Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä  (Luettu 43736 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #60 : Tammikuu 03, 2020, 14:14:01 »


...niinpä.
Mutta sitten, paljonko olisi valmis maksamaan että joku muu tekee noi hommat. Nääääh, mä mieluummin pidän sen 240e/h kokonaan mulla ja hoidan kaiken itse :)
[/quote]

Niin tuota?? Pidät tuon 240€ kokonaan itsellä?? Mites sitten ne veroasiat?? Tuli vaan tuosta sun lausahduksesta mieleen, että tunnustitko jättäväsverot hoitamatta?
[/quote]

Voi tsiisus taas, pointti mikä oli maksaisiko siitä mitä tekee nyt jollekin sen sijaan että tekee kaiken itse meni vissiin hieman ohi.
Mutta kyllä, loppujen lopuksi eihän kaikki raha koskaan jää sille kelle ne maksettu, veroihin voi vain rajallisesti vaikuttaa, mutta siihen mitä muita kuluja on pystyy vaikuttamaan pitkälti itse. Esim. se palkkaako jonkun ns. tekeen osan omista duuneistaan on varmaan monille yrittäjille tuttu pohdinnan aihe. Ja tässä taisi nyt olla kyse siitä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa anaconda

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #61 : Tammikuu 03, 2020, 14:38:14 »
I Love it, but really I hate it...  I really do.
I don´t speak Finnish.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #62 : Tammikuu 03, 2020, 15:09:53 »
Mä arvostan kovasti sitä että asiakas on lukenut sähköpostitse lähettämäni ohjeet ja ehdot tarkasti, eikä alkaisi enää puhelimessa kysellä. Silti näihin hoomoilasiin ja pihalla kun lumiukko-tyyppeihin törmää toisinaan. Tottakai tietyn palvelun saatavuuden varmistaminen esimerkiksi, olihan sulla GFE on okei mutta mihinkään yksityiskohtaisiin kyselyihin en ala vastailemaan ja puhelu päättyy siihen.

Lukutaidottomuus on kyllä yksi ärsyttävimmistä asioista ja joskus en edes vaivaudu vastaamaan viestiin jos siinä kysytään samat asiat, jotka olisi saanut selville lukemalla ilmoituksen.

Tyyliin, jos saan viestin REssä:
"Koska tulet seuraavan kerran Ouluun ja mitä maksaa?"

Ni jää kyllä vastaamatta. Olen ilmoitukseen kuitenkin jo laittanut päivämäärät, koska olen Oulussa ja hinnat siellä on kahteen kertaan jo muutenkin :D
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Miuke

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 45
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #63 : Tammikuu 05, 2020, 10:29:45 »
Noita kyselyitä paikkakunta vierailuista, jotka hyyyyvin harvoin ees johtaa tapaamiseen, tulee paljon. Niihin vastaaminen on useimmiten (ei aina) turhaa sen takia, että kyselijä yleensä haluaa viestitellä kaikkea muutakin... itse tiedän n 2 viikon päähän omat keikkailuni, aina en edes viikkoa pidemmälle. Mikäli tiedän että olen päivämäärillä xx.xx. Jossain tietyllä paikkakunnalla, vastaan siihen kyllä. Vakkarit ovat asia erikseen, ne joiden  kanssa on sovittu että ilmoitan aina kun olen paikkakunnalla, tiedän että se kannattaa.
Helsinki 9.-11.11. ❤️

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #64 : Tammikuu 05, 2020, 11:11:16 »

^
Hmm.. eli jos joku keikoja tekevä hemaiseva neito on eri kaupungissa ja haluais hänet tavata, niin mitä? Sain käsityksen tuosta postauksesta että ideaali tapa on odottaa kiltisti hiljaa että neito keksii oma-aloitteesti tulla vierailulle siihen kaupunkiin jossa on itse?

Miten te keikkailevat neidot sitten päätätte mihin kaupunkiin te menette? Jos ette siis perusta päätöstä kysyntään?

Hmm... vai te keikkailette vain siellä missä vakkareita?  ???

Muistan asiaan liittyvän sattumuksen viime talvelta. Laitoin kysymyksen eräälle neidolle, hän vastasi parin päivän päästä tyyliin että ok, voisinpa tulla vaikka ensviikolla, sopiiko se mulle. Mä olin että vau, onks tää näin helppoa. Joskus on. 8)
(toki hänellä oli varmasti vakkareita täällä, en usko että ihan pelkästään mun takia lähti. Mutta silti, tuntu kivalta ja sain varata sen ajan minkä halusin tyhjästä kalenterista ennenku muut ehti apajille...)

Amator

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #65 : Tammikuu 05, 2020, 11:40:29 »
On  totta, että tulee paljon kyselyitä, milloin tulee millekin paikkakunnalle. Eivät ne kyselyt häiritse ja vastaan niihin kyllä jotain. Osa paikkakuntakyselyistä on vaan sellaisia, että eivät kuulu tavallisen reissureitin varrelle, eikä viitsisi ajella edestakaisin. Joensuu on vähän sellainen paikka, mihin tulee tosi paljon vierailupyyntöjä, joten pikkasen olen siellä meinannut käväistä. Helsinki ja Turku samoin.
Minulla on nykyään noin 15-18 paikkakuntaa millä vierailen suunnilleen 1-3 kk:n välein, missä minulla on tuttuja asiakkaita. On pohjoinen-, itäinen-, läntinen- ja Keski-Suomen/Hämeen reitti ja erilaiset noiden reittien yhdistelmät.
Yksittäinen kysely ei kyllä vaikuta reissusuunnitelmaan, vaikka kiva olisikin olla tarvittaessa oikeassa paikassa.
Niin ja sellaisissa tapauksissa en voi auttaa, kun pyydetään kotikäynnille matkan varrella. Ensinnä en tee kotikäyntejä vieraiden luokse ja aikataulut asuntojen sisäänkirjauksen ja jo sovittujen tapaamisten vuoksi estävät matkalla pysäämisen myös.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2020, 11:45:19 kirjoittanut nimara »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #66 : Tammikuu 05, 2020, 12:27:27 »
Melko lyhyellä varoitusajalla monet keikkailijat näyttävät toimivan, mutta en voi sanoa että se ärsyttäisi. Arvostan kuitenkin hyvissä ajoin keikka-aikataulunsa ilmoittavia.

Poissa Miuke

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 45
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #67 : Tammikuu 05, 2020, 12:38:20 »

^
Hmm.. eli jos joku keikoja tekevä hemaiseva neito on eri kaupungissa ja haluais hänet tavata, niin mitä? Sain käsityksen tuosta postauksesta että ideaali tapa on odottaa kiltisti hiljaa että neito keksii oma-aloitteesti tulla vierailulle siihen kaupunkiin jossa on itse?

Miten te keikkailevat neidot sitten päätätte mihin kaupunkiin te menette? Jos ette siis perusta päätöstä kysyntään?

Hmm... vai te keikkailette vain siellä missä vakkareita?  ???

Muistan asiaan liittyvän sattumuksen viime talvelta. Laitoin kysymyksen eräälle neidolle, hän vastasi parin päivän päästä tyyliin että ok, voisinpa tulla vaikka ensviikolla, sopiiko se mulle. Mä olin että vau, onks tää näin helppoa. Joskus on. 8)
(toki hänellä oli varmasti vakkareita täällä, en usko että ihan pelkästään mun takia lähti. Mutta silti, tuntu kivalta ja sain varata sen ajan minkä halusin tyhjästä kalenterista ennenku muut ehti apajille...)


Muiden keikkakaupungeista en tiedä, enkä siitä kuinka muut tytöt valitsevat paikkakunnat missä vierailevat.
Olen vain huomannut, että mulle tulee ihan hirveästi kyselyitä keikkailuista, jotka ei tule ikinä johtamaan tapaamiseen, vaikka näihin viesteihin vastaisin. Nykyään yritän katsoa mihin näistä viesteistä vastaan, ettei mulle tule turhaa työtä ja mahdollisia ohareita näissä kaupungeissa missä keikkailen.
 Esimerkkinä
A:  Oletko tulossa Ouluun?
M: heippa! Suuntaan sinne vielä kevään aikana, mutta en tiedä tarkempaa ajankohtaa. Kannattaa seurata ilmoituksia!
A: mitkä sun hinnat on ja palvelut?
M:(luettelen hinnat ja palvelut)
A: voisitko tulla mitenkään Kempeleelle ens vkloppuna käymään mun luona?
M: en tee kotikäyntejä, olet tervetullut tapaamaan minua kun tulen Ouluun kevään aikana.
A: tiedätkö jo päivät jolloin oot täällä et osaa varata ajan?
M: en tiedä vielä tarkkoja Päiviä.
A: teetkö owoa? Entäs anaali?

Ja tähän loppuu vastailu mun kohdalta, aiemmin olen palveluissa ilmoittanut etten tee anaalia tai owoa. Ja näin tuntuu useimmat kyselyt menevän mun kohdalla, kenenkään muun puolesta en voi puhua.

Sit myös on niitä kenelle vastaan, yleensä kyselyt menee fiksusti:
A: heippa Miuke! Olemme tavanneet kaksi kertaa aiemmin Helsingissä, oletko tulossa lähiviikkoina tänne?

Kenenkään työskentelytapa Ei ole oikea, eikä väärä tässä asiassa. Itse yritän vaan karsia itseltäni turhaa työtä ja mahdollisia ohareita jo etukäteen.
Helsinki 9.-11.11. ❤️

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #68 : Tammikuu 05, 2020, 12:45:39 »
^ Jep, ja oma alalajinsa ovat nämä krooniset kyselijät, jotka heti keikan jälkeen kysyvät, milloin tulet seuraavan kerran Ouluun... No kannattaisiko tulla panemaan huoraa silloin, kun hän on kaupungissa, eikä ikuisesti vain mehustella tapaamisen mahdollisuudesta....? Näiden tyyppien yhteydenoton päätarkoitus on siis oikeasti tuo mehustelu - erotuksena potentiaalisista asiakkaista, jotka oikeasti eivät vain tällä kertaa päässeet käymään.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #69 : Tammikuu 05, 2020, 13:52:59 »
Asiakkaat ja hupsut on todella ärsyttäviä.  :P Ilman hupsuja ja heidän vielä hupsumpia asiakkaita maksuseksi olisi charmikkaampaa. ::)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2020, 13:56:37 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #70 : Tammikuu 05, 2020, 13:56:40 »
Lähinnä uusien tuttavuuksien kanssa käynyt niin että sihteerin kanssa "natsaa" ja tuli ostettua liian lyhyt aika :P

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #71 : Tammikuu 05, 2020, 14:41:12 »

Hmm.. eli jos joku keikoja tekevä hemaiseva neito on eri kaupungissa ja haluais hänet tavata, niin mitä? Sain käsityksen tuosta postauksesta että ideaali tapa on odottaa kiltisti hiljaa että neito keksii oma-aloitteesti tulla vierailulle siihen kaupunkiin jossa on itse?

Miten te keikkailevat neidot sitten päätätte mihin kaupunkiin te menette? Jos ette siis perusta päätöstä kysyntään?


Minä pyrin toteuttamaan näitä keikkakaupunkipyyntöjä, jos tilanne sallii sen ja se vaikuttaa muutenkin kannattavalta. Tähän päätökseen toki vaikuttavat myös miten, missä, milloin, minne ja kuka pyynnön esittää.

Tietysti minut voi saada helpommallakin vierailemaan omalla paikkakunnalla, jos varaa pitkän tapaamisen ja maksaa puolet hinnasta etukäteen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #72 : Tammikuu 05, 2020, 15:07:56 »
...
Tietysti minut voi saada helpommallakin vierailemaan omalla paikkakunnalla, jos varaa pitkän tapaamisen ja maksaa puolet hinnasta etukäteen.

Kuulostaa ihan järkevälle.

Mut sitten että mitenkä uskaltaa tuntemattoman tuttavuuden kanssa olla heti jotain pitkää tapaamista. Siis puolin ja toisin. Mut kait se on sitten tapauskohtainen harkinta molemmilla... ???

Tulikin veikeä arvuuttelu mieleen että mikäköhän on pisin ensitapaaminen mitä on ollu?
Taitaa olla OT. :)


Amator

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #73 : Tammikuu 05, 2020, 15:16:48 »
^ Aika monella sihteerillä taitaa olla se käytäntö että täytyy olla yksi tapaaminen ennestään ennen kuin esim. yön yli sopii.Samaa tietty itsekin käytän :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2020, 15:19:40 kirjoittanut Nezztori »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #74 : Tammikuu 05, 2020, 15:22:19 »

^
Joo, yön yli ei varmaan kukaan lähe ekalla kerralla. Tai hetkinen, muistan jonkun kertomuksen sw:ssä että joku oli ollu. Hurjaa.
Amator

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #75 : Tammikuu 05, 2020, 15:29:31 »

Lainaus

Tulikin veikeä arvuuttelu mieleen että mikäköhän on pisin ensitapaaminen mitä on ollu?
Taitaa olla OT. :)

Mulla kolmisen tuntia. Se ei ollut edes suunniteltu, mutta aika vain riensi.  ;D Muuten en kyllä sopisi ekalle tapaamiselle niin pitkää aikaa todellakaan.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #76 : Tammikuu 05, 2020, 15:31:21 »
^^ En tuota muistakkaan..  mutta siinä on tosiaan menty vähän riskillä..

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #77 : Tammikuu 05, 2020, 15:33:42 »
Niin ja tuohon aiempaan aiheeseen, niin mä en oikeastaan lähde keikkapyyntöjen perusteella minnekään, minne en muutenkin olisi suunnitellut meneväni. Niitä pyyntöjä kun tulee joka perähikiälle, eikä mikään takaa, että se pyytäjä oikeasti tulisi tapaamaan.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #78 : Tammikuu 05, 2020, 15:39:39 »
Joo, yön yli ei varmaan kukaan lähe ekalla kerralla. Tai hetkinen, muistan jonkun kertomuksen sw:ssä että joku oli ollu. Hurjaa.

Näin on päässyt joskus käymään. Riskinotto kannatti ja reissusta tuli ikimuistoinen. Paras maksuseksikokemukseni tähän asti ja ylipäätään kaikkien panoreissujen parhaimmistoa ;D Runkkumuisteloita lopuksi ikää ;D

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #79 : Tammikuu 05, 2020, 15:40:24 »

Lainaus

Tulikin veikeä arvuuttelu mieleen että mikäköhän on pisin ensitapaaminen mitä on ollu?
Taitaa olla OT. :)

Mulla kolmisen tuntia. Se ei ollut edes suunniteltu, mutta aika vain riensi.  ;D Muuten en kyllä sopisi ekalle tapaamiselle niin pitkää aikaa todellakaan.

No saako edes kahta tuntia? :D