Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Läskit häpykummut on NIIN nähty!  (Luettu 12096 kertaa)

Poissa Kiimatar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Läskit häpykummut on NIIN nähty!
« Vastaus #40 : Lokakuu 01, 2025, 02:02:52 »
Minulla on paljon kehuttu, terveen mallinen/optimaalinen, vähärasvainen ja lihaksikas häpykumpu ja poikkeamattomat kauniit sievät huulet. Ihanaa tiukkaa pientä pillua huutaa miehet kanssani. Olen myöskin nykyajassa ollut järkyttynyt läskin kertymisestä naisilla kunnolla ihan pilluun ja minulle on ollut itsestäänselvyys, etten itse tee miehille samaa välinpitämättömyyttä. Ymmärrän miesten halun ja arvostan miehiä.

Ei muuta kuin kuvia peliin.

Paikan päälle saa tulla ihastelemaan. ;)

ModEdit: kalenteriin paikallaolopäivät.

Sä olet häpeäksi naisille.

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #41 : Lokakuu 01, 2025, 05:09:38 »
Otsikkoon viitaten; on nähty kaikenlaisia muttei tarpeeksi. - Siinä vaiheessa kun on edetty tilanteeseen missä ollaan jo housut pois kummaltakin ei ehkä tule mieleen ruveta miettimään tai mittailemaan rasvaprosenttia, itseasiassa mielessä ei taida olla juuri muuta päästä tutustumaan siihen häpykumpuun.

Poissa Mangokisu

• Jr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #42 : Lokakuu 01, 2025, 07:59:23 »
Itse olen hoikka petite, mut mielestäni isompien kollegoiden häpykummut voi olla oikein muhkeita ja nättejä 😍

Pillua voi treenata sisältä ja lantionpohjan lihakset tuntuu hyvin sivuilla. Mut en nyt edes liikunnallisena ihmisenä saa päähäni miten häpykumpuun tulisi lihaksia.: Jos haluu treenaa niin lantionpohja sekä vatsalihakset 🏋🏼‍♀️
Mut heyyy se itse häpykumpu on lähinnä rasvaa.

Kauniita ootte kollegat, koostanne riippumatta 🥰
siro suomalainen kisu 🐈‍⬛

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #43 : Lokakuu 01, 2025, 09:43:48 »
Minulla on paljon kehuttu, terveen mallinen/optimaalinen, vähärasvainen ja lihaksikas häpykumpu ja poikkeamattomat kauniit sievät huulet. Ihanaa tiukkaa pientä pillua huutaa miehet kanssani. Olen myöskin nykyajassa ollut järkyttynyt läskin kertymisestä naisilla kunnolla ihan pilluun ja minulle on ollut itsestäänselvyys, etten itse tee miehille samaa välinpitämättömyyttä. Ymmärrän miesten halun ja arvostan miehiä.

Kyllähän tässä pointti on. Sen "uhkean" häpykummun syvyksistä jostain kaukaa löytyy kostea kolo. Jos varsi ei riitä, ei kostu edes kärki.

Vastakohtana sitten ns lättäpillu, olet sisällä kun kärkeä vähän viivalla käyttää.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine