Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kiinnostaako vanhemmat naiset?  (Luettu 12848 kertaa)

Poissa certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 276
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kiinnostaako vanhemmat naiset?
« Vastaus #80 : Lokakuu 13, 2023, 19:39:18 »
Onpa asiallinen kuva Sylwiasta kiitos siitä ja kyllä kiinnostaa vanhemmat naiset . :wanker:

Poissa MadameSylwia

  • Newbie
  • Galleria (16)
  • Viestejä: 16
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kiinnostaako vanhemmat naiset?
« Vastaus #81 : Lokakuu 13, 2023, 19:46:21 »
Minusta uskottava Domina on +40, mieluummin +50😈☝️

Miten on, kiinnostaako kuinka monia vanhemmat, esim 60 v. naiset maksullisina? Olen kuullut että esim äiti-poika leikit tai opettaja-oppilas asetelma olisi toivottava. Vai onko niin, että vain nuoret tytöt pärjää. Kertokaa mielipiteenne💋

Kuvassa oleva lady on sen verran kuuma, että jos tuo ei ole kovin vanha kuva, jää moni huomattavasti nuorempikin kakkoseksi. Ja kyllä, vaikka itsekään en ole enää eilisen teeren poika, tuollaisen erinomaisesti säilyneen vanhemman naisen kanssa voisi hyvinkin jonkinlainen roolileikki käydä, jossa hän on jonknlainen nuoruudesta tuttu naisellinen seksikäs auktoriteettihahmo.
Sylwia 💋

Poissa Punnus

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiinnostaako vanhemmat naiset?
« Vastaus #82 : Lokakuu 13, 2023, 19:57:26 »
Minusta uskottava Domina on +40, mieluummin +50😈☝️

Miten on, kiinnostaako kuinka monia vanhemmat, esim 60 v. naiset maksullisina? Olen kuullut että esim äiti-poika leikit tai opettaja-oppilas asetelma olisi toivottava. Vai onko niin, että vain nuoret tytöt pärjää. Kertokaa mielipiteenne💋

Kuvassa oleva lady on sen verran kuuma, että jos tuo ei ole kovin vanha kuva, jää moni huomattavasti nuorempikin kakkoseksi. Ja kyllä, vaikka itsekään en ole enää eilisen teeren poika, tuollaisen erinomaisesti säilyneen vanhemman naisen kanssa voisi hyvinkin jonkinlainen roolileikki käydä, jossa hän on jonknlainen nuoruudesta tuttu naisellinen seksikäs auktoriteettihahmo.

Riippuu paljon siitä mikä on leikin aiheena ja tietenkin persoonasta ja henkilökemioista yleensä. Totta on kyllä, että jos domina on todella huomattavasti itseä nuorempi, voi olla vaikeampi saada luontevaa tunnelmaa aikaan.

Poissa jani79

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiinnostaako vanhemmat naiset?
« Vastaus #83 : Marraskuu 23, 2023, 11:47:54 »
Jos turkuun tulisit niin varmasti tulisin tapaamaan sua. Oot niin hehkee pakkaus et taatusti osaat montakin niksiä, ikä tuo kokemusta ja pääsääntösesti ikää pitää olla vähintään 30+ ennenku edes harkitsen mitään

Poissa Mr. Naughty_Guy

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiinnostaako vanhemmat naiset?
« Vastaus #84 : Marraskuu 26, 2023, 14:51:48 »
Mitä katselin Sylwian galleriakuvia, niin kyllähän siinä penikseni jäykistyi...  ;)
Eli kyllä kiihottaisi vanhemmaltakin hyvinsäilyneeltä naiselta joskus seksiä ostaa.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiinnostaako vanhemmat naiset?
« Vastaus #85 : Marraskuu 26, 2023, 15:57:24 »
Naiset joka kantaa oma seksikkyys ylpeydellä ja osaa nauttia itsekin on useimmiten vähän iäkkäämpiä...
Mulle sopii 30+ , 40+ ja 50+ ikäiset... hiljattain olen tutustunut ihan uskottamaton seksinälkäisen +50 upeaan pt.n
Joka kerta yhtä kuumempi ja kuumemmat taoaamiset...

Poissa Pervis

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiinnostaako vanhemmat naiset?
« Vastaus #86 : Marraskuu 26, 2023, 16:29:20 »
Naiset joka kantaa oma seksikkyys ylpeydellä ja osaa nauttia itsekin on useimmiten vähän iäkkäämpiä...
Mulle sopii 30+ , 40+ ja 50+ ikäiset... hiljattain olen tutustunut ihan uskottamaton seksinälkäisen +50 upeaan pt.n
Joka kerta yhtä kuumempi ja kuumemmat taoaamiset...

Totta. Se tosin pitää ottaa huomioon, että useat viisikymppiset naiset ovat osaamisestaan ja kokemuksestaan huolimatta seksiasioiden suhteen vähän niin kuin teinipoikia. Tosin vielä yhdyntäkeskeisempiä ja hyvällä tavalla järjettömämpiä.

Koko päivän kestävä sängyssä vehtaaminen on "tekemistä" joka varataan kalenteriin, kolmen yhdynnän jälkeen ei ole vielä mitään asiaa pois vällyjen välistä... Itse asiassa juuri 50+ naisten jäljiltä olen ollut aivan tyhjä, ei siittiön siittiötä jäljellä ja joka paikkaan olisi sattunut ilman niitä endorfiinejä. Hrrr....

Voisi jopa sanoa, että seksin aateliset löytyvät juuri tuon ikäisistä naisista.


Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiinnostaako vanhemmat naiset?
« Vastaus #87 : Marraskuu 26, 2023, 17:39:06 »
Naiset joka kantaa oma seksikkyys ylpeydellä ja osaa nauttia itsekin on useimmiten vähän iäkkäämpiä...
Mulle sopii 30+ , 40+ ja 50+ ikäiset... hiljattain olen tutustunut ihan uskottamaton seksinälkäisen +50 upeaan pt.n
Joka kerta yhtä kuumempi ja kuumemmat taoaamiset...

Totta. Se tosin pitää ottaa huomioon, että useat viisikymppiset naiset ovat osaamisestaan ja kokemuksestaan huolimatta seksiasioiden suhteen vähän niin kuin teinipoikia. Tosin vielä yhdyntäkeskeisempiä ja hyvällä tavalla järjettömämpiä.

Koko päivän kestävä sängyssä vehtaaminen on "tekemistä" joka varataan kalenteriin, kolmen yhdynnän jälkeen ei ole vielä mitään asiaa pois vällyjen välistä... Itse asiassa juuri 50+ naisten jäljiltä olen ollut aivan tyhjä, ei siittiön siittiötä jäljellä ja joka paikkaan olisi sattunut ilman niitä endorfiinejä. Hrrr....

Voisi jopa sanoa, että seksin aateliset löytyvät juuri tuon ikäisistä naisista.

 :headbang:

Poissa dueerre

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiinnostaako vanhemmat naiset?
« Vastaus #88 : Marraskuu 29, 2023, 12:12:11 »
Ehdottomasti kiinnostaa.
Kaunis kiitokseni Sinulle Madame Sylwia, että olet alalla ja haluat auttaa meitä puutteessa olevia ja vaihtelua tarvitsevia miehiä. Työsi on äärettömän arvokasta ja palveluksiasi tarvitaan aina. Meitä on iso joukko miehiä, jotka hyvin mielellään kääntyvät puoleesi apuasi kaivaten. Ikäisesi naiset tietävät parhaiten mistä miehillä on puute. Pidän Sinut mielessäni. kun Savonlinnan ohitse ajelen. Olet seksikäs ja kaunis nainen, joka vetää puoleensa miehiä, kuin hunaja mehiläisiä. Vierailetko muuten koskaan täällä pääkaupunkiseudulla ? Tarvetta varmasti täälläkin olisi. 

Poissa Lapinkeisari

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiinnostaako vanhemmat naiset?
« Vastaus #89 : Marraskuu 29, 2023, 13:35:48 »
Kiinnostaa, jos ulkomuoto, kunto ja mieli on niinkuin Madame Sylwialla, niin iän tuomaa kokemusta on enemmän kuin 25 - 30 vuotiaille. Tietävät mitä ostaja haluaa. Minusta Madame Sylwia on nuori  ::)