Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Raiskausfantasia?  (Luettu 11657 kertaa)

Poissa Hanna Ihmemaassa

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Raiskausfantasia?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 13, 2023, 05:17:58 »
Oon hyvin fetissiystävällinen mutta tähän en suostuisi ihan oman turvallisuuteni takia, tuskin edes vakkarin kanssa. Liikaa riskejä mun mielestä.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Vieras1782

• Full Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : Elokuu 08, 2023, 13:49:57 »
Riippuen mitä fantasia pitäisi sisällään niin voisi olla hauskakin kokemus, ehkä ei ekalla kerralla, eli ensitapaaminen normaalisti. Ja toki turvasana olisi hyvä olla varuilta, niin olisi helpompi olla ''vastahakoinen'' eikä toisen tarvitsisi tulkita onko kyse siitä että kuuluu tilanteeseen vai jostain muusta. Eli mun kanssa voisi mahdollisesti onnistua, viestiä vaan tulemaan niin katsotaan. Niin ja onnistuu niinkin päin että mä olen ''raiskaajana'' :)

Poissa asdf

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Marraskuu 15, 2023, 13:37:47 »
Tämmöinen cnc-sessio voisi olla hauska. Panetteko te loppuun saakka vastaan vai antaudutte sitten homman jatkuessa vai miten? Ja millaiset rajat siinä on.

Poissa Aliisa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Joulukuu 17, 2023, 09:57:11 »
Uuh. Kostuin heti.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2023, 11:13:12 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa emmu05

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Joulukuu 18, 2023, 00:15:58 »
Kerran asiakkaan kanssa toteuttanut jo molemmat tais kyllä tykätä ;)

Poissa Usva

• Jr. Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #25 : Maaliskuu 26, 2024, 14:52:34 »
Kuten kaikissa kinkymmissä jutuissa, olisin tällaisen kohdalla tavallistakin tarkempi siitä, että asiakkaasta on syntynyt luotettava kuva jo viestitellessä. En myöskään ikinä lähtisi toteuttamaan tällaista ensimmäisellä, tuskin toisellakaan tapaamiskerralla tai niin ettei asiakkaan henkilöllisyys olisi tiedossani. En varsinaisesti itse näe älyttömän suurta eroa muihinkaan minun alistamistani sisältäviin tapaamisiin. Aluksi sovitaan säännöistä ja turvasanasta (tai liikennevaloista). Ja mikäli asiakas rikkoisi sovittuja sääntöjä tai ohittaisi turvasanan, muuttuisi tapahtuma väkivallaksi tai raiskaukseksi toiminnasta riippuen ja tällöin jälkipuinti käytäisiin yhdessä virkavallan kanssa.

Mun ongelma CNC-leikkien kanssa on että innostuessani seksistä, on sen himon ilmaisemista vaikeaa pidätellä.
Pääasiallisesti pääkaupungissa, mutta toisinaan herkuttelemaan pääsee muuallakin 😘

Pohjoisesta Pohjanmaalle 25.-29.5.

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #26 : Maaliskuu 26, 2024, 18:06:55 »
En ole vielä päässyt toteuttamaan CNC-fantasiaa kenenkään kanssa mutta olisin kyllä avoin sille jos joku sitä ehdottaisi. Joitain ehtoja sille kyllä olisi, kuten moni muukin pt tässä kertonut niin samoilla linjoilla itsekin. Ei ensitapaamisella, pitää olla oikeat henkilötiedot tiedossa, rajat ja turvasana/liikennevalot sovittuna. Ja jos niiden yli mennään niin loppuselvittely virkavallan kanssa koska siinä vaiheessa kyseessä jo ihan oikea raiskaus.

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #27 : Maaliskuu 26, 2024, 18:08:57 »
Tämmöinen cnc-sessio voisi olla hauska. Panetteko te loppuun saakka vastaan vai antaudutte sitten homman jatkuessa vai miten? Ja millaiset rajat siinä on.

Nämä varmasti sovitaan pt:n kanssa suunnitteluvaiheessa asiakkaan toiveiden mukaan.

Poissa antsaksi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #28 : Tammikuu 10, 2025, 19:20:54 »
Mitenköhän usein tämä kuuluu "fetissit" tarjonnassa olevan alle? Varmaan voi tuollaista mainostavalta jo tällaista kysellä.

Mutta miten jos ei ole mainoksessa erikseen tuota mainittu, niin varmaan kannattaisi olla tutustumiskäynti alla ennen kuin kyselee, vai mitä mieltä?

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #29 : Tammikuu 10, 2025, 21:57:46 »
Mitenköhän usein tämä kuuluu "fetissit" tarjonnassa olevan alle? Varmaan voi tuollaista mainostavalta jo tällaista kysellä.

Mutta miten jos ei ole mainoksessa erikseen tuota mainittu, niin varmaan kannattaisi olla tutustumiskäynti alla ennen kuin kyselee, vai mitä mieltä?

Jos naapuria tarkoitat niin siellä on bdsm- ja fetissit -osiot joissa molemmissa ilmoitellaan vähän kaikenlaista. Jos kysyt kohteliaasti ja mehustelematta voisiko kyseinen PT harkita CNC:n toteuttamista ja millä ehdoin, niin kyllä siihen varmasti myös asiallisen vastauksen saa takaisin.

Edit: siis jo ensimmäisessä viestissä voi mun mielestä kysyä onko tämä ehdoton ei PT:lle vai harkittavissa pidemmän asiakassuhteen synnyttyä tms.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2025, 21:59:43 kirjoittanut AnnaB »

Poissa antmanupyourstinky

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : Tammikuu 10, 2025, 23:31:42 »
Mitä tarkoittaa CNC? Google ei auttanut tai olin vaan laiska.

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #31 : Tammikuu 10, 2025, 23:34:06 »
Mitä tarkoittaa CNC? Google ei auttanut tai olin vaan laiska.

Consensual Non Consent, eli suomeksi raiskausfantasian toteutus sovitusti yhteisymmärryksessä.

Poissa Kissamainen

• Full Member
« Vastaus #32 : Tammikuu 15, 2025, 18:39:49 »
Tää vois olla mielenkiintoinen toteuttaa, tosin ei ensimmäisellä kerralla ja pitkän keskustelun jälkeen sekä turvasana pitäisi olla.

Paikalla JokuVaanSukkis

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : eilen kello 23:41:07 »
Noin 3 vuotta sitten kihlattu otti puheeksi että pitäisikö testata että hänen suostumuksella ilman varoitusta yhtäkkiä heitän hänet sängylle ja alan repimään vaatteita pois ja hän yrittää rimpuilla turhaan vastaan ja hilhaisella äänellä anella että lopetan ei tietenkään huuda jotain APUA RAISKAUS 🤣 koska varmasti naapurit soittaisi poliist paikalle ensimmäinen kerta olin vähän kuin harjoittelua mutta molemmat pitivät siitä varsinkiin kihlattuni.
Itse olen aina tykännyt cosplaystä mutta muija ei koskaan ei halunnut kunnes tämän kokeilu kerran jälkeen ehdotin että jos yhdistetään cnc ja cosplay hyvin äkkiä tilanne olikin jo niin että kuukaudessa meidän sängyssä oli "otettu ilman suostumusta" Vastaan rimpuileva Harley Quinn, Supergirl, Prinsessa Leia,Jinx ja Quiet videopeleistä, Opettaja, Sairaanhoitaja sekä Neuvostosotilas😃.
Päädyttiin lopputulokseen että sovitaan yhdessä että joko tänään tai huomenna otan hänet yllättäen koska erittäin usein siinä hajoaa ainakin puolet hänen vaatteista joten meillä on varastossa kasa halpis alusvaatteita kevyitä paitoja kulahtaneita legginsejä halvimpia sukkiksia koska vaikka ei olisi cnc sessio ei niitä jaksa varovasti ottaa pois aina vaan reikä haaroväliin.
Sitten kihlattu heitti uuden idean tulille ja sanoi että hän haluaisi sillon tällön olla se väkisin ottaja että mitä vaatii että suostun pukemaan sukkahousut minihameen stringit rintaliivit ja topin sekä ottaa meikit turpaan kysyin että miten olis se kolmenkimppa mitä oon halunnut testata ja voitaisiin otta vaikka kolmenneksi yksi meidän yhteinen naispuolinen sinkku kaveri koska hän on tuttu ja olen tietoinen että he ovat parikin kertaa kevyesti pikku huppelissa hiukan hiplailleet toisiaan jne niin nyt pääsivät samalla myös kokeilemaan kunnolla yllättäen kihlattu melkein heti suostui parilla ehdolla ensin testataan straponia ja toiseksi kaikki muu on sallittua paitsi suutelu testattin melkein saman tien straponia joka oli hiukan isompi kuin oma kyrpäni ja melkein sanoin muijalle että eihän se edes oikeestaan ollut paha ollenkaan.
Muutaman päivän päästä sitten kolmenkimppa testiin ei se niin erikoista ollut (paitsi että olin tuntenut sen muijan paljon kauemmin kuin oman kihlattuni ja lukuisia kertoja kaikein keinoin koitin vikitellä mutta ei suostunut mutta vihdoin) pienen jekun tein kyllä sanoin hänelle että hei näytäs mulle osaaks oikeesti imee munaa ja tulin hänen kurkkuun koska hän ei ilmeisesti oikein tykkää sperman mausta 😁.
Siinä kun vielä istuttiin iltaa hän otti puheeksi että on pitkään haaveillut että joku tuttu molempien suostumuksella ottaisi hänet väkisin ja repisi vaatteet päältä jne eli CNC fantasia hänelläkin kysyin kihlatulta mitä oot mieltä ja selittiin hänelle että kyllä se onnistuu mutta sopiiko että jossain minä ja kihlattu ottaa hänet väkisin ja sehän sopi kysyttiin että onko joku turvasana koska meillähän ei ole paitsi ollaan sovittu että kaikki muu on sallittua paitsi mitkään golden showerit ja anaaliin pantaessa liukkaria ei säästellä hänelle sopi se sama, sovittiin että mahdollisesti viikon sisällä hoidetaan hänen asunnossa ja kotona ollessan ei kannata pitää mitään sellaisia vaatteita mitä ei ole valmis heittämään roskiin.
Muutaman päivän päästä kihlattu laitto mimmille viestiä että hän on yksin lähistöllä ja tulisi palauttamaan meille jääneen takin ja kun mimmi avas oven kihlattu meni sisälle ja samantien peitti kaverinsa suun ja minä tulin perässä ja työnsin hänet sänkyyn ja hame ylös sukkahousut palasiksi stringit pois jalasta ja muija työnsi ne kaverinsa suuhun vähän dirty talkia ja siinä hän makasi koitti pistää vastaan kun meikä panee häntä kun halpaa huoraa samaan aikaan kihlattu kaska alkaa nuolemaan häntä tällä kertaa tulin sisälle ja puin hänelle jotkut alushousut jotka pian olikin täynnä mälliä siitä hän kuulemma tykkäsi yli kaiken sitten muijat alkokin jo ehdotella kolmen kimppa cnc sessaria niin että jokaista pannaan ja he vuorotellevat straponia sanoin suostuvani sillä ehdolla että he molemmat vetävät haluamani cosplay asut päälleen johon he suostuivat.
Aluksi en olisi uskonu että tuollainen kiinnostaisi itseä yhtään mutta se on kyllä erittäin mukavaa kunhan on luotettavan henkilön/henkilöiden kanssa ja tarvittaessa myös sovittu turvasana meillähän ei sitä ole säännöt vaan on sovittu etukäteen.
Ja vaikka tuo on yksi lempi akteista makkarissa meillä en kyllä siltikään ymmärrä kuka helvetti nauttii oikeasta raiskauksesta joko sä panet ihmistä joka itkee huutaa pelkää anelee oikeasti armoa tai sitten oot juottanu sammuksiin tai huumannut jonkun omasta mielestä sehän on ruumista panis hyi helvetti joka ikinen raiskari pitäisi kemiallisesti kastroida tai tappaa, toinen mitä en myöskään ymmärrä on insesti mutta se siitä.
Näköjään olin myös kuvannut muijan kaverin pillusta tippuvat spermat niin liitetään se tähän huvin vuoksi, siinä vielä yksi fetissi aina kun on mahdollista kuvaan joko videon tai ainakin otan kuvan kun tulen muijan päälle tai sisälle.