Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Real anal lover  (Luettu 2718 kertaa)

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Real anal lover
« : Lokakuu 28, 2022, 08:45:17 »
Moisella nimellä Oulussa käyvä palveluntarjoaja, jonka hinnoittelu naapurisivustolla on edullisen oloinen. Onko tästä ulkomaisesta palveluntarjoajasta kokemuksia?

Ulkkareiden kanssa on tullut niin paljon pettymyksiä, että olen päätynyt kotimaisten neitojen pariin, mutta houkutus olisi taas kova :behind: 

Poissa Lipittäjä

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real anal lover
« Vastaus #1 : Lokakuu 28, 2022, 10:18:21 »
Käyty kyseisen PT:n luona viime keväällä. Kuvista poiketen, hieman tuhdimmassa kunnossa.Ihan Ok tapaaminen. Mukavan oloinen nainen. Rohkeesti aikaa varaamaan jos siltä tuntuu.  :behind:

Poissa Pexi5

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real anal lover
« Vastaus #2 : Lokakuu 28, 2022, 14:03:25 »
Olen hänet pari kertaa tavannut pari vuotta sitten. Eka kerta oli ihan jees, vain vähän vauhdikkaalta tuntui.

Toinen kerta olikin erilainen. Kaikkia ilmoittamiaan palveluja ei halunnut suorittaa ja siitähän maksavana asiakkaana annoin välittömästi palautetta tietenkin kohteliaasti kuten aina. Se ei kuitenkaan auttanut ja sitä myötä käyntini oli pilalla.
Enää en hänelle mene vaikka pari päivää sitten laittoi tekstaria että hän olisi tavattavissa.

Jos hän on pirteällä ja iloisella tuulella niin mene mutta varmista että saat sitä mitä haluat ennen kuin annat rahat käteen.

(Nykyään otan tiukan linjan jos etukäteen sovitut/ilmoitetut palvelut
ei käykään niin se on sitten käännös ovella ja
näkemiin tai pikemminkin hyvästi.

Uusia huipputyttöjäkin tulee ulkkareissa välillä vastaan mutta myös karvaita pettymyksiä.)

Poissa Jäbä81

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real anal lover
« Vastaus #3 : Lokakuu 28, 2022, 14:35:56 »
Ainakin mulla tuli kaks käyntiä yhdellä kertaa, ensimmäinen ja viimeineen. Me ei vain oltu samalla aaltopituudella.

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Real anal lover
« Vastaus #4 : Lokakuu 28, 2022, 22:42:59 »
Itse olen kyseisen naisen tavannut kolme kertaa eikä koskaan ole ollut mitään valitettavaa. Kaikki on mennyt juuri niinkuin on sovittu eikä mitään negatiivista sanottavaa ole kyseisestä naisesta.