Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anni Karhu 19v Jkylä  (Luettu 6931 kertaa)

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Anni Karhu 19v Jkylä
« : Joulukuu 05, 2022, 21:24:05 »
Yhdellä toisella kilpailevalla sivulla oli nuori söpö isorintainen blondi 19 vuotias tyttö nimeltään Anni. Ei 29 vuotias, vaan 19 vee!
Palvelulista kiinnosti koska lista oli erittäin kattava vaikka kuitenkin aika kovahintainen.
No koska olen tulossa käymään Jyväskylässä niin ajattelin että hänen luona voisi käydä.
Onko kenelläkään näillä sivuilla tietoa tästä tytöstä millainen hän on?
Onko luotettava? Onko tehnyt ohareita? Pitääkö kuvat ja ikä paikkansa?
Onko Jyväskylässä muita nuoria söpöjä blondeja jolla myös kattava palvelulista?

Poissa Pyykkimies

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anni Karhu 19v Jkylä
« Vastaus #1 : Joulukuu 05, 2022, 21:40:23 »
Sain hänestä luotettavan kuvan. Kuvat pitää paikkansa, iänkin uskoisin aikalailla pitävän paikkansa. Mahtava tapaaminen oli ainakin omalla kohdalla.

Poissa Megreda

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anni Karhu 19v Jkylä
« Vastaus #2 : Joulukuu 05, 2022, 23:53:48 »
Minulla oli aikoinaan vaikeuksia saada tapaamista toteutettua (varasin hotellihuoneen turhaan enemmän kuin kerran), mutta syyt tähän olivat katsoakseni force majeure -tyylisiä: minulla vaan oli tavattoman huono tuuri, enkä usko että riski tämän toistumiseen on korkeampi kuin millään muulla palveluntarjoajalla. Kommunikointi onnistui näistä vaikeuksista huolimatta hyvin. Ei myöskään lähtenyt kävelemään rahojen kanssa vaikka maksoin koko tapaamisen ennakkoon, jälleen syistä jotka saakoot jäädä meidän välillemme. Eli minulla on ollut selvästikin aika kova luottamus, eikä sitä petetty. Kuvat ovat omat, ja uskon hänen olevan oikeasti 19-vuotias (muutenkin kuin ulkonäön perusteella).

GFE:tä ei ole tarjolla, mutta panee ja imee kovaa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2022, 23:55:23 kirjoittanut Megreda »

Poissa m40jkl

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anni Karhu 19v Jkylä
« Vastaus #3 : Joulukuu 06, 2022, 18:03:57 »
miltäs sivustolta anni karhun voi bongata..?

Poissa MisterZ

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anni Karhu 19v Jkylä
« Vastaus #4 : Joulukuu 07, 2022, 00:43:01 »
Oikein mukava ja luotettava on! Silloin kun hänet treffasin niin omaa tapaamispaikkaa ei hänellä ollut, joten siihen kannattaa varautua.