Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Raiskausfantasia?  (Luettu 6116 kertaa)

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Raiskausfantasia?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 13, 2023, 05:17:58 »
Oon hyvin fetissiystävällinen mutta tähän en suostuisi ihan oman turvallisuuteni takia, tuskin edes vakkarin kanssa. Liikaa riskejä mun mielestä.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Raiskausfantasia?
« Vastaus #21 : Elokuu 08, 2023, 13:49:57 »
Riippuen mitä fantasia pitäisi sisällään niin voisi olla hauskakin kokemus, ehkä ei ekalla kerralla, eli ensitapaaminen normaalisti. Ja toki turvasana olisi hyvä olla varuilta, niin olisi helpompi olla ''vastahakoinen'' eikä toisen tarvitsisi tulkita onko kyse siitä että kuuluu tilanteeseen vai jostain muusta. Eli mun kanssa voisi mahdollisesti onnistua, viestiä vaan tulemaan niin katsotaan. Niin ja onnistuu niinkin päin että mä olen ''raiskaajana'' :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa asdf

  • Full Member
  • Viestejä: 107
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raiskausfantasia?
« Vastaus #22 : Marraskuu 15, 2023, 13:37:47 »
Tämmöinen cnc-sessio voisi olla hauska. Panetteko te loppuun saakka vastaan vai antaudutte sitten homman jatkuessa vai miten? Ja millaiset rajat siinä on.

Poissa Aliisa

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raiskausfantasia?
« Vastaus #23 : Joulukuu 17, 2023, 09:57:11 »
Uuh. Kostuin heti.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2023, 11:13:12 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa emmu05

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raiskausfantasia?
« Vastaus #24 : Joulukuu 18, 2023, 00:15:58 »
Kerran asiakkaan kanssa toteuttanut jo molemmat tais kyllä tykätä ;)

Poissa Usva

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raiskausfantasia?
« Vastaus #25 : Maaliskuu 26, 2024, 14:52:34 »
Kuten kaikissa kinkymmissä jutuissa, olisin tällaisen kohdalla tavallistakin tarkempi siitä, että asiakkaasta on syntynyt luotettava kuva jo viestitellessä. En myöskään ikinä lähtisi toteuttamaan tällaista ensimmäisellä, tuskin toisellakaan tapaamiskerralla tai niin ettei asiakkaan henkilöllisyys olisi tiedossani. En varsinaisesti itse näe älyttömän suurta eroa muihinkaan minun alistamistani sisältäviin tapaamisiin. Aluksi sovitaan säännöistä ja turvasanasta (tai liikennevaloista). Ja mikäli asiakas rikkoisi sovittuja sääntöjä tai ohittaisi turvasanan, muuttuisi tapahtuma väkivallaksi tai raiskaukseksi toiminnasta riippuen ja tällöin jälkipuinti käytäisiin yhdessä virkavallan kanssa.

Mun ongelma CNC-leikkien kanssa on että innostuessani seksistä, on sen himon ilmaisemista vaikeaa pidätellä.

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Raiskausfantasia?
« Vastaus #26 : Maaliskuu 26, 2024, 18:06:55 »
En ole vielä päässyt toteuttamaan CNC-fantasiaa kenenkään kanssa mutta olisin kyllä avoin sille jos joku sitä ehdottaisi. Joitain ehtoja sille kyllä olisi, kuten moni muukin pt tässä kertonut niin samoilla linjoilla itsekin. Ei ensitapaamisella, pitää olla oikeat henkilötiedot tiedossa, rajat ja turvasana/liikennevalot sovittuna. Ja jos niiden yli mennään niin loppuselvittely virkavallan kanssa koska siinä vaiheessa kyseessä jo ihan oikea raiskaus.
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Raiskausfantasia?
« Vastaus #27 : Maaliskuu 26, 2024, 18:08:57 »
Tämmöinen cnc-sessio voisi olla hauska. Panetteko te loppuun saakka vastaan vai antaudutte sitten homman jatkuessa vai miten? Ja millaiset rajat siinä on.

Nämä varmasti sovitaan pt:n kanssa suunnitteluvaiheessa asiakkaan toiveiden mukaan.
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.