Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ”Huoramafia”  (Luettu 40958 kertaa)

Poissa Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #100 : Helmikuu 21, 2024, 15:25:18 »
Sama se o autoissa, hinnat samat mutta koettu laatu vaihtelee. Toisaalta, toiset tykkää etuvetoisesta, toiset takavetoisesta, sitte o ne jotka tykkää lähinnä käteenvetoisesta ja haukkuu kaikki ja sotkee munamankelilla menee.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #101 : Helmikuu 21, 2024, 19:01:36 »
^No täähän se olis😂😂
Nokialla

Poissa Timppa-T

• Sr. Member
« Vastaus #102 : Huhtikuu 16, 2024, 11:24:57 »
^ ja sitten oli se "suuri rakastelija" joka siis luuli olevansa huorien unelma, luuli että kaikki tapaamisen aikana on totta, pääsi huoraforkan tuulikaappiin ja luki pari juttua. Hänen todellisuus järkkyi. Nyt se on itkenyt vuodesta toiseen, monella eri nikillä. " The blood cock nappisilmä lover"

Ja itku jatkuu edelleen. Uudella nikillä toki.

Eikä?  :laught:
#freepalestine

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #103 : Huhtikuu 21, 2024, 18:54:47 »
of tulevaisuus lieneekin pitkälti tuota että jaetaan muutama kuva jopa video. kerrotaan tarinoita

joku ihastuu ja tippailee paljon saa pari priva viestiä/kuvaa siitä. lopulta SUOLAISEN tarjouksen

kun sinua nyt kiinnostaa niin voidaan tavata ilta 2000e . ja aina joku ihastunut lankeaa.

näitten lisäksi of valtaa c julkkikset hei olin 2000 luvulla bb talossa katso bikini kuvani.

Tositarina, OF-tähti kertoi tuntihinnaksi 500€. Tällä hinnalla hän olisi katsonut minun runkkaustani.
OF-tähti oli viikon Lontoossa. Siellä tuntihinta oli 500£. Tämä tosin taisi olla täyden palvelun hinta.

minäkin katon 500e jopa miehen runkkaamista ! mutta juu näinhän se menee.

Pistän vielä paremmaksi, neljä ja puoli sataa.
Jos kiinnostaa niin voitte lähettää runkkaus videoitanne pakattuna tiedostona sähköpostiini jonka ilmoitan privaattipuolella sekä neljä- ja puoli sataa ilmoittamalleni tilinumerolle.
Katselen niitä sitten kun jakselen.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2024, 18:57:48 kirjoittanut Pekonen »
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Artturi

• Full Member
« Vastaus #104 : Toukokuu 12, 2025, 12:55:09 »
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,1751.0.html#msg60131

Huoramafian syytä kaikki. Entisen BBM spekuilointia

No älä kaikki on huoramafian syytä, koronakin, perkele!
 :-\

No sekin vielä.  ;D

Poissa Mie

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #105 : Kesäkuu 29, 2025, 19:16:52 »
En tiedä varsinaisesta huoramafiasta mitään! Mutta kyllä eräs hupakko kerran kun hinnoista puhuttiin ,että yleinen hinnoittelu olisi joissain piireissä sanattomasti sovittu!? Lieneekö sitten näin en tiedä!??

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #106 : Kesäkuu 29, 2025, 19:44:07 »
En tiedä varsinaisesta huoramafiasta mitään! Mutta kyllä eräs hupakko kerran kun hinnoista puhuttiin ,että yleinen hinnoittelu olisi joissain piireissä sanattomasti sovittu!? Lieneekö sitten näin en tiedä!??

En tiedä kuinka paljon on sovittu, mutta sen olen kuullut, jos tarjoaa halvalla, niin saattaa saada toiselta puhelun, jossa haukutaan hintojen polkemisesta.

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #107 : Kesäkuu 29, 2025, 21:19:18 »
Ihana tää ikivanha legenda 👻 Pelottavasta Horomafian Puhelusta 👻 Hyvää lorea, mutta oisko jo aika palata tänne nykyhetkeen sieltä vuosikymmenien takaisesta muistojen suosta?

Jos oliskin kartelli, pyrkisin hilaan hinnat paaaaaljon ylemmäs. Johan nuita on inflaatio syönyt. En myöskään ymmärrä miten kartelli edes toimisi satojen ellei peräti tuhansien yrittäjien kesken? Eikö täällä kukaan ole tehnyt sen vertaa projektityötä että ymmärtäisi että edes viiden ihmisen saaminen edes auttavaan yksimielisyyteen jostain on aivan järkyttävän työn ja tuskan takana?

Ne suomihinnat on mitä on yksinkertaisesti siksi että niillä kauppa käy. Markkinatalous, nääs.
Lomalla. Hyvää kesää 💛

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #108 : Kesäkuu 29, 2025, 21:51:07 »
Minulle on kyllä eräs keikkaileva pt kertonut itse soittavansa, jos samalla paikkakunnalla on toinen pt, joka hinnoittelee halvemmaksi. Enemmän kuin kerran kuullut tämän. Kyllä näissä kuvioissa on monenlaista menijää.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #109 : Kesäkuu 29, 2025, 22:01:58 »
Kertokaas nyt, minen taas ymmärrä....
Jos Anneli pyytää 250 ja Kertulta saa saman palvelun neljänneskilolla; Mikä tässä on ongelma?

Peilaan Alkoholiliikkeen filosofiaan ja luotan siis molemmissa siihen että hinta ja laatu korreloi tietyn cäpin kera. Tottakai maku ja mieltymykset vaihtelee, siksi on kuvastot ja kuvailut; Tuoksussa on hiukan satulaa ja kedon kukkasta, jälkimaku viipyilee...
Tanniini kiristää ikenissä, muutoin suutuntuma on mehukas 👅
Ei Ylämaan Single -Malttia voi laittaa samaan hyllyyn kossun kans?

Siis; Jos tämä legenda huoramafiasta on totta, tuloksena on palvelunostajalle, ja muillekin, helppo valita kukkarolle sopivasta kategoriasta mieluisilla mausteilla tuunattu elämys?

Nuuka eli säästäväinen voi valita edullisemman, tee se itse- vaihtoehdon, eiks tää ole upeeta?

Muistan kun kultaisella 90-luvulla tingattiin rautakaupassa harjateräksen hintaa ja haettiiin kilpailevia tarjouksia...
Silloin piti tinkaa kun persaus ei kestänyt.
Nyt tilanne on se että ei tartte, maksan sen mitä pyydetään, siitä minkä tahdon.

Jos tähän touhuun vedettäis tinkiminen mukaan niin miettikääs nyt...
Minä ainakin alkaisin käsityöperinteen kannattajaksi 🤭

En todellakaan tarkoita esineellistää, pyydän anteeksi jos joku pahoittaa mielensä tästä:

Toivottavasti jonain päivänä, aamuna saan yhtyä aiempaan puhujaan, Anni on ❤️
Kuten kaikki asenteella aiheen parissa pörräävät ja yritinpä tässä vain sanoa että minusta meidän neidot ansaitsevat sen Suomi- tunnuksen eli arvo heille 🌹
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #110 : Kesäkuu 29, 2025, 22:24:34 »
En kommentoinut mitenkään yleistä hintatasoa, että pidänkö sitä alhaisena vaiko kalliina. Kommentoin vain sitä, että joukossa on myös niitä, jotka eivät siedä, jos joku myy halvemmalla.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #111 : Kesäkuu 29, 2025, 22:25:13 »

Muistan kun kultaisella 90-luvulla tingattiin rautakaupassa harjateräksen hintaa ja haettiiin kilpailevia tarjouksia...
Silloin piti tinkaa kun persaus ei kestänyt.
Nyt tilanne on se että ei tartte, maksan sen mitä pyydetään, siitä minkä tahdon.

Kultaisella 90-luvulla harjateräs oli halpaa suhteessa tienesteihin verrattuna nykypäivään.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #112 : Kesäkuu 29, 2025, 22:29:40 »
Minulle on kyllä eräs keikkaileva pt kertonut itse soittavansa, jos samalla paikkakunnalla on toinen pt, joka hinnoittelee halvemmaksi. Enemmän kuin kerran kuullut tämän. Kyllä näissä kuvioissa on monenlaista menijää.

Mun on jotenkin tosi vaikee uskoa tätä...

Lisään: jos "eräs keikkaileva pt" on sanonut tekevänsä näin, niin eihän se vielä todista muuta, kuin että joku yksittäinen ihminen on epätoivoinen ja käyttäytyy ala-arvoisesti. Eihän se tarkoita sitä että se olisi joku yleinen käytäntö tai millään tavalla todista jonkun kartellin olemassaoloa.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2025, 22:40:30 kirjoittanut AnnaB »
💎 Helsinki 21.7 ja 28.-29.7.💎

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #113 : Kesäkuu 29, 2025, 22:45:59 »
En voi tietää toki kuinka yleistä tämä on. Aika harvoin kukaan pt edes avaa mitään taustakuvioista enkä kysele. Minulla ei kuitenkaan ole mitään tarvetta keksiä kuulleeni.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #114 : Kesäkuu 30, 2025, 06:16:20 »
Kukaan ei ole jauhanut 20v siitä että Liftillä on lemmikki lohikäärme. Kun taas frutti di sharmuta nostaa päätään ihan joka ikinen vuosi  ::)

Minun ei täten ole tarvinnut selittää ja puolustella kuinka lemmikki lohikäärmeeni on oikeastaan kolli kissa. Kun taas ...
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #115 : Kesäkuu 30, 2025, 08:32:12 »
Mulla on ollut käsittääkseni suht edulliset hinnat vuodesta 2007. Yksikään kollega ei ole koskaan puuttunut mun hinnoitteluun sanallakaan. Ei edes alkuaikoina, kun kuuluin hetken aikaa nk. tyttöjen kanavalle. Asiakkaat sen sijaan huomautteli joskus, että palveluasenteeseen nähden voisi olla korkeammatkin hinnat. Nostin silloin ja siinä samassa oon pysynyt oli yleinen kotimaisten hintataso mikä hyvänsä. Mun hinta määräytyy ihan sen mukaan, mitä olisin valmis itse maksamaan mun palvelusta. Jos en ole valmis maksamaan siitä 150€:a puolelta tunnilta, en sitä myöskään voi asiakkailta pyytää. Oletan nykyisien hintojeni (70/120/200) olevan sopivat, koska asiakkaita käy haluttu määrä 😊
*pikkuPullea mature*

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #116 : Kesäkuu 30, 2025, 09:12:23 »
Kyllähän tämä huoramafia on ihan todellinen. Siksi itse kirjoitan tänne nykyään vain tunnistamattomalla nimimerkillä.

Kotiovelleni oli tuotu vasikan raato, kun tarjosin asiakkaille black friday-alennuksia. Sen jälkeen olen uskaltanut myydä vain näillä suomi-mimmien perushinnoilla; 150/200/250.

Vasikka jäljitettiin korvamerkin perusteella entisten linnakundien maatilalle Hämeenlinnaan. En uskalla enää sielläkään keikkailla.

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #117 : Kesäkuu 30, 2025, 09:18:18 »
Ihana tää ikivanha legenda 👻 Pelottavasta Horomafian Puhelusta 👻 Hyvää lorea, mutta oisko jo aika palata tänne nykyhetkeen sieltä vuosikymmenien takaisesta muistojen suosta?
Eiks legendalla viitata vähän niin kuin sellaiseen asiaan, joka ei ihan ole totta?

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #118 : Kesäkuu 30, 2025, 09:22:21 »
Onko mafialaiset niitä samoja, jotka soittaa tsemppipuheluita? 🤷
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #119 : Kesäkuu 30, 2025, 09:43:19 »
Tässä pieni pala näiltä legendaarilta ajoilta:
"Mä olen soitellut lähes kaikki itsenäiseltä vaikuttavat tytöt läpi ja sanonut että kantsisko miettiä hintoja. Olen kunnon kartelliemäntä!" (K, Minttu)

Lähde: Punainen exodus (2008)

Mutta tuo oli silloin ja lähinnä yhden innokkaan toimesta tapahtuva asia. Aiheutti kyllä pienimuotoista närää myös seksityöntekijöiden keskuudessa tuo "neuvominen".