Keskustelua paikkakunnittain > Itä-Suomi
Mikkeli
Blain:
Mikkeliin vie tieni tulevana perjantaina.
Sivustojen mukaan ei oikein tarjontaa (Opisto ei toimi).
Thaikut ei mulla vaihtoehto lainkaan.
Kukaan pt menossa Mikkeliin ns tutkan alapuolella?
Käyrä Körmy:
Sekssikäs nainen Mikkelissä.
Pitääpä poiketa owolla ym. ohikulkiessa.
Hmfic78:
Mikkelistä olevana voi todeta että tarjonta on pääosin iiiiiihan hanurista.
Noi jokunen vakkarithaikku on viikosta toiseen naapurisaitilla, tai kuka tietää onko yks ja sama tyty.
Kotimaiset mitä joskus näkyy, on joko yli-ikäisiä tai ylipainoisia, useimmiten molempia.
RE:llä on toki toi "suomalainen nainen mikkeli" mutta sen kuvissa/ilmoituksessa on jotain mikä ei herätä mussa pienintäkään mielenkiintoa.
Ulkkareista ykkösketju tuntuu kiertävän etelä-savon kaukaa, ja meidän osana on kakkosketju tai joskus jopa kolmosketju.
Ainoa valopilkku on Sophie joka aina välillä käväsee. Sophie kerran mainitsi että mikkelistä ois normaalia vaikeampaa löytää paikkaa, mikä voi osaltaan selittää sen miksi tää on hupakkoerämää
Kaukamo:
Aika lailla samoilla linjoilla ylläolevan kanssa. Onneksi välillä eksyy helmiä mutta hekin tyyliin kerran vuodessa.
Vieras1518:
Välillä eksyn Mikkeliin, mutta esimerkiksi Savonlinnasta paljon helpompi löytää paikka. Ja siellä tehdään vähemmän ohareita.
Mikkelissä ne ainoat kerrat kun olen paikan saanut varattua, olen lähinnä istunut yksin vuokratussa asunnossa ja odotellut näitä hupi -varaajia :'(
Omalla kohdalla varmasti syynä myös se, että vasta aloittelee, eikä osaa ehkä päätellä pelkkien viestien perusteella, kuka on tosissaan ja kuka ei.
Noh, kokemus karttuu, pikku hiljaa :whipping:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta