Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Löytyisikö täältä kiinnostunutta "tapaamisiin"? En ole "oikea trans"  (Luettu 4937 kertaa)

Poissa henri

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Hei  :)

Olen 36 vuotias "henkilö" Kokkolasta. Löytyisikö täältä sinkkua "heteromiestä", jota kiinnostais vaikka näitten kuvien perusteella tavata silloin tällöin?
Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta. En ole kiinnostunut seurustelusta. Kiinnostais tietää mitä haluaisit tehdä mun kans ja kuviakin saa kommentoida.
En ole kovin kaksinen mutta yritän laittautua. Harrastan juoksemista ja tupakoin, en käytä alkoholia. Sähköpostiosoitteen näkee profiilista.

Tossa on pari tommosta hyvää kuvaa ja sit pari on enempi tommosta arkirealismia.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Propsit rohkeasta omien kuvien postaamisesta!
 
Tämä on nyt vähän off-topic, koska tällaiset tapaamiset ei ole teekupposeni, enkä myöskään liiku sielläpäin, mutta kun nyt mainittiin että kuvia saa kommentoida, niin kommentoin vain että hyvässä tikissä siellä ollaan, kyllä juokseminen aina kannattaa. Eiköhän joku tartu tärppiin  ;)
You and me, part-time lovers

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1452
  • ***** Huikea tyyppi
Tupakointi vaarantaa terveyden vuosien kuluessa. Mutta eihän sitä nuorena ajattele.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa  ma - pe Jyväskylässä..

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Niin ja syömällä ruisleipääkin kuolee ja suurin osa tupakoimattomista on rumia läskejä.
Sinä näytät söpöltä pojalta.

Poissa Arska75

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Niin ja syömällä ruisleipääkin kuolee ja suurin osa tupakoimattomista on rumia läskejä.
Sinä näytät söpöltä pojalta.
Propsit taas ninalle :inlove:

Poissa henri

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Propsit rohkeasta omien kuvien postaamisesta!
 
Tämä on nyt vähän off-topic, koska tällaiset tapaamiset ei ole teekupposeni, enkä myöskään liiku sielläpäin, mutta kun nyt mainittiin että kuvia saa kommentoida, niin kommentoin vain että hyvässä tikissä siellä ollaan, kyllä juokseminen aina kannattaa. Eiköhän joku tartu tärppiin  ;)

Kiitti, voihan tuossa niinkin käydä. Toistaiseksi vaikka olen tässä vuoden yrittänyt etsiä seuraa, ei ole tullut oikein vastauksia. Asiaan tosin liittyy internet sensuuria, mikä johtuu tuollaisesta häirintäkampanjasta Itä-rajan takaa.

Tupakointi vaarantaa terveyden vuosien kuluessa. Mutta eihän sitä nuorena ajattele.

Ihan totta tietenkin, mutta asiassa on myös se puoli, niinkuin tuosta ylläolevasta vastauksesta näkee, että mulle tulee myös tällaista trollausta liittyen tommoseen Venäjän järjestämään häirintäkampanjaan. Siitä johtuen tällaisen saattaisi tulkita myös ikävämmän kaltaisena vihjailuna. Vai mistä tämä tuli mieleen?


Poissa henri

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Kysymys:

Voiko palvelussa muokata jo lähetettyjä viestejä?
Voiko jo kirjoitettua aloituksia tai viestejä poistaa?

Esimerkiksi kirjoitusvirheitä olisi mukava pystyä korjaamaan. Jos tulen katumapäälle ja haluan poistaa avauksen, niin miten sen teen?
Tällä hetkellä mulla nyt ei ole tarvetta, mutta jos alkaa näyttämään ettei täältä ole tulossa yhtään yhteydenottoa,
niin voi olla että tämän voi sitten poistaa tarpeettomana täältä. Ajattelin kysyä neuvoja jo valmiiksi?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5193
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Kysymys:

Voiko palvelussa muokata jo lähetettyjä viestejä?
Voiko jo kirjoitettua aloituksia tai viestejä poistaa?

Esimerkiksi kirjoitusvirheitä olisi mukava pystyä korjaamaan. Jos tulen katumapäälle ja haluan poistaa avauksen, niin miten sen teen?
Tällä hetkellä mulla nyt ei ole tarvetta, mutta jos alkaa näyttämään ettei täältä ole tulossa yhtään yhteydenottoa,
niin voi olla että tämän voi sitten poistaa tarpeettomana täältä. Ajattelin kysyä neuvoja jo valmiiksi?

Sun pitää painaa toi ilmoita valvojille ja pyytää viesti poistettavaksi.

Tsemppiä seuranhakuun!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Hei  :)

Olen 36 vuotias "henkilö" Kokkolasta. Löytyisikö täältä sinkkua "heteromiestä", jota kiinnostais vaikka näitten kuvien perusteella tavata silloin tällöin?
Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta. En ole kiinnostunut seurustelusta. Kiinnostais tietää mitä haluaisit tehdä mun kans ja kuviakin saa kommentoida.
En ole kovin kaksinen mutta yritän laittautua. Harrastan juoksemista ja tupakoin, en käytä alkoholia. Sähköpostiosoitteen näkee profiilista.

Tossa on pari tommosta hyvää kuvaa ja sit pari on enempi tommosta arkirealismia.

Se on varmaan myös olennaista, että pyydätkö rahaa tapaamisista vai oletko valmis maksamaan

Poissa henri

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
...

Se on varmaan myös olennaista, että pyydätkö rahaa tapaamisista vai oletko valmis maksamaan

En kyllä ajatellut kumpaakaan näistä vaihtoehdoista  ;D

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
...

Se on varmaan myös olennaista, että pyydätkö rahaa tapaamisista vai oletko valmis maksamaan

En kyllä ajatellut kumpaakaan näistä vaihtoehdoista  ;D

Ok. Se varmaan hämää kun tämä on maksuseksisaitti

EDIT: Pyydä 200€/h niin alkaa tärppäämään
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 12, 2022, 14:31:44 kirjoittanut Kinder »

Poissa henri

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Ok. Se varmaan hämää kun tämä on maksuseksisaitti

Tuolla oikealla ylhäällä lukee niin, mutta tuolla on ihan erillinen osiokin noissa keskustelupalstoissa siihen tarkoitukseen, ettei ehkä kannattaisi tehdä tuollaisia oletuksia.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Ok. Se varmaan hämää kun tämä on maksuseksisaitti

Tuolla oikealla ylhäällä lukee niin, mutta tuolla on ihan erillinen osiokin noissa keskustelupalstoissa siihen tarkoitukseen, ettei ehkä kannattaisi tehdä tuollaisia oletuksia.

Harvapa täältä parisuhteita hakee, mutta onnea matkaan

Poissa henri

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Harvapa täältä parisuhteita hakee, mutta onnea matkaan

Kiitti, paitsi että mainitsin kyllä itse kirjoituksessa etten ole hakemassa parisuhdetta. Foorumin alaotsikko on "suhteet, seurustelu ja seuranhaku". Tulkitsisin niin että seuranhaun alle olisi sopivaa laittaa sellainen ilmoitus, jossa hakee seuraa. Vaikka eikai tuosta kannata väitelläkkään.

Tiedätkö pystyykö täältä poistamaan näitä avauksia? Musta vähän tuntuu ettei tätä kautta kukaan taida ottaa yhteyttä. Tääkin on luettu jo aika monta kertaa eikä vielä mitään kuulunut keneltäkään.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Olet Henri laittanut ihan oikeaan paikkaan ketjusi. Onhan se vähän raskasta kun sivuston vanhat jäsenet eivät osaa käyttää sivustoa ja ns.tulokas joutuu siinä sivussa vielä antamaan oppitunteja  :laught:
Why so fragile?

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri

Sun pitää painaa toi ilmoita valvojille ja pyytää viesti poistettavaksi.


Kuten Maria sanoi, modelle viestiä ja pyytää poistamaan ketjun. Jos ei onnistu niin laita viestiä sille jonka nimeä ei saa mainita, hän on ammattilainen noissa poistoissa😁

Poissa henri

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri

Sun pitää painaa toi ilmoita valvojille ja pyytää viesti poistettavaksi.


Kuten Maria sanoi, modelle viestiä ja pyytää poistamaan ketjun. Jos ei onnistu niin laita viestiä sille jonka nimeä ei saa mainita, hän on ammattilainen noissa poistoissa😁

Ai kappas mulla meni ohi tämä Marian kommentti skrollatessa näköjään
Kysymys:

Voiko palvelussa muokata jo lähetettyjä viestejä?
Voiko jo kirjoitettua aloituksia tai viestejä poistaa?

Esimerkiksi kirjoitusvirheitä olisi mukava pystyä korjaamaan. Jos tulen katumapäälle ja haluan poistaa avauksen, niin miten sen teen?
Tällä hetkellä mulla nyt ei ole tarvetta, mutta jos alkaa näyttämään ettei täältä ole tulossa yhtään yhteydenottoa,
niin voi olla että tämän voi sitten poistaa tarpeettomana täältä. Ajattelin kysyä neuvoja jo valmiiksi?

Sun pitää painaa toi ilmoita valvojille ja pyytää viesti poistettavaksi.

Tsemppiä seuranhakuun!

Kiitti, no antaa nyt olla toistaiseksi täällä katotaan miten käy, mutta mä luulen kyllä että tän saa poistaa viikon kuluessa

Olet Henri laittanut ihan oikeaan paikkaan ketjusi. Onhan se vähän raskasta kun sivuston vanhat jäsenet eivät osaa käyttää sivustoa ja ns.tulokas joutuu siinä sivussa vielä antamaan oppitunteja  :laught:

En halunnut aloittaa minkäänlaista väittelyä, mutta kyllähän tuo vähän... Häiritsee, jos joku ajattelee että tässä olisi maksullisesta jutusta kyse.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri

En halunnut aloittaa minkäänlaista väittelyä, mutta kyllähän tuo vähän... Häiritsee, jos joku ajattelee että tässä olisi maksullisesta jutusta kyse.


Kyse oli tarkentavista kysymyksistä, ei väittelystä. Kuten Sir Liftikin tietää, vaikka onkin vänkyrä, niin oletusarvo tällä sivustolla on maksuseksi.

Mutta nyt siihen tuli tarkennus ja se siitä. Toivotan edelleen onnea

Poissa Salainenrakastaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Luulis täältä seuraa löytyvän.
Salainen roiskuttelija

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Aloittajalle sellaista viestiä. Seuranhaku on harhaanjohtava otsikko. Ei täältä mitään seuraa. Ei edes huonoa sellaista.

Tällä parasta ennen papat ja mammat muistelee, miten keihäsmatkoilla oli hurjaa ja ratossakin oli päiväkahvi-ilmoituksia. Se oli hurjaa aikaa se.