Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Isä-tytär & DDLG-leikit  (Luettu 4974 kertaa)

Poissa Dom Daddy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Isä-tytär & DDLG-leikit
« : Marraskuu 23, 2022, 23:20:44 »
Hoi!

Etsin nättiä ja siroa nuorta naista isä-tytär/DDLG/rooli-age-play-pervoilukumppaniksi, toivottavasti säännölliseen fantasia-suhteeseen. Lähtökohtaisesti juurikin daddy-daughter-fetissi on oltava sulle(kin) the juttu. Tyttären soisi olevan ageplay-ikäluokaltaan Lolita/Teen-osastoa. Vaipat ja lapsilässytykset on muita daddyja varten.

Daddyna olen dominoiva, alistava ja tykkään käyttää tarvittaessa, mutta toki yhteisesti sovittuna rajumpiakin otteita.
Seksin ulkopuolella olen varsin mukava ja joviaali miekkonen ja palvon maata pikkuisen jalkojen alla. Olen nuorekas, normaalivartaloinen ja riittävän hyvännäköinen 45-vuotias lapseton mies Helsingistä. 420 friendly.

Toivon löytäväni oman ihanan pikkuisen täältä. Kerro mistä sinä sytyt niin jutellaan löytyisikö yhteinen sävel kinkeilyleikkeihin party and play hengessä! (:

Ota yhteys jos kiinnostuit:

Kik: *****

tai e-mail:

edit. Ei yhteystietojen jakamista.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2022, 06:06:24 kirjoittanut Mummo »

Poissa Myyntimiäs

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isä-tytär & DDLG-leikit
« Vastaus #1 : Lokakuu 01, 2023, 20:07:24 »
Moi,

Jos nyt sen verran lainaan tätä, niin minullakin olisi haussa nuori nainen kevyeen isä - tyttö roolileikkiin.

-Teme

Poissa Juslas

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Lokakuu 03, 2023, 17:07:05 »
Olen käynyt monta kertaa täällä:
”Ainon päivähoito Soukassa”
Naapurisivun ilmoitus Espoosta, häneltä löytyy kaikenlaisia leikkejä, myös DD/LG- ja petplay-leikkejä
Ja on itse näitä rakkaudesta lajiin neitejä
Jos kemiat synkkaa kivaa on

Poissa misskiki

• Full Member
  • Galleria (11)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : Toukokuu 01, 2024, 23:15:37 »
Onpa kyllä harmillista miten vähän täällä on kiinnostuneita aiheesta :( Täällä ois ollut isin pikkuinen vailla pientä roolileikkiä 💁🏻‍♀️
28v / Kuopio

Galleriassa lisää herkkuja 💕

Poissa Pervis

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Toukokuu 18, 2024, 21:58:07 »
Onpa kyllä harmillista miten vähän täällä on kiinnostuneita aiheesta :( Täällä ois ollut isin pikkuinen vailla pientä roolileikkiä 💁🏻‍♀️

Älä muuta sano. Ei oikein löydy tätiä parimetrisille pikkupojillekaan.

Poissa Näykkis

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Toukokuu 19, 2024, 02:50:25 »

Sanoisinko että sitä mielenkiintoa löytyy, mutta aina väärästä paikasta suomea ja välimatkat ovat pyllystä  :'(

Poissa misskiki

• Full Member
  • Galleria (11)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6 : Toukokuu 19, 2024, 07:48:07 »

Sanoisinko että sitä mielenkiintoa löytyy, mutta aina väärästä paikasta suomea ja välimatkat ovat pyllystä  :'(

nojoo tää on kyllä totta! Etenki ku tuntuu et suurin osa asuu pääkaupunkiseudulla tai sit jossaki Oulun suunnilla nii ooppas sit  täällä savon maalla😂
28v / Kuopio

Galleriassa lisää herkkuja 💕

Poissa Daddy Dom

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Huhtikuu 22, 2025, 06:47:14 »
Vaikeeta on ollu löytää sopivaa leikkikumppania. Suurin osa yhteydenottajista ylittää reilusti tuon ikähaarukan, toinen lähettäjäryhmä on maksulliset naiset joita ei edes koko fetissi kiinnosta ja sitten on niitä jotka laittaa ekan viestin ja siihen se jää. Vaikka DDLG-on Suomessa ilmeisesti marginaali fetissi niin silti uskon lukemattomien jutteluiden perusteella, että kiinnostusta kyllä löytyy, mutta uskallusta ei. Lisäksi lienen liian vanha, vaikka menisin 35-vuotiaasta kevyesti. Aihe on tabu ja monet mieltää roolileikin liian kiusaannuttavaksi vaikka tässä nimenomaisessa fetississä riittää kun about kutsuu toista isiksi ja toista pikkuseksi lievän dominoinnin ja alistumisen lisäksi. Ei liene muuta vaihtoehtoa kuin yrittää tuolta sponssityttöjen suunnasta, parempi sekin kuin ei mitään.

Ps. Myönnän tosin itsekin että mulla on tosi kovat kriteerit tämän suhteen, kun naisen pitää olla nuori, nätti ja hoikka sekä olla vähintäänkin kiinnostunut isi-tytär leikeistä. Monet myös rakastaa alistua mutta paneminen isän kanssa fantasiatasollakin saa karvat pystyyn. Ehkä pitäisi kuuluttaa enemmän isäpuoli-tytärpuoli kinkyilyä, jos ei moraali kestä konsensualiseen isän ja tyttären väliseen seksiin noin niinkuin fantasiana. Sitäpaitsi DDLG:n ei ole pakko olla isä-tytär suhde, isä voi olla vain dominoiva entiteetti ja pikkunen on vaan alistuva pikku tyttö. Eniten vituttaa välillä miten ko. fetissi mielletään typerysten toimesta pedofiliaksi. DDLG on kielletty alaikäisiltä, eli miten siitä saa tehtyä pedofiliaa? Mua kiinnostaa sairaasti fantasiana tuo isä-teinitytär asetelma, mutta oikeessa elämässä tapahtuva hyväksikäyttö (koska sitähän se olisi) saa yrjöt suuhun ja veren kiehumaan. En muutenkaan himoitse alaikäisiä, kun kakskybäset jo näyttää niin nuorilta mun silmään että ihan pelottaa. Muistan kerran kun mulla oli yhden kaverin kanssa aiheeseen liittyvät seksisessiot. Nainen oli noin 150cm lyhyt, laiha, posliini ja pisamanaamainen 27-vuotias. Mutta kun hän istui kirjoituspöydän päälle jalat levällään minua odottaen, olin saada paskahalvauksen sillä muija näytti maksimissaan 12-vuotiaalta. Ko. muijan fantasia muuten oli että hänet raiskataan about 12-vuotiaana. Oli aika hämmentynyt fiilis alkaa panemaan ja kuristamaan vyöllä tuota näkyä, mutta hienoa se oli silti, ilman mitään väärää,ja muijakin tykkäsi tosi paljon. Fyi ihanne ageplay tyttöni esittää sellaista 14-16-vuotiasta teiniprinsessaa.

PPS. Sen olen muuten huomannut monesta naisesta kun olen kertonut DDLG:stä että monet tykkäävät esittää noin 7-10-vuotiaita raiskattavia lapsia ja se on mulle kyllä liian vähän. Juttu jää siihen, kun ei kiihota. Täysi-ikäiset Lolitat ja teinipissikset kunniaan! Missä te olette? Kyllähän nuoret naiset ainakin tykkää alistua, lähes kaikki kenen kanssa olen ollut tekemisissä. Raiskaus, alistaminen, kuristaminen ja sitominen on todella yleisiä fantasioita naisilla, mut emmä niistä valita. Sitä se bdsm on.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2025, 06:55:38 kirjoittanut Daddy Dom »