Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eka asiakas joka sinulla kävi?  (Luettu 9235 kertaa)

Poissa Vieras1477

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Eka asiakas joka sinulla kävi?
« : Lokakuu 17, 2022, 19:42:58 »
Avataanpas ketju meille palveluntarjoajillekin! Toki anonyymiys muistaen, ja kunnioittava puhe  :inlove:
Eka asiakkaani ei löytänyt paikalle, kun navi ajatti ympyrää. Lopulta pääsi ovesta, kun puolen tunnin ajasta oli jäljellä 12min. Nopsa suihku, ihana hieronta ja näpsäkkä ratsastus... kesken sen asiakas muisti ettei ollut maksanut, kun minäkään en jännitykseltäni ollut huomannut rahaa ottaa tullessa. Sovittiin siinä keinuessa että jos jälkikäteen sitten. 13 minuuttia saapumisesta asiakas maksoi,suukotti otsalle, käski pysyä turvassa ja huolehtia itsestäni, ja lähti. Olisin mä sen puolituntisen kokonaankin hälle antanut, kun oli raasu eksyksissä.
Nevö forget  :inlove:

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #1 : Lokakuu 17, 2022, 20:12:36 »
Mun eka poka oli outcall. Heitti rahat mun eteen lattialle kuin koiralle, jonka jälkeen makasi äxänä varoen ettei hipaisekaan muhun. Otin suihin ja hyppäsin ratsaille, hän laukesi. Hän näytti siltä kuin inhoaisi joka hetkeä mun kanssa ja mitään ei puhuttu koko aikana. Yritin heittää lähtiessä halin, työnsi mut pois.

Sen jälkeen keräilin itseäni enkä ollut varma tuunko tekemään tätä enää ikinä. Ajattelin olevani maailman paskin huora.

Toinen poka oli myös outcall, taisin olla hänen kanssaan 3h, 30min hinnalla, koska olin hyväksikäytettävä hölmö ja noviisi. Lisäksi siinä oli vähän sellaisia pelottavia aineksia kasassa etten oikein uskaltanut edes vaatia pois pääsyä.

Onneksi kuitenkin jonkin ajan päästä päätin vielä kokeilla ja sitten olenkin saanut monia ihania kokemuksia  :inlove:
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2022, 20:14:43 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa SinnaElise

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #2 : Lokakuu 17, 2022, 22:30:39 »
Mun ensimmäinen livekeikka oli outcall ennestään tutun Skype-videopuheluita ostavan asiakkaan kanssa. Muuten en varmaan olisi uskaltanut lähteä livekeikkoja tekemään. Oli turvallinen ja arvostettu olo hänen kanssaan, tulikin siinä suoraan oltua yön yli kun oli niin mukavaa. Tätä herraa tapailen vieläkin muutaman kuukauden välein, harmikseni asuu muualla.
Pitkän harkinnan jälkeen lopulta uskaltauduin laittamaan nettiin ilmoituksen. Ensimmäisen ennestään tuntemattoman asiakkaan tapasin seuraavana päivänä ilmoituksen julkaisusta. Oli tunnin outcall keikka hotellissa mukavan vanhemman herrasmiehen kanssa. Niillä rahoilla hyppelehdin (kyllä, oikeasti hyppelehdin) lähimpään seksikauppaan ostamaan leluja  8)
Palveluntarjoaja 😉💋
Helsinki

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #3 : Lokakuu 17, 2022, 23:22:55 »
Ai vitsi olipas ihana keskustelun avaus tämä! Mukava lukea kokemuksia, vaikka ne ei varmasti kaikilla välttämättä hyviä muistoja olekaan.

Oman ekan asiakkaani tapasin läheisellä p-paikalla hänen asuntoautossaan ;D Monta kertaa meinasin perua kun jännitti niin paljon ja olin niin epävarma itsestäni. Mitä jos en osaa mitään tai mitä jos en miellytä häntä ulkonäöllisesti ja hän nauraa mut pihalle…Tai mitä jos hän laittaa mut lihoiksi ja heittää lähellä olevaan järveen eikä kukaan tiedä mun makaavan siellä järven pohjassa  ;D Aika monenlaisia ajatuksia päässä juoksi mutta keräsin itseni ja menin sillä ajatuksella, että mieti sen olevan joku tuttu kenen kanssa oot ennenkin harrastanut seksiä. Ja niin vaan menin, otin ja annoin, ja jälkeenpäin olin pelkkää hymyä siitä voimaantumisesta mikä siitä seurasi. Asiakas oli vanhempi herrasmies, joka lähes liikuttui tapaamisen lopuksi ja sanoi, että kyllä maailma olisi paljon parempi paikka jos ihmiset harrastaisivat seksiä enemmän ja valittaisivat vähemmän. Siihen(kin) oli pakko yhtyä  :drinking:

Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #4 : Lokakuu 18, 2022, 09:08:18 »
Ekstempore outcall, olin laittanut ilmon ja mulla oli sovittuna parin päivän päähän tapaaminen, jonka luulin olevan ensimmäinen. Sitten sähköpostissa oli kysely, että onnistuisiko jo samana iltana, asiakkaan luona, ja lähdinkin melkein saman tien, etten ehtisi jännittää 😏

Ajomatkaa oli jonkun verran ja mua jännitti sitten kuitenkin ihan hirveästi. Perillä jätin auton vähän matkan päähän, kävelin osoitteeseen ja soitin. Asiakas haki mut kerrostalon alaovelta, muistan kun kävelin hänen perässään rappukäytävässä ja yritin fiilistellä, että hän ei vaikuta yhtään moottorisahamurhaajalta.

Asunnossa sisällä asiakas antoi mulle sovitun rahan heti, ne odottivat muistaakseni eteisen pöydällä. Olin tosi helpottunut, kun mun ei tarvinnut osata pyytää niitä 🙈 Menin vessaan pesulle ja vaihtamaan vaatteet pyydettyihin hepeniin. Muistan kun katsoin itseäni peilistä ja yritin vakuuttaa itselleni, että osaan ja pystyn ja oon seksikäs. Astuin vessasta huoneeseen korkkarit kopisten, asiakas katsoi mua ja sanoi jotain tosi kivaa ("wau" tai "näytät hyvältä" tai muuta sellaista), ja silloin tuli olo, että JES, tää onnistuu 😁

Aika oli 45 minuuttia ja tapaamisen pyydetty sisältö ei pitänyt sisällään yhdyntää, vaan säärien ihailua, naamalla istumista, kiusoittelua ja käsitöitä. Aika meni nopeasti ja asiakas vaikutti tosi tyytyväiseltä. En missään vaiheessa kertonut, että hän oli mun eka, mutta jos hän sattuisi lukemaan tämän, niin saattaisi tunnistaisi itsensä (en ole tehnyt tämän sisältöistä outcallia kuin tän yhden kerran), niin lähetämpä kiitokseni näin reilut kolme vuotta jälkikäteen 😘 En paljon parempaa ekakertaa voisi kuvitella 😊
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 18, 2022, 09:11:35 kirjoittanut IlonaTequila »
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #5 : Lokakuu 20, 2022, 20:24:39 »
Rekkamies ❤️

Tämä tapahtui mun lyhyehköllä "ekalla kierroksella" reilu 20 vuotta sitten 😅 Olin täyttänyt 18.
Olin nuori, naiivi ja hyväntahtoinen (ja hyväntahtoinen toki edelleenkin realismin rajoissa ☝🏼), että olisi voinut käydä huonostikin jos olisi joku ilkeämielinen osunut kohdalle.

Festareille piti päästä mutta ei ollut tarpeeksi markkoja taskussa. Istuin jossain kuppilassa kaverin kanssa ja alettiin jutustella naapuripöytään. Siitä se sitten kehkeytyi. Ensin puoliksi vitsillä, mutta sitten ajattelin että mitä hittoa, menköön.

Itse toimitus tapahtui siellä rekan lepotilassa, onneksi tuo isomahainen mies oli lempeä kuin mikä. Kaverini odotti ulkona. En varmastikaan tänä päivänä uskaltaisi moiseen ellei olisi jo valmiiksi tuttu asiakas. (Tutun kanssa olisikin muuten varmasti kihertävän hauskaa sellainen! 🥰)

Muistan että ainakin pantiin niin että minä olin päällä. Kokoero oli aikamoinen ja se oli sellaista ähräämistä. Seinällä klassisia tyttökalenterin kuvia ja kutipapereita pitkin hyttiä 😅
Ennen oli kunnollista.

Yhtä kaikki, rekkamies taisi olla ihan tyytyväinen, minä pääsin festareille katsomaan Tehistä ja seksihommat ovat kivoja edelleen.

Tuoksumuistot ovat kuuleman mukaan vahvimpia muistoja. Koneöljyn ja dieselin tuoksut edelleenkin värähtää syvällä.

Toivottavasti hänen elämänsä on ollut hyvä 🤔🥰


Your part-time lover 💕

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #6 : Lokakuu 20, 2022, 21:11:06 »
Eka asiakas ei käynyt mulla vaan lähdin asiakkaan mukaan kapakasta.

Olin vittuuntunut pieniin tuloihin ja rotankoloon missä tuolloin asuin ja vetelin viimeisillä rahoillani siideriä, viereisessä pöydässä neljän hengen miesporukka keskusteli huorista. Sitten yksi niistä katsahti muhun päin ja vinkkasi tulemaan pöytään istumaan, perinteisellä kysymyksellä että mitäs tyttö? Pikkupäissäni tokaisin että no paskaaks tässä, lähdin tuulettamaan päätä. Mies teki ehdotuksensa, siinä sitten vähän otettiin lisää ja lähdettiin pilkun jälkeen tyypin hotellihuoneeseen. Se oli peruskänninen pano, aika lailla sohlaamista alkuun mutta kaikki lopulta meni hyvin ja aamulla kuuden aikaan kömmin kotiin 800 markkaa rikkaampana. Tämä vuonna 1996. Eli muutama vuosi olis vielä jaksettava niin voisi viettää 30 vuotta huorana juhlaa. :)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #7 : Lokakuu 20, 2022, 22:36:02 »
Mun eka asiakas oli outcall Helsingissä saarella. Paikka oli mulle ennestään outo, vaikka tiesin paikasta jotain. Asiakas kerto, että tulee mua vastaan tietylle bussipysäkille.

Mä ajattelin että, jotta ok. Ainakin paikka on turvallinen ja jos jotain sattuis nii kaiketi aika helposti sais apua.

Asiakas tuli vastaan ja anto kirjekuoren kätöseen johon kurkkasin. Mulle maksettiin pyytämäni summa ja aikakin oli maltillinen 30min.


Tapaaminen sujui todella hyvin ja pehmeästi.
Asiakas tiesi etukäteen olevansa ensimmäinen asiakas mulle ja osas sen mun mielestä huomioida, vaikka ei kai olisi tarvinnut. Hän kohteli mua siis todella hyvin.

Vaikka 30min oli lyhyt aika niin ehdittiin jutella ja hoitaa hommat. Ollaan myös tavattu sen jälkeen uudelleen.


Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #8 : Lokakuu 20, 2022, 23:56:39 »
Onpa tosiaan aivan ihana keskustelun avaus ja kiva kuulla muiden kokemuksia. 😊

Mun ensimmäinen asiakastapaaminen tuli seksichatin kautta. Asiakas kysyi paljonko maksaisi että tulen harrastamaan seksiä hänen kanssaan hotelliin. Täysin amatöörina minulla ei ollut mitään käsitystä hinnasta ja pyyntöni oli aivan alakanttiin. 🤔 Kyseessä oli tunnin tapaaminen.
 
Minuun oli iskostunut syvästi yhteiskunnan kielteinen moraalikäsitys  maksullisesta seksistä ja siitä että seksin myyminen olisi jotenkin ”väärää ja kiellettyä”  Minua pelotti jos asiakas olisikin joku "sarjakuristaja" tai muut saisivat tietää mitä olin tekemässä. Koko tapaamista edeltävän päivän olin aivan hermona ja monta kertaa päätin peruuttaa tapaamisen.

Onneksi en ollut selvästikään asiakkaan ensimmäinen hotellivieras. Hän huomasi kuinka jännittynyt olin ja hoiti tilanteen hienosti.  Hän kehui minua vuolaasti ja oli todellinen herrasmies. Jännitykseni hävisi ja unohdin että minulle maksettiin.  Harrastimme aivan ihanaa seksiä ja aikaakin kului yli sovitun  En myöskään olisi voinut kuvitella paljon parempaa ekaa kertaa.

Tämä ei jäänyt ainoaksi tapaamiseksemme ja johdatti minut tälle polulle.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #9 : Lokakuu 21, 2022, 00:00:31 »
Tää on kyllä helvetin hyvä topikki.
Jatkakaa tytöt.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Maria

  • Jr. Member
  • Galleria (20)
  • Viestejä: 83
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #10 : Lokakuu 23, 2022, 20:58:38 »
Mun eka maksullinen tapaaminen tuli vanhan deittisovelluksen myötä reilu pari vuotta sitten. Olin siellä vaihtanut viestiä useamman kanssa ja sinkkuuntuneena ei enää huvittanut tavata varattuja miehiä. Kerran eräälle varatulle vastasin puoliksi vitsillä että tavataanko pientä korvausta vastaan ja hän vastasi heti myöntävästi.
Tapaamisaika sovittiin ja innostuneena laittaiduin hutsuksi kun mulla saattaa olla pieni fetissi näihin huoraleikkeihin. Catsuit'a en onneksi laittanut vaikka se olikin silloin lempparini :laught:
Herra saapui sovittuna ajankohtana ja oikein mukava olikin. Vähän siinä pussailtiin ja sitten aloitin kilttinä tyttönä suuhoidot ja panemaan ei sitten ehdittykään :blowjob:
Pienen kainalossa olon jälkeen herra alkoi tehdä lähtöä ja kaiveli lompakostaan setelinipun ja kysyi paljonko haluan.. kolme oranssia taisin ottaa ja olin vähän hämilläni kun mielestäni en ehtinyt tehdä juuri mitään ja sittenhän mä sain ajatuksen että pitäisikö tarjota kahvit ;D
Niin me sitten vielä kahviteltiin pitkä tovi.. jälkeenpäin ajattelin että sen olisin voinut jättää väliin kun ei ollut mitkään oikeat treffit kyseessä  ;D
Pian tapaamisen jälkeen taisin löytää tämän saitin ja täältähän löytyi paljonkin tietoa käytännön asioista ja ensimmäisen ilmoituksen myötä alkoi muutkin asiat loksahtaa paikalleen kokemuksen karttuessa..
Kahvitarjoiluja en enää järjestä.. ehkä joskus harvoin  :laught:
Sportti blondi Tren seudulla 😘

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 787
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #11 : Lokakuu 24, 2022, 00:53:51 »

Kahvitarjoiluja en enää järjestä.. ehkä joskus harvoin  :laught:

Mutta hyvä, että silloin ekakerralla järjestit. Kyllä ne varmaan siihen hetkeen hyvin istui ja ehkä osaltaan vahvisti aloituskerran myönteistä kokemusta. Se on kaikissa hommissa tärkeää, että aloituksesta jää hyvä maku. Fiiliksen mukaanhan tätä varmaan palveluntarjoajan puolellakin täytyy tehdä ja jos on kahvitarjoilufiilis, niin sitten vain  :drinking: kahvin kanssa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #12 : Lokakuu 24, 2022, 05:08:16 »
Rekkamies ❤️
Itse toimitus tapahtui siellä rekan lepotilassa, onneksi tuo isomahainen mies oli lempeä kuin mikä. Kaverini odotti ulkona. En varmastikaan tänä päivänä uskaltaisi moiseen ellei olisi jo valmiiksi tuttu asiakas. (Tutun kanssa olisikin muuten varmasti kihertävän hauskaa sellainen! 🥰)

Kävikö kaveri myös tienaamassa oman osuutensa?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #13 : Lokakuu 24, 2022, 06:34:30 »
Asuin silloin Keski-Suomen tuppukylässä maalla. Olin ilmoitellut jollain senssipalstalla ja suurin osahan oli, että en maksa mitään kun saan ilmaiseksikin. Löytyi sitten hän eka, muistaakseni Hesalainen mies, joka oli mökkimatkalla naapurikuntaan. Pelotti ja jännitti, mutta hän oli tosi ihana ja varma otteissaan.
En tohtinut talossa harrastaa, niin vierasmökissä sitten, ihan perus kilttiä seksiä.
Sen jälkeen istuskeltin mökin rappusilla, hän haki meille keppanat autostaan. Kysyi ja kertoi, että on sellainen kun sexwork.net, että sinne kannattaisi laittaa ilmoitus. Siitä se se sitten alkukompuroimisen jälkeen lähti.

Poissa bellezza

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 67
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #14 : Lokakuu 24, 2022, 23:07:39 »
Kokeilin voisiko seksiä myydä, koska uteliaisuus. Mittailin itseäni peilistä miettien, mitä kehtaisin pyytää.
Jostain treffipalstalta ongin, enimmäkseen ukoilta tuli "mene muualle tyrkyttämään h-rovittuasi"-vastauksia. Ilmoni ilmiannettiin jatkuvasti.
 Joku aurakuski tarttui lopulta pyydykseen, maksoi pyytämäni 60e (?)  ja seuraavalla käynnillä ehkä 40e rajoittamattomasta ajasta.*
 Ei suostunut enempää vaikka olin nuori ja hyvärunkoinen. Kohteli toisaalta hyvin.
 Saapui opiskelija-asuntolaan punaisella vanhalla volvolla. Pakkasta rapsakat +20.

Lopulta alkoi saada ilmaiseksi koska pani hyvin. Kun alkoi soitella yöllä vaimoltaan salaa ja viestipommittaa, mulle riitti homma hänen osaltaan.

(* aloitin täysin ilman tietoa "arvostani", alan toimintatavoista tai alan palstoista. Jotkut saivat iloisesti ryöstökalastettua muutamalla kympillä, good for them. 
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2022, 23:10:55 kirjoittanut bellezza »
Harvojen tapaama, harvoin saatavissa. Lähinnä vakkareille. Tavallinen aikuiskroppa. Pehmeyttäkin on varmasti. Katso kuvat albumista niin tiedät. :)
*rapsattomuus = palaute henk.koht. Yksityisyys ja molemmin puolin.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1192
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #15 : Lokakuu 24, 2022, 23:21:24 »
Tännehän on tullut monta mielenkiintoista tarinaa. Kumma ettei tällaista ketjua ole ollut aiemmin. Tai sitten on, mutta se on hautautunut jonnekin. Lisää hauskoja ja opettavaisia anekdootteja kiitos.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5062
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #16 : Lokakuu 25, 2022, 13:17:26 »
^ Totta. - Tervetullutta näkökulmaa rintamalinjan toiseltakin puolen 👍.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1627
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #17 : Lokakuu 25, 2022, 13:44:30 »
Yhdyn edellisiin herroihin. Todella mielenkiintoisia tarinoita.... Lisää lisää....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #18 : Lokakuu 25, 2022, 20:14:18 »
Rekkamies ❤️
Itse toimitus tapahtui siellä rekan lepotilassa, onneksi tuo isomahainen mies oli lempeä kuin mikä. Kaverini odotti ulkona. En varmastikaan tänä päivänä uskaltaisi moiseen ellei olisi jo valmiiksi tuttu asiakas. (Tutun kanssa olisikin muuten varmasti kihertävän hauskaa sellainen! 🥰)

Kävikö kaveri myös tienaamassa oman osuutensa?

Ei käynyt, miespuolinen ja hetero 😊
Your part-time lover 💕

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 787
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #19 : Lokakuu 26, 2022, 00:35:10 »
^no sitten erityisesti täytyy sanoa, että oli kyllä kova veto sinulta! ;D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.