Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miitta Sorvali  (Luettu 879 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Miitta Sorvali
« : Lokakuu 15, 2022, 05:08:01 »
Katsoin tässä yön tiimellyksessä, aika on nyt 05.00 teille, joiden mielestä kellonaika kertoo elämänhallinnasta 🤣 katson siis lemppariohjelmaani Ylen Sohvaperunat ja aina meinaan kuolla nauruun, mutta nyt osu ja uppos kuuskymppisen naisen tajuntaan: Varsinais-Suomaliset 30+ jäbät -  kuka on Miitta Sorvali?

Vastaus toiselta jäbältä:

Se on näyttelijä. Semmoinen, se on vähä, häikäilettömäl eroottisel latauksel oleva täti-ihminen.

Minun kaksoisolento.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miitta Sorvali
« Vastaus #1 : Lokakuu 15, 2022, 06:25:48 »
Ei tollasta kannata ihmetellä,jos joku ei tiedä Miitta Sorvalia. Eipä oo hirveesti ollu viime vuosina missään sarjoissa/leffoissa,ja muutenkin tainnu elää hiljaiseloa.                                                                                                         Tuskin sinäkään kaikkia nykypäivän tubettajia ym.sometähtiä tiedät... Sekä kuinka paljon tuon ikäiset katsoo kotimaisia tv-tuotantoja.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 15, 2022, 06:27:48 kirjoittanut keravankolli »
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miitta Sorvali
« Vastaus #2 : Lokakuu 15, 2022, 07:55:58 »
Katsoin tässä yön tiimellyksessä, aika on nyt 05.00 teille, joiden mielestä kellonaika kertoo elämänhallinnasta 🤣 katson siis lemppariohjelmaani Ylen Sohvaperunat ja aina meinaan kuolla nauruun, mutta nyt osu ja uppos kuuskymppisen naisen tajuntaan: Varsinais-Suomaliset 30+ jäbät -  kuka on Miitta Sorvali?

Vastaus toiselta jäbältä:

Se on näyttelijä. Semmoinen, se on vähä, häikäilettömäl eroottisel latauksel oleva täti-ihminen.

Minun kaksoisolento.
Kuinka kauan saadaan odottaa sitä että foorumilta löytyy mies, asiakkaasi, joka kertoo arvionsa sinusta ettei tarvitse tyytyä sinun omaan arvioosi. Vai liekö sellaisia edes olemassa?

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5043
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Miitta Sorvali
« Vastaus #3 : Lokakuu 15, 2022, 08:18:34 »
Eli 30+ jäbänä..: Ainakin Miitta Sorvalin repliikki Vesa Mäkelälle Pekka Parikan "Pohjanmaa"-elokuvassa v:lta 1988 on jäänyt mieleen: "Minä lähden nyt Vaasaan. Sinä pääset mukana. Ellet halua mieluummin jäädä kotiisi kiljua juomaan."
Samoin "Talvisota"-elokuvassa v:lta 1989 Miitta Sorvali esitti konnitsalaista karjalaisemäntää joka ehti jakamaan karjalanpiirakat Martti Suosalon kanssa ennen Taneli Mäkelää...

Nähnyt joskus kaupoilla kyseistä ihmistä milloin on tullut asiaa sinne päin.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15213
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miitta Sorvali
« Vastaus #4 : Lokakuu 15, 2022, 09:40:26 »
Katsoin tässä yön tiimellyksessä, aika on nyt 05.00 teille, joiden mielestä kellonaika kertoo elämänhallinnasta 🤣 katson siis lemppariohjelmaani Ylen Sohvaperunat ja aina meinaan kuolla nauruun, mutta nyt osu ja uppos kuuskymppisen naisen tajuntaan: Varsinais-Suomaliset 30+ jäbät -  kuka on Miitta Sorvali?

Vastaus toiselta jäbältä:

Se on näyttelijä. Semmoinen, se on vähä, häikäilettömäl eroottisel latauksel oleva täti-ihminen.

Minun kaksoisolento.
Kuinka kauan saadaan odottaa sitä että foorumilta löytyy mies, asiakkaasi, joka kertoo arvionsa sinusta ettei tarvitse tyytyä sinun omaan arvioosi. Vai liekö sellaisia edes olemassa?
:laught: Samaa olen odotellut.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 552
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miitta Sorvali
« Vastaus #5 : Lokakuu 15, 2022, 09:40:34 »
En tiedä liittyykö mihinkään, mutta on ilmeisesti Nightwish-päälikkö Tuomas Holopaisen täti 8) :headphones: