Nostetaas vähän tätä.
Tällä viikolla olin muutamana eri päivinä yrittäen sopia useamman ulkkarin kanssa ilta-aikaan tapaamista, mutta ihmeen vaikeaa ollut. Muutama tuttukin joukossa, mutta itsellä prepaid vaihtunut niin ei heilläkään tietoa, että vanha tuttu siellä koittaa päästä pukille. Eilen taas tuskastelin buukkaamisen vaikeutta, kun vähän ristiriitaisessa maineessa oleva Melody tuli vastaan. Laitoin viestiä ja viestintä häneltä olikin esimerkillistä, oli nopeasti panot sovittu tunnin päähän.
Paikka tuttu, mutta siellä olikin liikennejärjestelyt muuttuneet sitten viime käynnin. Sain kuitenkin selkeät ohjeet. Yllärinä asunnossa oli pieni koira, mutta hän nukkui tapaamisen ajan. Melody pahoitteli ettei ollut meikkiä, mutta tapaamisaika oli hyvin myöhäinen. En tiedä olisiko sillä meikillä ihmeitä edes saanut aikaan

Kroppa tällä tädillä oli tikissä, kuten todettu.
Suikkaria oltiin jossain kehuttu, mun makuun oli liian aggressiivinen. Olisi varmasti ottanut ohjausta vastaan sen suhteen, mutta annan PT suorittaa omalla tyylillään. Olin kuitenkin mennyt panemaan, enkä imettämään. Itse kauppatavara oli todella tiukka, mutta siitä huolimatta pt oli erinomaisella asenteella mukana ja sai polkea ihan kunnolla. Tommosella ajotuntumalla ei kestänytkään pitkään kun kumihuppu täyttyi.
Hyvin toimi perustyhjennykseen ja pillu oli niin hyvä, että voisin mennä uudestaankin. Noin muutenkin oli hyvän palveluasenteen omaava ammattihuora ja homma toimi.