ympärillä kun kesän muut kiireet vie mennessään. Onneksi ihania ja kauniita kynsiä voi ihailla sit niissä hommissa myöhemminkin.
Uudet kesäkynnet! 😍

Tunnustautuja

Huikea tyyppi
						Uudet kesäkynnet! 😍
								Livya

Rakastajien aatelia
						Mun luomukynnet. Toisinaan pitkät, toisinaan vähän lyhyemmät, mutta aina nätit ja siistit 😊Kivat kynnet ja onhan siinä paljon muutakin kivaa
Mietin kyllä kehtaanko laittaa kuvaa tänne kaikkien upeiden laitettujen kynsien sekaan, mutta menkööt. Geelilakkauksia voisin harkita, kun kerta oma kynsi on vahva ja kasvaa hyvin 🤔

Alpo

Piristää muiden päivää
						Mun luomukynnet. Toisinaan pitkät, toisinaan vähän lyhyemmät, mutta aina nätit ja siistit 😊Täyskäsi ja sievät kynnet.
Mietin kyllä kehtaanko laittaa kuvaa tänne kaikkien upeiden laitettujen kynsien sekaan, mutta menkööt. Geelilakkauksia voisin harkita, kun kerta oma kynsi on vahva ja kasvaa hyvin 🤔
								Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						Mun luomukynnet. Toisinaan pitkät, toisinaan vähän lyhyemmät, mutta aina nätit ja siistit 😊

Tunnustautuja

Huikea tyyppi
						Mun luomukynnet. Toisinaan pitkät, toisinaan vähän lyhyemmät, mutta aina nätit ja siistit 😊

Mun luomukynnet. Toisinaan pitkät, toisinaan vähän lyhyemmät, mutta aina nätit ja siistit 😊Asiallisen näköiset raapimet. Kauniit sormet ja nänni