Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii  (Luettu 17771 kertaa)

Poissa kollikissi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #100 : Tammikuu 12, 2023, 06:16:27 »
Pekosen kirjoitus pitäisi laittaa seksifantasiat osioon kun on noin kuvitteellinen ja mielikuvitukseton tarina. Siinä ei ole totuuden kanssa mitään yhteistä. Älä viitsi näitä kuvitteellisia tarinoita enää tähän juttuun lisätä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #101 : Tammikuu 12, 2023, 06:20:44 »
Mitä vittua täällä tapahtuu. Aikuiset ihmiset.
Why so fragile?

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #102 : Tammikuu 12, 2023, 06:47:18 »
auton sisäkameran ääni ja kuvanauha myös

Eli siis myös salakuvaat kuljettamiasi seksityöntekijöitä.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #103 : Tammikuu 12, 2023, 08:26:34 »
^ tuollainen asenne ja suhtautuminen rikokseen, jonka uhrina on päihderiippuvainen nuori tyttö -> 🤮
Uhristatusta siis nostaa, jos on:

- päihderiippuvainen
- nuori (mutta täysi-ikäinen)
- tyttö

?
???
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #104 : Tammikuu 12, 2023, 09:19:21 »
Pekosen kirjoitus pitäisi laittaa seksifantasiat osioon kun on noin kuvitteellinen ja mielikuvitukseton tarina. Siinä ei ole totuuden kanssa mitään yhteistä. Älä viitsi näitä kuvitteellisia tarinoita enää tähän juttuun lisätä.

Olet oikeassa. Tarina oli aika mielikuvitukseton. Ainoastaan henkilöt oli vaihdettu, muutoin tarina seurasi aika tarkasti alla olevaa kuvausta, tosin uhrin näkökulmasta:

Keväällä sattui että kaverini sopi tapaamisen hänen kanssaan ja kun pääsi autoon olisi heti pitänyt maksaa. Kaverini sanonut että otetaan rahat matkalta automaatista niin lähtenyt saman tien ja oli ollut aineissa. Tehtiin sitten uusi diili ja saatiin tyttö kyytiin auto liikkeelle niin ovet meni  lukkoon ja pyysi heti rahaa kahden tunnin tapaamisesta 400€. Sanoin että otetaan rahat matkalla automaatista niin yritti ulos liikkuvasta autosta mutta ei päässyt. Kaveri istui takapenkillä niin saatiin tyttö rauhoittumaan.  Huusi ja riehui koko matkan Tampereelta Hämeenkyrön automaatille asti jossa pääsi ulos autosta kun auto pysähtyi. Lähti juosten karkuun ja pelotteli poliiseilla. En tiedä minne meni mutta katosi. Kaikki viestit on tallella ja auton sisäkameran ääni ja kuvanauha myös jos olisi jotain tullut mutta eipä ole mitään kuulunut. Tälläinen kokemus en tiedä onko sama henkilö mutta samat kujeet.

Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #105 : Tammikuu 12, 2023, 16:36:34 »
Tästä tapauksesta tietää ainoastaan autossa läsnäolevat. Ei tästä nyt kannata muiden ei-paikallaolijoiden enempää spekuloida. Voi muuten tulla täysin perättömiä huhuja liikkeelle. Vähän niin kuin se Iso Omenan kuolema tapaus, jossa asiasta tietämättömät teki omia johtopäätöksiään... uhri oli muka raskaana ja kahden lapsen huoltaja  :-X
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #106 : Tammikuu 12, 2023, 17:49:34 »
^
Jos luit ketjun alusta, huomasit, että tämä pitkä keskustelu lähti liikkeelle nimenomaan siitä, kun yksi autossa läsnäollut itse kirjoitti itse melko tarkan  selostuksen siitä, mitä autossa tapahtui ja mitä hän itse teki. Ja sitten hän vielä täydensi ja tarkensi sitä. Eihän tässä langassa ole sitä spekuloitu mitä siellä tapahtui tai tapahtuiko jotain vai ei vaan käyty keskustelua siitä, että oliko se, mitä hän itse kertoi tehneensä, laillista ja moraalisesti oikein. Ja oikeuttaako se, että toinen on aineista riippuvainen ja että hänen oletettiin suunnittelevan huijaamista noinkin pitkään kestäneeseen vapaudenriistoon.

Ei tässä ole huhuista kyse kun asianosainen itse kertoi mitä hän teki.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #107 : Tammikuu 12, 2023, 18:05:13 »
^
Jos luit ketjun alusta, huomasit, että tämä pitkä keskustelu lähti liikkeelle nimenomaan siitä, kun yksi autossa läsnäollut itse kirjoitti itse melko tarkan  selostuksen siitä, mitä autossa tapahtui ja mitä hän itse teki. Ja sitten hän vielä täydensi ja tarkensi sitä. Eihän tässä langassa ole sitä spekuloitu mitä siellä tapahtui tai tapahtuiko jotain vai ei vaan käyty keskustelua siitä, että oliko se, mitä hän itse kertoi tehneensä, laillista ja moraalisesti oikein. Ja oikeuttaako se, että toinen on aineista riippuvainen ja että hänen oletettiin suunnittelevan huijaamista noinkin pitkään kestäneeseen vapaudenriistoon.

Ei tässä ole huhuista kyse kun asianosainen itse kertoi mitä hän teki.
Ei hän mielestäni missään kohtaan kertonut, että olisi estänyt tyttöä poistumasta autosta. Korjaa jos olen väärässä lainaamalla kohta jossa kerrotaan estetyn.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #108 : Tammikuu 12, 2023, 18:26:15 »
Normi järjellä ja -itsesuojeluvaistolla oleva nainen ei edes lähtisi johonkin perähikiän mökille kahden tuntemattoman miehen kanssa, saati nousisi autoon ennenkun rahat ovat näpissä. Raha ekana ja pillua sen jälkeen. On kai teillä Tampereellakin pankkiautomaatteja.
En herroja arvostele, mutta on aika moraalitonta yleisesti ottaen käyttää hyväkseen toisen addiktiota...niin on varmaan muitakin kysytty ja muut eivät suostuneet. Hyi hyi pojut, olette olleet hyvin hyvin tuhmia >:(

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #109 : Tammikuu 12, 2023, 18:50:22 »
En herroja arvostele, mutta on aika moraalitonta yleisesti ottaen käyttää hyväkseen toisen addiktiota...n
Mites seksiaddiktiota?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #110 : Tammikuu 12, 2023, 19:03:09 »

Ei hän mielestäni missään kohtaan kertonut, että olisi estänyt tyttöä poistumasta autosta. Korjaa jos olen väärässä lainaamalla kohta jossa kerrotaan estetyn.

Aijaa? "Yritti ulos liikkuvasta autosta...huusi ja riehui koko matkan Tampereelta Hämeenkyrön pankkiautomaatille asti kunnes pääsi ulos autosta kun auto pysähtyi."

Onnittelut Jurza, saitin vuoden 2023 idiootti-tittelistä. Aika saavutus kun ollaan vasta tammikuun alkupuolella.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #111 : Tammikuu 12, 2023, 19:07:54 »

Ei hän mielestäni missään kohtaan kertonut, että olisi estänyt tyttöä poistumasta autosta. Korjaa jos olen väärässä lainaamalla kohta jossa kerrotaan estetyn.

Aijaa? "Yritti ulos liikkuvasta autosta...huusi ja riehui koko matkan Tampereelta Hämeenkyrön pankkiautomaatille asti kunnes pääsi ulos autosta kun auto pysähtyi."

Onnittelut Jurza, saitin vuoden 2023 idiootti-tittelistä. Aika saavutus kun ollaan vasta tammikuun alkupuolella.

Mutku sana "estetty" puuttuu.

"Raiskailin tyttöä joka yritti karkuun lukitusta huoneesta ja niputin sen sitten jolloin oli hetken liikkumatta. Pääsi sitten karkuun, mutta en missään vaiheessa estänyt häntä lähtemästä"

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #112 : Tammikuu 12, 2023, 19:32:20 »

Ei hän mielestäni missään kohtaan kertonut, että olisi estänyt tyttöä poistumasta autosta. Korjaa jos olen väärässä lainaamalla kohta jossa kerrotaan estetyn.

Aijaa? "Yritti ulos liikkuvasta autosta...huusi ja riehui koko matkan Tampereelta Hämeenkyrön pankkiautomaatille asti kunnes pääsi ulos autosta kun auto pysähtyi."
Ei taida sitä pyydettyä lainausta tulla sinultakaan.  ::)

"Kaveri istui takapenkillä niin saatiin tyttö rauhoittumaan."

Onnittelut Jurza, saitin vuoden 2023 idiootti-tittelistä. Aika saavutus kun ollaan vasta tammikuun alkupuolella.
Kyllä sinä olet vahva vastaehdokas suu vaahdossa keuhkoamisinesi ja mielikuvitustarinoinesi.  :headbang:

Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #113 : Tammikuu 12, 2023, 19:34:25 »

Ei hän mielestäni missään kohtaan kertonut, että olisi estänyt tyttöä poistumasta autosta. Korjaa jos olen väärässä lainaamalla kohta jossa kerrotaan estetyn.

Aijaa? "Yritti ulos liikkuvasta autosta...huusi ja riehui koko matkan Tampereelta Hämeenkyrön pankkiautomaatille asti kunnes pääsi ulos autosta kun auto pysähtyi."

Onnittelut Jurza, saitin vuoden 2023 idiootti-tittelistä. Aika saavutus kun ollaan vasta tammikuun alkupuolella.

Mutku sana "estetty" puuttuu.

"Raiskailin tyttöä joka yritti karkuun lukitusta huoneesta ja niputin sen sitten jolloin oli hetken liikkumatta. Pääsi sitten karkuun, mutta en missään vaiheessa estänyt häntä lähtemästä"
Teet olettamuksia vaillinaisten tietojen pohjalta.

"Assumption is the mother of all fuck ups".
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #114 : Tammikuu 12, 2023, 20:15:11 »

Ei hän mielestäni missään kohtaan kertonut, että olisi estänyt tyttöä poistumasta autosta. Korjaa jos olen väärässä lainaamalla kohta jossa kerrotaan estetyn.

Aijaa? "Yritti ulos liikkuvasta autosta...huusi ja riehui koko matkan Tampereelta Hämeenkyrön pankkiautomaatille asti kunnes pääsi ulos autosta kun auto pysähtyi."

Onnittelut Jurza, saitin vuoden 2023 idiootti-tittelistä. Aika saavutus kun ollaan vasta tammikuun alkupuolella.

Mutku sana "estetty" puuttuu.

"Raiskailin tyttöä joka yritti karkuun lukitusta huoneesta ja niputin sen sitten jolloin oli hetken liikkumatta. Pääsi sitten karkuun, mutta en missään vaiheessa estänyt häntä lähtemästä"
Teet olettamuksia vaillinaisten tietojen pohjalta.

"Assumption is the mother of all fuck ups".

-Asianajaja Jurza: ei pidä paikkaansa
-Tuomari: mutku päämiehenne tunnusti jo asian
-Asianajaja Jurza: ei pidä paikkaansa

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #115 : Tammikuu 12, 2023, 20:26:13 »
Kannattaa varmaa kysyä kollikissiiltä miten asia oikeasti meni, sen sijaan että kiukuttelette minulle.

Aikaset miehet ja pillitätte ja kiukuttelette kuin pikkupojat.  ;D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2023, 20:29:18 kirjoittanut jurzantaa »
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #116 : Tammikuu 12, 2023, 20:40:05 »
Kannattaa varmaa kysyä kollikissiiltä miten asia oikeasti meni, sen sijaan että kiukuttelette minulle.

Aikaset miehet ja pillitätte ja kiukuttelette kuin pikkupojat.  ;D

No voi ny vittu sinun kanssa. Se kirjoitti jo miten se meni😂😂😂

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #117 : Tammikuu 12, 2023, 20:51:12 »
Kannattaa varmaa kysyä kollikissiiltä miten asia oikeasti meni, sen sijaan että kiukuttelette minulle.

Aikaset miehet ja pillitätte ja kiukuttelette kuin pikkupojat.  ;D

No voi ny vittu sinun kanssa. Se kirjoitti jo miten se meni😂😂😂

Ei vaan mene jakeluun ei.
Jurzantaan pitäisi testamentata aivonsa Nasalle tms taholle tutkittavaksi tieteen nimissä, tuntuu toimivan niin erikoisesti.
Siellä varmaan kulkee sellainen kuula pienien rautanaulojen välissä niinkuin vanhassa fortuna-pelissä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2023, 20:58:05 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #118 : Tammikuu 12, 2023, 21:09:52 »
Pikkupojat ne vaan jatkaa kiukutteluaan.  :sheep:
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus tytöstä nimeltä Janskii
« Vastaus #119 : Tammikuu 12, 2023, 21:39:30 »
Pikkupojat ne vaan jatkaa kiukutteluaan.  :sheep:

Kaikki muut on samaa mieltä miten se meni, mukaanlukien asianosaiset, paitsi sinä😂😂