Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Minkälaista musiikkia kuuntelet?

(1/9) > >>

Vieras1542:
Musiikki on mulle tosi tärkeä juttu ja kysynkin että minkälaista musiikkia väki kuuntelee?

Itse kuuntelen musaa aika laajalla kammalla mutta rockia ja psychedelic soulia ehkä eniten. Sitä vastoin death metal (+ kaikki sen alagenret), iskelmä ja klassinen ei mulla soi, yhtään näitä musiikkityylejä väheksymättä.
Suosikkiartisteja mulla on lukemattomia, mutta mainitaan nyt muutama: David Bowie, Hanoi Rocks, Alice Cooper, Cheap Trick ja The Undisputed Truth.

ShyGuy:
Spotify kertoi, että kuuntelen enemmän kuin 69 prossaa muista niin kai voidaan sanoa, että musiikki näyttelee suurta osaa elämässäni.

Rakastan vanhaa 77-punkkia ja oi!ta. PostPunk (esim.Joy Division, Echo & The Bunnymen) on mieleeni kuten myös 80 -luvun synapoppi. David Bowie on sankarini joka ei kuole koskaan.
Reggae ja ska ovat napanneet aina kausiluontoisesti ja päivän hyvät hitit uppoavat aina.

Häiriköt ovat Suomen paras bändi ehdottomasti.Terkkuja sinne Piritorin nurkille ;)

Vuoden kuunnelluin biisi oli Zara Larssonin ja Alesson Words eli olen aika erikoinen tapaus ;D
Ps. Hanoi Rocks :inlove:

ShyGuy:
Höh...unohdin The Who ja The Doors orkesterit kokonaan. Lisätään siis ne.

joey_t:
Kuuntelen monenlaista musiikkia. Ei ole olemassa jotakin genreä muiden edellä joka miellyttää vaan kuuntelen monenlaista. Musiikkia joka saa minut hyvälle tuulelle. Jazz ei ole minua ikinä sytyttänyt, en ole kuullut mitään kivaa sieltä, ei tule mieleen. Joskus olen yrittänyt kuunnella jazzia mutta ainakaan toistaiseksi se ei ole ollut minun juttuni. Sivistyksessäni on aukko sikäli etten ainakaan muistaakseni ole ollut ikinä jazz-konsertissa, jos sellaisessa kävisin niin ehkäpä pitäisin myös jazzista.

Osoitan oman kappaleensa klassiselle musiikille. Olen jonkintason fani klassiselle musiikille. Se ei kuitenkaan ole vertailtavissa keveämpään musiikkiin koska kulutan näitä kahta musiikin lajia eri tavoilla. Kevyt musiikki voi soida taustalla muun tekemisen ohella mutta aina joskus pysähdyn seuraamaan klassista musiikkia. Laitan youtubesta soimaan jonkun sinfonian, viulukonserton tai vastaavan, kappaleen jossa on myös video ja keskityn katselemaan ja kuuntelemaan kappaletta, samalla en tee mitään muuta. Vuoden sisään käytiin kerran työkavereitten kanssa yhdessä kamariorkesterin konsertissa ja vaikka kukaan meistä ei ole mikään hard core tyyppi klassisen musiikin suhteen niin kun jaoimme kuulumisia, yhteinen kokemuksemme oli se että nautimme konsertista kovasti. Pitäisi käydä joskus taas uudelleen.

Lifti:
King Crimson on tietysti se kovin ja musiikkia kuunnellaan LP, cd tai c-kasetilta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta