Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin  (Luettu 3106 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« : Lokakuu 16, 2019, 16:15:56 »
Tulipahan taas kerran tsekattua sivustot joissa maksullisen seksin ilmoituksia on ja samalla  muistelin hupakoita kahden vuoden takaa niin heistä on varmaan hävinnyt pitkälti yli 90%. Ihan kevyesti.

Mukava asia on semivakkarit(joillain vakkarit) joita voi tapailla sillä kyllähän niistä yleensä saa paljon enemmän hyvää fiilistä kuin,että tapailee ainoastaan sen yhden kerran niinkuin nyt kuitenkin yleensä tulee tehtyä.

Näin se vaan menee, että kun hyvän vakkarin löydät niin valmistaudu ettei se kauaa jatku. Käy siis vielä kun voit.




Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15462
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #1 : Lokakuu 16, 2019, 16:20:26 »
^
Maksullisen seksin suola on se, että partneri vaihtuu aika ajoin. Palveluntarjoaja niin sanotusti move on. Se on täysin ymmärrettävää ja hyväksyttävää.
Kehoitus kuitenkin on aiheellinen, käy vielä kun voit.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #2 : Lokakuu 16, 2019, 16:37:24 »
^
Maksullisen seksin suola on se, että partneri vaihtuu aika ajoin.
Tästä ihan samaa mieltä, mutta siltikin olen niiden semivakkareiden kannalla. Taatusti saa enemmän hyvää ja kestävämpää fiilistä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15462
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #3 : Lokakuu 16, 2019, 16:40:32 »
^
Niin, minähän käyn oikeastaan pelkästään mun vakkareilla. Ei niitä nyt niin montaa ole ja luku on vuosien saatossa harventunut rankallakin kädellä ja uusia on pirun vaikea saada. Mutta aina jotain on löytynyt.
Haastavaa tää on.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #4 : Lokakuu 17, 2019, 08:40:01 »
Jostain syystä minä preferoin uuden tulokkaan vanhan edelle. Ehkä se johtuu siitä, että kaksi vuotta sitten alalle tullut törötisuinen blondi kaupungin korkeimmilla koroilla on nykyään 22-vuotias brunette liikavarpailla ja roikkuvilla tisseillä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #5 : Lokakuu 17, 2019, 08:54:29 »
Miten sen nyt ottaa. Ei kaikkea ensimmäisellä kerralla saa irti, eikä vielä kolmannellakaan. Siksi suosin tuttuja palveluntarjoajia. Harva kuitenkaan pääsee Whores Hall of Fameen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #6 : Lokakuu 17, 2019, 10:02:44 »

Mä suosin hyvin voimakkaasti vakkareita, ehkäpä voisi vielä sanoa että vakkaria. Samaan aikaan tiedostan että kaikki loppuu aikanaan. Ehkä siksi pyrin käyttämään tämän ohikiitävän hetken hyvin ja tapailen häntä niin paljon ja usein kuin vaan kerkeän. Tavoitteena on saada mahtavia muistoja, joihin voin kääriytyä sitten joskus. Näitä mahtavia muistoja harvoin saa ekalla kerralla. Pidän itseäni onnekkaana kun voin nauttia elämästä hetkittäin hänen kanssaan.
Amator

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #7 : Toukokuu 17, 2020, 16:27:06 »
Ehkä harmittavin juttu koko skenessä.Tapaat jonkun symppiksen ihanuuden, homma toimii ja teillä on aina kivaa tapaamisella, mutta siellä korvien välissä jokin jo kuiskuttelee, että ei tämä pitkään kestä vaan tyttö kertoo piakkoin lopettamisestaan tai vain jää saapumatta enää.

Reilusti alta kahden vuoden lopettavat hupsukat on aina niitä kaikkein ihanimpia mitä tässä skenessä voi vastaan tulla. Sellaisia heittäytyjä tyyppejä kaikki tyynni.Siksikö juuri?

Harmittaa, mutta tää ei muutu koskaan.  :-\

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #8 : Toukokuu 17, 2020, 16:42:37 »
Ehkä harmittavin juttu koko skenessä.Tapaat jonkun symppiksen ihanuuden, homma toimii ja teillä on aina kivaa tapaamisella, mutta siellä korvien välissä jokin jo kuiskuttelee, että ei tämä pitkään kestä vaan tyttö kertoo piakkoin lopettamisestaan tai vain jää saapumatta enää.

Reilusti alta kahden vuoden lopettavat hupsukat on aina niitä kaikkein ihanimpia mitä tässä skenessä voi vastaan tulla. Sellaisia heittäytyjä tyyppejä kaikki tyynni.Siksikö juuri?

Harmittaa, mutta tää ei muutu koskaan.  :-\

Me yli kaksi vuotta alalla toimineetko sitten ollaan niitä epämukavimpia tapauksia?

Varmaankin uutuudenviehätys pätee joillakin, mutta jotkut saattavat silti pitää arvossa samaa naamaa vuosienkin päästä, varsinkin jos se sama otus ei vielä silloinkaan kärsi liikavarpaistaan, liikakiloistaan tai muusta.

Pinnallinen uutuudenviehätys sen persoonallisuuspiirteen omaavilla ihmisillä kaiketi on sallittua. Kaikki jotka eivät enää edusta uutta alalla, saakin ilmeisesti sitten heittää pois käyttökelvottomana, koska eihän sellaisia tapauksia saa tunteakaan ikinä pintaa syvemmältä, eli sekö se pointti tässä olikin?

Toivon, että jotkut osaavat myös arvostaa myös vanhempaa kulta-aikaa, jos jollakulla sellainen vaihde on jäänyt päälle ja jos sellaisesta kykenee nauttimaan yhtään arvostettavalla meiningillä niin kuin aina ennenkin. Taukoja voi toki aina pitää ja palata silloin kun vanha suola nostalgisesti janottaa.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #9 : Toukokuu 17, 2020, 16:53:45 »
Ehkä harmittavin juttu koko skenessä.Tapaat jonkun symppiksen ihanuuden, homma toimii ja teillä on aina kivaa tapaamisella, mutta siellä korvien välissä jokin jo kuiskuttelee, että ei tämä pitkään kestä vaan tyttö kertoo piakkoin lopettamisestaan tai vain jää saapumatta enää.

Reilusti alta kahden vuoden lopettavat hupsukat on aina niitä kaikkein ihanimpia mitä tässä skenessä voi vastaan tulla. Sellaisia heittäytyjä tyyppejä kaikki tyynni.Siksikö juuri?

Harmittaa, mutta tää ei muutu koskaan.  :-\

Me yli kaksi vuotta alalla toimineetko sitten ollaan niitä epämukavimpia tapauksia?

Höh, en nyt sellaista tarkoittanut.
 Omat kokemukseni vain kertovat sen, että itselleni kaikkein merkityksellisimmät hupsukat eivät kauaa tässä skenessä vaikuta ja se tavallaan saa surulliseksi.

Olen tavannut moniakin pidempään skenessä vaikuttaneita hupsuja, mutta valitettavasti tällainen gfe-äijä huomaa ja tuntee sen leipiintymisen mikä heistä huokuu.Kaikenlainen spontaanius loistaa poissaolollaan ja se täytetään maneereilla.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #10 : Toukokuu 17, 2020, 17:14:50 »
Tarkoitatko siis spontaanisuuden katoamisella sitä asiaa, että palveluntarjoajalla jossakin vaiheessa kehittyy tietynlaiset selkiytyneet ja opitut tavat toimia selkärangasta eli ikään kuin apteekin hyllyltä tietyissä asioissa ja tietyissä tilanteissa? Eikös se nimenomaan helpota asiointia ja ole hyvästä, että tiedät mitä kokenutta on vastassa ja että se kokeneempi tyttö osaa varmuudella ilman turhia aloittelijan sähläilyjä viedä asiat eteenpäin varmalla otteella, jotta lopputulos olisi varmasti mahdollisimman nautinnollinen ja jotta itse olisit mahdollisimman tyytyväinen ja kiitollinen siihen palveluun, jollaista toisen kokeneissa käsissä sait?

Minä ainakaan en ole leipiintynyt siihen mitä jaksan edelleenkin innostuneesti viedä eteenpäin eikä sama ole näkynyt joidekin kollegojenkaan silmistä mitä nyt olen joitakin tavannut ja huomannut heidän toimineen alalla minun tavoin pidempään. Ehkäpä tuo tylsistyminen saattaa vaivata jotakin tiettyä osuutta muttei kuitenkaan välttämättä meitä kaikkia, kun puhutaan kokeneemmista tapauksista.

Kyllähän se intohimo voi periaatteessa tapauskohtaisesti joillakin jopa kasvaa silloin kun alkaa oikein kunnolla tuntea päässeensä tämän alan makuun koukuttuneena siitä vain hyvällä tavalla ja kun haluaa jatkuvasti kehittää itseään ihmisenä ja palveluntuottajana paremmaksi niin itselle kuin toisille.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #11 : Toukokuu 17, 2020, 17:26:49 »
Tarkoitatko siis spontaanisuuden katoamisella sitä asiaa, että palveluntarjoajalla jossakin vaiheessa kehittyy tietynlaiset selkiytyneet ja opitut tavat toimia selkärangasta eli ikään kuin apteekin hyllyltä tietyissä asioissa ja tietyissä tilanteissa? Eikös se nimenomaan helpota asiointia ja ole hyvästä, että tiedät mitä kokenutta on vastassa ja että se kokeneempi tyttö osaa varmuudella ilman turhia aloittelijan sähläilyjä viedä asiat eteenpäin varmalla otteella, jotta lopputulos olisi varmasti mahdollisimman nautinnollinen ja jotta itse olisit mahdollisimman tyytyväinen ja kiitollinen siihen palveluun, jollaista toisen kokeneissa käsissä sait?

Minä ainakaan en ole leipiintynyt siihen mitä jaksan edelleenkin innostuneesti viedä eteenpäin eikä sama ole näkynyt joidekin kollegojenkaan silmistä mitä nyt olen joitakin tavannut ja huomannut heidän toimineen alalla minun tavoin pidempään. Ehkäpä tuo tylsistyminen saattaa vaivata jotakin tiettyä osuutta muttei kuitenkaan välttämättä meitä kaikkia, kun puhutaan kokeneemmista tapauksista.

Kyllähän se intohimo voi periaatteessa tapauskohtaisesti joillakin jopa kasvaa silloin kun alkaa oikein kunnolla tuntea päässeensä tämän alan makuun koukuttuneena siitä vain hyvällä tavalla ja kun haluaa jatkuvasti kehittää itseään ihmisenä ja palveluntuottajana paremmaksi niin itselle kuin toisille.

Voisitko välillä tulkita tekstejä hieman avarakatseisemmin ja lopettaa vetämästä "minä" korttia joka asiaan? Sinä olet sinä ja sen oot tuonu esille varsin selkeästi. Lähetyssaarnaaja kertoi vain oman näkemyksensä asiasta ja voin kompata häntä siinä, että alalla vasta hetken ollut hupsukka on erilainen kokemus kuin vaikka 10v toiminut rautainen ammattilainen. Sitten kun tässä skenessä nyt vaan on suuri vaihtuvuus tyttöjen osalta, niin helposti sitä törmää sellaiseen opiskelijaan joka parin vuoden päästä menee muihin toimiin ja iskee korkkarit naulaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kahdessa vuodessa kaikki on toisin
« Vastaus #12 : Toukokuu 17, 2020, 17:39:03 »
Olen itse melko tuore turska eikä kokemusta asiakkaana ole siis pitkältä ajalta. Nyt jo on silti tullut selväksi, että nautin enemmän vakkariasiakkuudesta kuin vaihtuvista hupakoista. Siksi vähän jo hirvittää, että mikään ei ole ikuista.