Viihde ja kevennykset > Pelit

MM-Jalkapallo kisaveikkaus

<< < (24/29) > >>

Vieras0342:
Pitää jinxata tulokset.

Pronssiottelu: 17.12 Marokko-Kroatia 1

Finaali: 18.12 Argentiina-Ranska 2

Marie93:
Bujaaa niin sitä on noustu pohjalta  :weightlifting:
Harmi etten taida pystyä Puutarhuria ja joeyta enää mitenkään päin kiinni saamaan. Mut oon iloinen siitä etten jääny viimeiseksi.

17.12 Marokko-Kroatia 1

18.12 Argentiina-Ranska 2

Puutarhuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Marie93 - Joulukuu 14, 2022, 23:19:21 ---Bujaaa niin sitä on noustu pohjalta  :weightlifting:
Harmi etten taida pystyä Puutarhuria ja joeyta enää mitenkään päin kiinni saamaan. Mut oon iloinen siitä etten jääny viimeiseksi.

17.12 Marokko-Kroatia 1

--- Lainaus päättyy ---

Oman matikkapään mukaan voit päätyä vielä jaetulle ykköstilalle, jos joey veikkaa Kroatiaa pronssiottelussa mutta Marokko voittaa, sen jälkeen olisitte tasapisteissä ja jos Ranska voittaa finaalin niin minä putoan molempien taakse. Eli joeyn pitää nyt valita mikäli haluaa jakaa mahdollisen voiton sinun kanssa vai ottaa mahdollisen voiton itselleen ;D.

Herrasmiessopimuksen ja mestariveikkauksen suhteen en voi muuta kuin Argentiinaa veikata finaalissa, luotto on semikova että Messi & co hoitaa homman :D. Mutta jännää tulee olemaan, Ranskan voittaessa taidan pudota ykköspaikalta kolmanneksi, karvasta menettää johto viimeisellä mahdollisella hetkellä mutta top 3 ei ole häpeä sekään :).

17.12 Marokko-Kroatia 1
18.12 Argentiina-Ranska 1

joey_t:
Pitää näköjään valita Kroatia
17.12 Marokko-Kroatia 2

Villerius:
Mä peesaan  :laught:

17.12 Marokko-Kroatia 2

Navigaatio

[0] Viestien etusivu