Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksityö  (Luettu 5768 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #20 : Joulukuu 09, 2022, 08:10:35 »
Tälläin ohimennen aattelin kysyä jos joku on miettiny kysyvänsä ikinä mitä vaan seksityöntekijältä niin nyt on mahdollisuus :) vastaan kaikkiin askaruttaviin kysymyksiinne.

Tällain ohimennen aattelin kysyä, että miksi Rosita ei ilmoita missään tai ole osallistunut aiemmin keskusteluihin. Täällähän jo mainosmielessä tytöt kirjoittelevat työnimellään. Niin että mistäkäs ne taidot vastata kaikkiin kysymyksiin vaikka pillun myyntiä ajatellen on oikein kehittyneet.
Ai no niin, se kysymys. Onko sinulla munat?

Mutta sinänsä hyvä keskustelunaloitus, kun ostajaa ja jotain aloittavaa myyjääkin saattaa kiinnostaa asia jos toinenkin seksityössä. Ehkä tämän saman otsikon alla joku ihan oikea huorakin vastaa, jos kysytään aiheeseen liittyvää.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2022, 08:19:21 kirjoittanut Nina »

Poissa Ituhippi

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #21 : Joulukuu 09, 2022, 08:15:05 »
Millainen on hyvä suihinotto sun mielestä?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #22 : Joulukuu 09, 2022, 08:43:18 »
Millainen on hyvä suihinotto sun mielestä?

Vastaushan riippuu vastaajasta.
Jos tässä kysymyksessä nyt tarkoitettiin sitä, että myyjä ottaa asiakkaalta suihin, niin... ekana minulla on, että mieluummin ilman kumia puhdasta kikua. En ole mikään syväkurkku ja kumin "spermasäiliö" jos menee liian syvälle nieluun, niin saattaa asiakas saada ykät päällensä, sellaista ei satu, kun paljas kiku menee vaikka syvemmällekin.
Tykkään, kun käärme on ekana piilossa kolossaan. Sitten kun alan hellästi sitä houkuttelemaan esiin ja juttelemaan sille, niin se kiemurtelee esiin. Se on muuten hauskaakin huomata, kuinka koko käärmeen isäntä on minun vallassani. Ei mekaanista imutusta, vaan vaihdellen hellästä kovempaan ja koko ajan kikun reaktioita kuunnellen. Sitten kun on loppuhuipennus ja asiakkaan jalat sätkii tai hän karjuu kuin leijona ja laskee satsit suuhun, niin on sellainen voittaja fiilis. Nielen aamupuurot ja pyyhkäisen suupielet, kiitän tietysti ravitsevasta aamupalasta.

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #23 : Joulukuu 09, 2022, 08:56:13 »
Miksi joillakin horoilla on "vain yksi laukeeminen" eikö se ole ihan sama tuleeko kerran vai 10 :wanker:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #24 : Joulukuu 09, 2022, 09:08:46 »
Miksi joillakin horoilla on "vain yksi laukeeminen" eikö se ole ihan sama tuleeko kerran vai 10 :wanker:

Olisi kiva, kun muutkin tytöt vastaisivat. Mutta minulla kun päivystysvuoro, niin oma mielipide.
Ensinnäkin, jos on vartin aika. Sitä tarjoavaat yleensä tietävät, että asiakas ei siinä ajassa ehdi laukeamaan kuin kerran.
Asiakas tulee ja menee suihkuun, ehkä 5 min. Asiakas panee, ehkä 5 min. Asiakas pukee ja pöpöttää eteisessä 5 min.
On minulla tosin yksi mies kerran vedellyt sovitussa vartissa kaksi kertaa.
Puolessakaan tunnissa aika harva vetää kahta varvia. Jos eka tulee nopeasti, niin kun munakaan mikään kone ole, niin usein tokan kerran yrittäminen menee jyystämiksi ja siitä väkisin jyystämisestä ei kukaan tykkää.
Tuo vain yksi laukeaminen tulee varmaan siitä myyjien kokemuksesta, miten on kivempaa tehdä työtänsä.

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #25 : Joulukuu 09, 2022, 10:12:57 »
Mun mielestä se on huonoa palvelua.  En itse tapaa ollenkaan, into menee heti.

30min nussii helposti 2 kierrosta :wanker: :weightlifting:

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö
« Vastaus #26 : Joulukuu 09, 2022, 11:53:48 »
Miksi joillakin horoilla on "vain yksi laukeeminen" eikö se ole ihan sama tuleeko kerran vai 10 :wanker:

Olisi kiva, kun muutkin tytöt vastaisivat. Mutta minulla kun päivystysvuoro, niin oma mielipide.
Ensinnäkin, jos on vartin aika. Sitä tarjoavaat yleensä tietävät, että asiakas ei siinä ajassa ehdi laukeamaan kuin kerran.
Asiakas tulee ja menee suihkuun, ehkä 5 min. Asiakas panee, ehkä 5 min. Asiakas pukee ja pöpöttää eteisessä 5 min.
On minulla tosin yksi mies kerran vedellyt sovitussa vartissa kaksi kertaa.
Puolessakaan tunnissa aika harva vetää kahta varvia. Jos eka tulee nopeasti, niin kun munakaan mikään kone ole, niin usein tokan kerran yrittäminen menee jyystämiksi ja siitä väkisin jyystämisestä ei kukaan tykkää.
Tuo vain yksi laukeaminen tulee varmaan siitä myyjien kokemuksesta, miten on kivempaa tehdä työtänsä.

Itsellä kysymys ei oikeastaan ole laukeamisista ollenkaan näissä "1 laukeaminen" kyllä/ei asetteluissa, vaan juurikin se, että jos maksan ajasta esim 1h tai 30min niin jos nyt sattuisi käymään niin, että tulen 10min kohdalla, niin tärkeätä on tietää että seksi ei lopu siihen, ellen niin sitten halua. Koskaan en kahta varvia vaadi saavani. Mutta varmasti tuo 1 laukeaminen on lähteny siitä, että sitten saattaa joidenkin asiakkaiden kanssa mennä siihen ,että aika täyttyy ja asiakas on puolikova muna kädessä eteisessä ja kokee itsensä jotenkin petetyksi kun nyt pitäis lähteä.

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #27 : Joulukuu 09, 2022, 13:31:43 »
Kyssäreitä laidasta laitaan ja ihan hyviä mutta Rosita pitää radiohiljaisuutta ja ihmettelee varmaan itsekseen mitä hemmettiä
tulikaan heti rekkauksen jälkeen eka viestissä tehtyä ja kyseltyä... niin itellä se kysymys on jo esitetty aiemmin onko Rositalla
munat vai pimppa ja onko ikää riittävästi seksikeskusteluun tai jopa tapaamiseen.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1539
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Seksityö
« Vastaus #28 : Joulukuu 09, 2022, 13:54:49 »
Miksi mun kommentit kommunismista ja kommunisteista poistettiin?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #29 : Joulukuu 09, 2022, 14:05:25 »
Miksi mun kommentit kommunismista ja kommunisteista poistettiin?

Siks ku sä oot niin ruma. Hihi

Poissa Rosita

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #30 : Joulukuu 09, 2022, 14:13:53 »
Oon ollu prostituoitu n. 4 vuotta.
Jos oot halunnu jotain kysyä niin nyt voit :) vastailen.

Edit: ketjut yhdistetty.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2022, 14:38:39 kirjoittanut Shark »

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö
« Vastaus #31 : Joulukuu 09, 2022, 14:26:37 »
Kukaan seksityötä tekevä ei kutsu itseään prostituoiduksi.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Rosita

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #32 : Joulukuu 09, 2022, 14:27:46 »
Miksen kutsuis?

Poissa Rosita

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #33 : Joulukuu 09, 2022, 14:28:46 »
Kukaan seksityötä tekevä ei kutsu itseään prostituoiduksi.

Mulle se on ihansama mitä termiä käyttää mutta toi on täsmentävä

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2111
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö
« Vastaus #34 : Joulukuu 09, 2022, 14:34:44 »
Kukaan seksityötä tekevä ei kutsu itseään prostituoiduksi.

Mulle se on ihansama mitä termiä käyttää mutta toi on täsmentävä

Kuka puhui seksityöstä TÄSSÄ ketjussa?  :blowjob:
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2022, 14:36:31 kirjoittanut Kellopeliappelsiini »
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Vieras0355

  • Jr. Member
  • Viestejä: 61
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #35 : Joulukuu 09, 2022, 15:20:02 »
Tämä keskustelu alkaa muistuittaa looisuudeltaan David Lynchin elokuvaa. Myönnettäköön, että olen osasyyllinen. Mutta teen parhaani, ettei se mukiporkkana vältti kola-aasin Turku 9 ja Iran.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #36 : Joulukuu 09, 2022, 16:15:47 »
Sellainen kysymys minulla oli, että mikä on elämän tarkoitus?  ???

Murheen karkoitus - eppu normaali

Vaadin vastausta myös Rositalta.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö
« Vastaus #37 : Joulukuu 09, 2022, 16:18:44 »
Sellainen kysymys minulla oli, että mikä on elämän tarkoitus?  ???

42

Hei,

ei enää ollut mitkään nörttien kokoountumisajot, jossa vastataan kuin käsikirjassa Linnunradan liftareille.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3041
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksityö
« Vastaus #38 : Joulukuu 09, 2022, 16:19:17 »
Miksen kutsuis?

Mm. koska tuolla termillä on hieman historiallista painolastia. Prostituutio ja prostituoidut termejä vilisee esim. vanhoissa tutkimuksissa, artikkeleissa & ohjelmissa. Kaikille noille yhteistä on että niissä joku alan ulkopuolelta käsittelee aihetta ja seksityöntekijät nähdään passiivisina kohteina joilla ei ole aktiivista roolia valintojensa suhteen. Termiä on myös ahkeraan käytetty ihmiskaupan ja parituksen ollessa kyseessä, johon se kyllä mielestäni sopiikin, mutta silloin ei enää puhutakaan seksityöstä.
Lisäksi seksityön vastustajathan tykkäävät kovin aina käyttää tuota prostituoitu nimitystä, koska heidän argumentti on ettei seksityö ole työtä, eikä kukaan voi vapaaehtoisesti valita olevansa seksityöntekijä. Valitsemalla mitä termiä käyttää hieman ottaa siis haluamattaankin (tai tarkoituksella) kantaa seksityön puolesta/vastaan.
En ole kuullut aikoihin kenenkään suomalaisen seksityöntekijän kutsuvan itseään prostituoiduksi. En ehkä koskaan.

Tän piti kai olla kysy Rositalta-ketju, mutta kai tää samalla voi olla vastaillaan Rositalle-ketju.  :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Oulussa pe-la 24.-25.5.!

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1539
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityö
« Vastaus #39 : Joulukuu 09, 2022, 18:10:23 »
Kukaan seksityötä tekevä ei kutsu itseään prostituoiduksi.
No justhan Rosita kutsui... ???
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s