Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Melody 15 min 70 €  (Luettu 6751 kertaa)

Poissa sampsa100

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Melody 15 min 70 €
« : Joulukuu 06, 2022, 18:10:12 »

Poissa PradBitt

• Full Member
Vs: Melody 15 min 70 €
« Vastaus #1 : Joulukuu 07, 2022, 00:35:42 »
Skokeile. Kuvat melko hyvin pshopattu, kokenut irstas muija. Kumilla suosittelisin silti koko toiminnan.

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Joulukuu 07, 2022, 10:28:51 »
Ikä ilmossa ei varmasti pidä paikkaansa. Ja kuten BP sanoi, niin meikkiä ja filttereitä on osattu sijoitella.

Voihan tältä puumalta saada kyydit, mutta itse sijoittaisin vähän tuoreempaan. Nyt pk-seudulla on reilusti ulkkareita tahkoamassa joulurahoja ja tämän seurauksena yli 20 tyttöä RE:llä tarjoaa 15min 70€ palvelua, pari jopa 15min 60€.

Poissa perasmies

• Full Member
« Vastaus #3 : Joulukuu 07, 2022, 15:41:21 »
olen pari kertaa poikennut.on kyllä touhussa mukana satasella.omasta puolesta voin suositella.
kroppa on loistava,naamalla ei niin missikisoissa voiteta,mutta ihan mukava ja puhelias likka on.
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa Hetvield

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Joulukuu 09, 2022, 20:50:48 »
^
Ei sitä naamaa kerkiä tuijottamaan näissä touhuissa, kunhan kroppa on kunnossa. Ja ainahan voi heittää jonkun pyyhkeen pään päälle.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Paikalla Vikingo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : tänään kello 07:00:27 »
Nostetaas vähän tätä.

Tällä viikolla olin muutamana eri päivinä yrittäen sopia useamman ulkkarin kanssa ilta-aikaan tapaamista, mutta ihmeen vaikeaa ollut. Muutama tuttukin joukossa, mutta itsellä prepaid vaihtunut niin ei heilläkään tietoa, että vanha tuttu siellä koittaa päästä pukille. Eilen taas tuskastelin buukkaamisen vaikeutta, kun vähän ristiriitaisessa maineessa oleva Melody tuli vastaan. Laitoin viestiä ja viestintä häneltä olikin esimerkillistä, oli nopeasti panot sovittu tunnin päähän.

Paikka tuttu, mutta siellä olikin liikennejärjestelyt muuttuneet sitten viime käynnin. Sain kuitenkin selkeät ohjeet. Yllärinä asunnossa oli pieni koira, mutta hän  nukkui tapaamisen ajan. Melody pahoitteli ettei ollut meikkiä, mutta tapaamisaika oli hyvin myöhäinen. En tiedä olisiko sillä meikillä ihmeitä edes saanut aikaan :D Kroppa tällä tädillä oli tikissä, kuten todettu.

Suikkaria oltiin jossain kehuttu, mun makuun oli liian aggressiivinen. Olisi varmasti ottanut ohjausta vastaan sen suhteen, mutta annan PT suorittaa omalla tyylillään. Olin kuitenkin mennyt panemaan, enkä imettämään. Itse kauppatavara oli todella tiukka, mutta siitä huolimatta pt oli erinomaisella asenteella mukana ja sai polkea ihan kunnolla. Tommosella ajotuntumalla ei kestänytkään pitkään kun kumihuppu täyttyi.

Hyvin toimi perustyhjennykseen ja pillu oli niin hyvä, että voisin mennä uudestaankin. Noin muutenkin oli hyvän palveluasenteen omaava ammattihuora ja homma toimi.

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #6 : tänään kello 08:50:10 »
Kävin Melodyn suikkarilla taannoin. Ei valitamista.
Kuulemma ammuin niin isot lastit suuhunsa, että meinasi hätä tulla ja jotain pahoitteli, en muista mitä.

Eli hyvä suuhoitaja selkeästi, vaikka en tarkemmin muistakkaan. Mut en mä hetken jälkeem muista juuri mitään näistä reissuista, sama kenen kanssa on hetken viettänyt.

Ja kroppa on 10/10, palveluasenne myös.
Käyn kyl uudestaankin tyhjennyksellä.