Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minä täällä vain sinulle viserrän ihana nainen pienen serenadin  (Luettu 1343 kertaa)

Poissa Roi Orbison

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Hei!

Olisimmeko enkeleitä toisillemme, edesmenneen enkelin laulun sanoja lainatakseni. Lämpö sydämen se eniten merkitsee, vaikka vain hetken aikaa. Vaikka täydentäisimme toisemme intohimojen kaavulla, silti voimme antaa lämmön ja ystävyyden kukkia välillämme ja kunnioittaa toisiamme ainutkertaisina upeina olentoina. Olen romantikko ja syvälliseen ajatteluun taipuvainen, silti ulkomuodoltani ehkä hieman karski ja etäinen, kaukana täydellisestä. Silti ehkä jotain sellaista, mihin kannattaa tutustua. Suhtaudun samoin myös sinuun, arvostavasti ja kunnioittaen. Toki vaadin samaa sinulta myös itselleni. Ja luottamus, täydellinen sellainen vallitkoon välillämme. Haluan tuottaa sinulle iloa, nautintoa ja elämisen onnea, koska silloin saan itsekin enemmän. Ja tiedän, että myös pystyn tähän. Lupaan sinulle sen, minkä pystyn pitämään ja pysyn siinä. Olisiko hetki meidän, lämmin intohimoinen. Tai vain ystävällinen keskustelu, jos ei oikein muu huvita. Katsotaan, mihin tie meidät johtaa. Ehkäpä ihana parikin, miksi ei. Vaikka olen varttunut, en ole mikään kokenut, joten ymmärrystä toivon. Rovaniemeltä löytyy uros tää.Luonnollisuus on minun juttu, joten mikään ei meitä erottako. Tämä vaatii lujaa luottamusta.
Siis pidempiaikaista kumppanuutta haen. En omistautumista, mutta yhteisiä ihania hetkiä. Jos sinä tarjoat kahvit, minä tuon sokerin siihen, sopiiko?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minä täällä vain sinulle viserrän ihana nainen pienen serenadin
« Vastaus #1 : Joulukuu 17, 2022, 08:11:44 »
Ennenvanhaanhan mies lauloi kaipuustaan banjon kanssa ikkunan alla, nykyään netissä.
Romantiikkaa on liian vähän ja ihana tuo aloitus.
Ei sillä kyllä pillua ilman rahaa saa, tuli ihan mieleen minun lukemat Harleguinit.

Poissa Roi Orbison

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minä täällä vain sinulle viserrän ihana nainen pienen serenadin
« Vastaus #2 : Joulukuu 17, 2022, 21:08:21 »
Mikä helvetti siinä on, että joidenkin äijänkäpyjen pitää tulla dissaamaan toisen ilmoitusta.
Jos olisin halunnut äijänkäpyjen kommentteja, olisin siitä erikseen maininnut.
Ylläpito voisi ehkä puuttua tällaiseen.

Kiitos Nina kuitenkin kauniista sanoista.

Ilmoituksessa mainittu sokeri, jos on liian tyhmä ymmärtämään sen merkitystä, niin parempi....no jatkaa suoralla linjalla.

Sivustoa lukenee muutkin kuin prot ja hakusessa enemmän yhteistyö ja avunantotyyppistä meininkiä. Moni neito on pulassa, jos auttaa toisiamme voimme, maailma on parempi paikka.

Paikalla molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 527
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minä täällä vain sinulle viserrän ihana nainen pienen serenadin
« Vastaus #3 : Joulukuu 18, 2022, 08:38:57 »
Vitsailu syntyy siitä, kun ei tää ole nettideittisivusto, vaan tarkoitus olisi keskustella kyseisestä touhusta, niinkuin otsikon alla kyllä lukee selvästi.
Siksipä tuskin tulee muunlaisia vastauksia, kuin pientä vinoilua ;)
Oikealla deittisivustolla voisit saada tavoittelemaasi palautetta.

Paikalla Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3521
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä täällä vain sinulle viserrän ihana nainen pienen serenadin
« Vastaus #4 : Joulukuu 18, 2022, 08:52:32 »
Mikä helvetti siinä on...
Viserryksen sävy muuttui äkisti tummempaan suuntaan.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2022, 09:00:22 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.