Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Läskit häpykummut on NIIN nähty!  (Luettu 3702 kertaa)

Poissa CeeCee

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Läskit häpykummut on NIIN nähty!
« : Marraskuu 26, 2022, 12:53:03 »
Kyĺlä näin on.

Poissa Aurora Mature

• Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Läskit häpykummut on NIIN nähty!
« Vastaus #1 : Marraskuu 26, 2022, 13:02:15 »
Miehet, joilla sitä ei edes ole, on nähty.
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero
itäinen Uusimaa

Poissa Sex princess

• Newbie
  • Galleria (1)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : Elokuu 27, 2025, 13:13:35 »
Minulla on paljon kehuttu, terveen mallinen/optimaalinen, vähärasvainen ja lihaksikas häpykumpu ja poikkeamattomat kauniit sievät huulet. Ihanaa tiukkaa pientä pillua huutaa miehet kanssani. Olen myöskin nykyajassa ollut järkyttynyt läskin kertymisestä naisilla kunnolla ihan pilluun ja minulle on ollut itsestäänselvyys, etten itse tee miehille samaa välinpitämättömyyttä. Ymmärrän miesten halun ja arvostan miehiä.
Turussa urheilullinen ja naisellinen kaunotar. Löydyn myös esim. OF, mut eri nimimerkillä.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : Elokuu 27, 2025, 14:30:29 »
Minulla on paljon kehuttu, terveen mallinen/optimaalinen, vähärasvainen ja lihaksikas häpykumpu ja poikkeamattomat kauniit sievät huulet. Ihanaa tiukkaa pientä pillua huutaa miehet kanssani. Olen myöskin nykyajassa ollut järkyttynyt läskin kertymisestä naisilla kunnolla ihan pilluun ja minulle on ollut itsestäänselvyys, etten itse tee miehille samaa välinpitämättömyyttä. Ymmärrän miesten halun ja arvostan miehiä.

Ei muuta kuin kuvia peliin.

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : eilen kello 15:29:54 »
lihaksikas häpykumpu vs. läski pillu ei kyllä ollut sellainen kauneusihanne mitä ajattelin että tässä joutuisi vielä miettimään, mutta mitäpä sitä ei ihminen keksisi oman päänsä menoksi ;D
Oulussa 2.-4.9. <3

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : eilen kello 15:34:09 »

Kuinka ihastuttavaa sun kanssa erinäköisten naisten alaspainamista 😘 vaikutat ihanan miellyttävältä persoonalta 🤗
Tuukko nä kyllään Oulusa 3.-5.9? 😘

Poissa Terttumarica

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : eilen kello 15:39:41 »
Millaisella treenillä saa lihaksikkaan häpykummun? Nyt kyllä kiinnostaa.

Toisaalta eikö läskin kertymisen pilluun voisi olettaa tekevän siitä tiukemman?

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #7 : eilen kello 15:46:23 »
^ Tämä.
Lipstick on your dipstick

Poissa Sex princess

• Newbie
  • Galleria (1)
« Vastaus #8 : eilen kello 15:48:05 »

Paikan päälle saa tulla ihastelemaan. ;)

ModEdit: kalenteriin paikallaolopäivät.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 19:37:06 kirjoittanut Heikki Koo »
Turussa urheilullinen ja naisellinen kaunotar. Löydyn myös esim. OF, mut eri nimimerkillä.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #9 : eilen kello 15:48:59 »
Olen myöskin nykyajassa ollut järkyttynyt läskin kertymisestä naisilla kunnolla ihan pilluun ja minulle on ollut itsestäänselvyys, etten itse tee miehille samaa välinpitämättömyyttä. Ymmärrän miesten halun ja arvostan miehiä.

Ihanan nykyaikaista, että on naisoletettu, joka arvostaa miehiä, mutta katselee pilluläskejä  :inlove:

Näin vanhempana heteronaisena tulee vähemmän katseltua pilluja. Oppia ikä kaikki 👌
« Viimeksi muokattu: eilen kello 15:50:58 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Sex princess

• Newbie
  • Galleria (1)
« Vastaus #10 : eilen kello 15:50:10 »
^ Tämä.

Just ton tyylistä mulla on.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #11 : eilen kello 16:14:55 »
Paikan päälle saa tulla ihastelemaan. ;) Nyt Turussa. Ja OF:ista muuten löytyy sitä kuvamateriaalia!

Jaa-a, että pitäis lähteä Turkuun katsomaan että onko se lihapillu, pömppöpimppa vai läskivittu. Taidan jättää väliin. Jos sitä mainostetaan, mutta ei haluta näyttää kuvaa, nostaa monesta syystä punaisen lipun. Kaikella kunnioituksella.

Poissa Sex princess

• Newbie
  • Galleria (1)
« Vastaus #12 : eilen kello 17:14:39 »
Paikan päälle saa tulla ihastelemaan. ;) Nyt Turussa. Ja OF:ista muuten löytyy sitä kuvamateriaalia!

Jaa-a, että pitäis lähteä Turkuun katsomaan että onko se lihapillu, pömppöpimppa vai läskivittu. Taidan jättää väliin. Jos sitä mainostetaan, mutta ei haluta näyttää kuvaa, nostaa monesta syystä punaisen lipun. Kaikella kunnioituksella.

Sexypillu on! ;) Of:ista todistuu. ;*

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #13 : eilen kello 17:20:54 »
^ Tämä.

Just ton tyylistä mulla on.

Okei väännetään sitten rautalangasta: Häpykumpu on rasvaa. Ihmisen häpykummussa ei ole lihasta.
Lipstick on your dipstick

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14 : eilen kello 18:47:39 »
saiskohan tästä semmosen hyvän markkinointikulman sitten toiseenkin suuntaan? nyt niin pehmeää ja mehevää läskipillua tarjolla että ei varmasti kolise vaikka kuinka polkisit menemään ;D
Oulussa 2.-4.9. <3

Poissa Sex princess

• Newbie
  • Galleria (1)
« Vastaus #15 : eilen kello 20:16:12 »
Millaisella treenillä saa lihaksikkaan häpykummun? Nyt kyllä kiinnostaa.

Toisaalta eikö läskin kertymisen pilluun voisi olettaa tekevän siitä tiukemman?

Tuollainen treeni voisi olla hyvä läskipillun poistoon: https://www.facebook.com/watch?v=4084406425146256

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : eilen kello 20:23:56 »
Kaverin puolesta kyselen, saako jossain läskipillun rasvaimun 🤔 Tarviiko pullea pillu mainita ilmoituksessa?
*reissut Seksisaitin kalenterissa*

Poissa MissHoto

• Newbie
  • Galleria (3)
« Vastaus #17 : eilen kello 20:51:52 »
Pitääkö sitä jatkossa alkaa mainitsemaan ilmoituksissa myös pillun mitat? Vähän menee nyt yli tämä turhien ulkonäköpaineiden luominen. Eikös tärkeintä ole se nautinto?
Domina Miss Hoto

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #18 : eilen kello 21:03:33 »
Tuollainen treeni voisi olla hyvä läskipillun poistoon: https://www.facebook.com/watch?v=4084406425146256

ihan tehokkaalta reeniltä näyttää, mutta paikallinen rasvanpoisto ei valitettavasti ole fysiologisesti mahdollista muuten kuin plastiikkakirurgialla tai laitehoidoilla :)
Oulussa 2.-4.9. <3

Poissa lantti

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #19 : eilen kello 21:11:59 »
Läskipillu tai luupillu, pääasia että se maistuu hyvältä  :P :inlove:
Nautin kotimaista luomutavaraa