Viihde ja kevennykset > Pelit

MM-Jalkapallo kisaveikkaus

<< < (23/29) > >>

Puutarhuri:
Realitilanteessa joey_t taitaa johtaa pisteellä kun ämpappee on voittamassa maalikuninkuuden, ja todennäköisesti ämpappee myös voittaa ellei Messi tai seksi-Olli mätä maaleja. Mutta en minä tässä vaiheessa myöskään riskeeraa, täytyy vain luottaa Argentiinaan loppuun asti niin se saattaa riittää voittoon. Ja uskon myös että Marokon tuhkimotarina päättyy nyt, valitettavasti.

13.12 klo 21.00  Argentiina - Kroatia 1
14.12 klo 21.00  Ranska - Marokko 1

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Puutarhuri - Joulukuu 12, 2022, 20:44:29 ---Realitilanteessa joey_t taitaa johtaa pisteellä kun ämpappee on voittamassa maalikuninkuuden, ja todennäköisesti ämpappee myös voittaa ellei Messi tai seksi-Olli mätä maaleja. Mutta en minä tässä vaiheessa myöskään riskeeraa, täytyy vain luottaa Argentiinaan loppuun asti niin se saattaa riittää voittoon. Ja uskon myös että Marokon tuhkimotarina päättyy nyt, valitettavasti.

--- Lainaus päättyy ---
Niin mulla on mahdollisuus saada maalikuninkaasta 5p, sinulla ei ole. Mutta mullakin ne pisteet voi jäädä saamatta. Ja meillä molemmilla on mahdollisuus saada 5p mestarista, mulla on Ranska ja sulla Argentiina.

Välierissä välillämme ei tapahdu mitään koska meillä on sama veikkaus. Mutta tämän jälkeen on vielä 4p pronssipelistä ja 5p loppuottelusta. Siinä voivat kohdata Ranska ja Argentiina ja veikata saa miten vain. Mitä tykkäisit että tässä vaiheessa teemme eräänlaisen herrasmiessopimuksen: jos finaali on Ranska-Argentiina, minä laitan loppuotteluveikkaukseen voittajaksi Ranskan ja sinä Argentiinan?

Puutarhuri:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 12, 2022, 21:04:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Puutarhuri - Joulukuu 12, 2022, 20:44:29 ---Realitilanteessa joey_t taitaa johtaa pisteellä kun ämpappee on voittamassa maalikuninkuuden, ja todennäköisesti ämpappee myös voittaa ellei Messi tai seksi-Olli mätä maaleja. Mutta en minä tässä vaiheessa myöskään riskeeraa, täytyy vain luottaa Argentiinaan loppuun asti niin se saattaa riittää voittoon. Ja uskon myös että Marokon tuhkimotarina päättyy nyt, valitettavasti.

--- Lainaus päättyy ---
Välierissä välillämme ei tapahdu mitään koska meillä on sama veikkaus. Mutta tämän jälkeen on vielä 4p pronssipelistä ja 5p loppuottelusta. Siinä voivat kohdata Ranska ja Argentiina ja veikata saa miten vain. Mitä tykkäisit että tässä vaiheessa teemme eräänlaisen herrasmiessopimuksen: jos finaali on Ranska-Argentiina, minä laitan loppuotteluveikkaukseen voittajaksi Ranskan ja sinä Argentiinan?

--- Lainaus päättyy ---

Kättä vain päälle 🤝. Ehkä me tällä sopimisella aiheutetaan Kroatia-Marokko finaalin ;D.

JTM:
13.12 klo 21.00  Argentiina - Kroatia 1
14.12 klo 21.00  Ranska - Marokko 2

Villerius:
MM-Jalkapallon kisaveikkaustilanne

Puutarhuri:   57p

joey_t:      53p

Marie93:   49p

HarryPotter:   48p   

JTM:      44p

Villerius:   42p

Hese69:      31p