Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Minkälaista musiikkia kuuntelet?
Vieras1542:
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 07, 2023, 15:48:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Everdreamer - Tammikuu 07, 2023, 15:29:24 ---Multakin unohtui vaikka mitä, esim. mötley crue, motörhead, ramones, nightwish…
Ken ja Alice Cooper 😂😂😂😂
--- Lainaus päättyy ---
Näin Motörheadin livenä Unkarissa vuonna 2011. Silloin tais tulla nähtyä myös Dropkick Murphys livenä. 😌🤩 Dion keikka Tuskassa aikanaan oli myös kova. 🔥
--- Lainaus päättyy ---
Mä näin Mötleyn 1986 Hgissä. Se Mick Marsin kitara riipii korvia vieläkin 😂
Ja Dio tuli nähtyä ainakin kun se oli Alice Cooperin lämppärii v. 2001. Ja oon mä sen nähnyt kai jossain muuallakin, en vaan muista missä 😂
Julia:
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 07, 2023, 15:52:52 ---
Mukava törmätä muihinkin Kingston Wallin ja Bikini Killin diggareihin. ❤️🔥 Onko Distillers tuttu? ❤️ Brody Dalle on melko kuuma pakkaus. 🔥
Pitäisiköhän pitkästä aikaa suunnata Tuskaan ensi kesänä...
--- Lainaus päättyy ---
Itsellä valinta osui Provinssiin, ihan vaan et pääsee Helsingistä välillä muualle. Ja joo Distillers! :inlove: Brody Dallen omat jututkin on joskus olleet kelpoja.
Vieras1542:
Jätin tarkoituksella pois suomeksi laulavat, siitä tulis oma listansa. Mut pmmp oli kova, ne tuli nähtyä livenä monta kertaa. Ja ismo alanko on loistava.
Seepeli:
Mä kuuntelen aina tosi hyvää musiikkia mutta oon huomannu että jotkut muut kuuntelee ihan sika huonoa. Miksiköhän jotkut kuuntelee huonoa musaa..? 🤔
Tuo jäänee mysteeriksi muiden elämää suurempien mysteerien sekaan. 😊
Itse ketjun kyssäriin, mulla musiikkiin liittyy tunteita. Musiikki ikäänkuin täydentää tunteiden ilmaisua, joskus sanat ei vaan riitä. Monet parhaimmista kappaleista ei ole ison markkinakoneiston muovaamia vaan niissä se rosoisuus, intensiteetti ja sanoma menee syvälle mielensyövereihin.
lantti:
Tällä hetkellä kuuntelen.
Stevie Ray Vaughan "Texas Flood" live
Aivan uskomaton kitaravirtuoosi. Lopussa vielä ottaa plugin irti kitarasta, pyöräyttää kitaran selän taakse, kiinnittää plugin ja jatkaa soittamista.
https://www.youtube.com/watch?v=KC5H9P4F5Uk
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta