Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Shella22 RE  (Luettu 1762 kertaa)

Poissa sokerinensetä

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Shella22 RE
« : Joulukuu 20, 2022, 15:00:46 »
Onko kukaan käynyt kylässä otsikon tumman kaunottaren luona.
Polttelisi aika paljon päästä maistamaan tummempaa tyttöä.
Yv:llä voi laittaa jos ei halua tänne laittaa.
Kiitos.

Poissa Pbrc

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shella22 RE
« Vastaus #1 : Joulukuu 21, 2022, 07:17:55 »
Noita tummia tyttöjä kanssa olen katsellut, mut jotenkin kaikilla on toi kuvaus vähän samantyylisen suppea, et olen ainakin itse vähän skeptinen🤔 Jos joku voi kumota luuloni meinaan kyllä mennä kokeilee👍

Poissa Meksikon Pikamuna

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shella22 RE
« Vastaus #2 : Joulukuu 21, 2022, 11:47:28 »
Kannattaa käydä kääntymässä ovella, jos kiinnostaa. Oman kokemukseni pohjalta 99%:ssa tapauksissa naapurin ebonyjen ilmoitukset johtavat kaikki lopulta samaan osoitteeseen ja vastassa ei ole sitä mitä kuvissa.

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 503
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Shella22 RE
« Vastaus #3 : Joulukuu 21, 2022, 12:43:51 »
Kannattaa käydä kääntymässä ovella, jos kiinnostaa. Oman kokemukseni pohjalta 99%:ssa tapauksissa naapurin ebonyjen ilmoitukset johtavat kaikki lopulta samaan osoitteeseen ja vastassa ei ole sitä mitä kuvissa.

Olet siis käynyt 100 kertaa samassa osoitteessa, ja yhden kerran on ollut paikalla kuvien mimmi?

Poissa Meksikon Pikamuna

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shella22 RE
« Vastaus #4 : Joulukuu 21, 2022, 16:14:12 »
Saivarteluhan se on elämän suola...
Jos on tehnyt tummaa mieli, olen lähtökohtaisesti soittanut ilmoituksia läpi ja kuinka ollakaan, varsinkin naapurissa ilmoittavat  "kaikki eri naiset" ovat antaneet saman osoitteen ja eri numeroihin on vastannut sama ääni... "Why you call if no come!!!" (Nigerian, tai Ghanan kieliopilla) tylysti huudettuna puhelimeen parin/kolmen numeron jälkeen yleensä varmistaa, mistä on kyse. Ja ei, en ole sataa kertaa käynyt samassa osoitteessa, mutta varmasti sata puhelua olen näiden kymmenen harrastusvuoden aikana ebonyille soittanut ja monta tummaa kokenut. Usein kuitenkin jo suoraan ovelta kääntynyt. Tasan yksi on jäänyt mieleen joka oli oikeasti sama mimmi, kuin kuvissa ja palvelu oli enemmän, kuin erinomaista. Tosin hän oli Kuubasta, eikä Afrikasta...
Mutta mitäpä tässä väittelemään. Sen kun käy kattomassa kuka siellä vastassa on, sillähän se selviää.
Itse en kuitenkaan ajatellut. Henk. koht. feikkitutka sykkii kuumempana, kuin kyrpä.