Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mary ja Helena duo  (Luettu 2397 kertaa)

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Mary ja Helena duo
« : Marraskuu 03, 2022, 22:58:05 »
Huomenna teillä pääkaupunkiseudulla todella ihastuttava parivaljakko todella kuuma blondi ja erittäin kiihkeä ruskeaverikkö tarjolla. Itse kävin tapaamassa neitosia ja oli aivan uskomattoman hyvä kokemus eikä ollut mikään ensimmäinen kerta kahden naisen kanssa. Kummatkin naiset ovat aivan uskomattoman ihania ja heidän kanssaan nauttii takuulla jokainen mies. Pitäkää heistä hyvää huolta ja käykää tapaamassa jotta neidot haluavat vielä tulla uudestaankin vierailulle niin saamme nauttia heidän seurastaan vielä jatkossakin.

Poissa Mmnaaz

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mary ja Helena duo
« Vastaus #1 : Marraskuu 04, 2022, 02:50:06 »
Huomenna teillä pääkaupunkiseudulla todella ihastuttava parivaljakko todella kuuma blondi ja erittäin kiihkeä ruskeaverikkö tarjolla. Itse kävin tapaamassa neitosia ja oli aivan uskomattoman hyvä kokemus eikä ollut mikään ensimmäinen kerta kahden naisen kanssa. Kummatkin naiset ovat aivan uskomattoman ihania ja heidän kanssaan nauttii takuulla jokainen mies. Pitäkää heistä hyvää huolta ja käykää tapaamassa jotta neidot haluavat vielä tulla uudestaankin vierailulle niin saamme nauttia heidän seurastaan vielä jatkossakin.


kuinka se meni?  Tapaanko Helenan?  OWO?  salliiko hän suudella?

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mary ja Helena duo
« Vastaus #2 : Marraskuu 04, 2022, 10:38:51 »
Sovi itse hänen kanssaan mitä sovitte näethän kyllä että siellä on OWOa ja vaikka mitä herkkua kuten jopa fisting joka on aika harvinainen juttu. Tai ei ainakin itselläni tulee aika harvoin vastaan. Kyllä ainakin itse tuli tehtyä yhtä sun toista kolmistaan siinä ja sitten yksitellenkin onnistui pusuttelutkin. Tuo oli paras duo mitä ikinä ollut vaikka ei niitä vielä tusinaa itsellä ole mutta on niitä nyt lähemmäs kymmenkunta.

Poissa Munat

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mary ja Helena duo
« Vastaus #3 : Marraskuu 07, 2022, 09:52:02 »
Missä nää ilmoitteli?