Keskustelua paikkakunnittain > Itä-Suomi
Mikkeli
AnaVaan:
Kyllä Mikkeliläisiä nyt hemmotellaan. Naisia on pilvinpimein tarjolla ja vieläpä erittäin laadukkaita leidejä kuten W33dma ja Ioana realilta. Kyllä nyt on onnenpäivät teillä siellä että nauttikaa ja kohdelkaa neitosia hyvin. Jos itse nyt pystyisin niin aivan varmasti tapaisin heti nuo molemmat ja vielä jonkun ketä en ole tavannutkaan.
Core:
--- Lainaus käyttäjältä: AnaVaan - Marraskuu 14, 2022, 21:33:28 ---Kyllä Mikkeliläisiä nyt hemmotellaan. Naisia on pilvinpimein tarjolla ja vieläpä erittäin laadukkaita leidejä kuten W33dma ja Ioana realilta. Kyllä nyt on onnenpäivät teillä siellä että nauttikaa ja kohdelkaa neitosia hyvin. Jos itse nyt pystyisin niin aivan varmasti tapaisin heti nuo molemmat ja vielä jonkun ketä en ole tavannutkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy yhtyä (ei sillä tavalla) tähän. W33dma kannattaa kokea ehdottomasti. :drinking:
Ardeyung:
Jennican luona kukaan käynyt?
Jäätelöauto:
--- Lainaus käyttäjältä: Core - Marraskuu 15, 2022, 19:50:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: AnaVaan - Marraskuu 14, 2022, 21:33:28 ---Kyllä Mikkeliläisiä nyt hemmotellaan. Naisia on pilvinpimein tarjolla ja vieläpä erittäin laadukkaita leidejä kuten W33dma ja Ioana realilta. Kyllä nyt on onnenpäivät teillä siellä että nauttikaa ja kohdelkaa neitosia hyvin. Jos itse nyt pystyisin niin aivan varmasti tapaisin heti nuo molemmat ja vielä jonkun ketä en ole tavannutkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy yhtyä (ei sillä tavalla) tähän. W33dma kannattaa kokea ehdottomasti. :drinking:
--- Lainaus päättyy ---
Suosittelen myös :behind:
Helinä:
Meni kalakukkohommiksi, täällähän on suorastaan ruuhkaa palveluntarjoajista 😅
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta