Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turskan kukkaro  (Luettu 13359 kertaa)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1626
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Turskan kukkaro
« : Lokakuu 08, 2019, 16:01:26 »
Itse kun olen pahasti hupakkoriippuvainen ;) ja samalla enniinkäänvarakas :-X, niin miten yleisestiottaen, paljonko käytätte vuositasolla tähän harrastukseen ja vaikuttaako rahan kulutus harrastuksen määrään. Itse pyrin vuosibudjetin pitämään alle kolmessa kilossa ja se tekee tiukkaa kun pari kertaa kuukaudessa on tarve. Tuo erityisesti haastetta, koska mieluummin käyttäisin kotimaisia palveluntarjoajia. Yli puolen tunnin ajoista ei näe kuin unta  :'(.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #1 : Lokakuu 08, 2019, 16:40:32 »
En ole koskaan oikein laskenut paljonko rahaa on kulunut. Mutta se minulla viimeisen vuoden aikana on ollut luokkaa vähän alle tonni kuussa. Jonakin kuuna on mennyt enemmän ja sitten toisinaan vähemmän. Tuossa kun muutamat mun vakkarin oli lomilla ei pahemmin rahaa kulunut.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #2 : Lokakuu 08, 2019, 16:56:06 »
Kyllä kolme kiloa riittää kun käyttää edullisia huoria 150e 1,5 tuntia(tunti 120e) 8), niinkuin itse käytän ja välillä ei niin edullisia. Ei ole helppoa olla köyhä tässä yhteiskunnassa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #3 : Lokakuu 08, 2019, 17:18:15 »
En ole ikinä laskenut mutta joku 200-5000€/v ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #4 : Lokakuu 08, 2019, 17:20:31 »
Mä ajattelin aluksi että jos kuukausittain kävis mutta sitten mä sen keksin että mukavampi se on kun useammin käy ja mikä tässä elämässä ny ilmaista on. En ole lähteny laskemaan paljonko on menny. Tunne on että olen kuitenkin plussan puolella  ;D
Amator

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #5 : Lokakuu 08, 2019, 17:28:24 »
Viimeisen viikon aikana on mennyt 300 euroa. Vuodessa on 52 viikkoa. Samalla tahdilla se tekisi 15600 euroa. Pitää varmaan hieman himmailla vauhtia.  ;)
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #6 : Lokakuu 08, 2019, 17:50:22 »
En viitsi laskea enkä koskaan laskenutkaan, mutta sen voin sanoa, että olen ollut ja tulen vastedeskin olemaan hyvä ja antelias sponssori.Näin nollakorkojen aikana, mitä sitä rahaa tilillä lepuuttamaan, tai pistää riskisijoitus kohteisiin. Sijoitan vain varmoihin kohteisiin(hupsuihin) ja aina olen tullut voittajana maaliin. ::)         

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #7 : Lokakuu 08, 2019, 18:06:33 »
Noin kolme tonnia vuodessa menee. Keskimäärin kerran kuussa käyn, otan aina tunnin ajan joskus puolitoista, lyhyemmät ajat ei vaan meikäläiselle sovi. Jos tähän enemmän rahaa olisi laittaa niin varmasti kävisin useammin, mutta tällä mennään. Olen oikeastaan nykytilanteeseen tyytyväinen, irtiotto arjesta ja itsensä palkitseminen silloin tällöin tekee hyvää. :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #8 : Lokakuu 08, 2019, 18:08:39 »
Menee jotain 500-1000 euron väliltä kuukaudessa. Tänään viimeksi 250 euroa omalle huipulle suosikilleni ja tämä tuntuu siltä kuin olisi rahaa pankkiin pannut(😉).Satsaus omaan elämänlaatuun.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2019, 18:10:41 kirjoittanut DeeDee »

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #9 : Lokakuu 08, 2019, 18:11:01 »
Eipä sitä kannata alkaa laskemaan paljon hupakoihin on mennyt. :D Omalta osalta raha olisi varmaan mennyt epäterveellisiin nautintoaineisiin, että parempi näin.

Tänä vuonna on tähän mennessä mennyt noin 1000 euroa ja vuositasolla aiemmin on mennyt noin 2000-2500 euroa.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #10 : Lokakuu 08, 2019, 18:25:29 »
en ole koskaan laskenut, samoin kuin muihinkaan harrastuksiin menevää tarkkaa määrää.
joitakin asioita ilman ei vaan voi olla. mutta aivan liikaa, se on varma. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #11 : Lokakuu 08, 2019, 18:28:55 »
En ole koskaan oikein laskenut paljonko rahaa on kulunut. Mutta se minulla viimeisen vuoden aikana on ollut luokkaa vähän alle tonni kuussa. Jonakin kuuna on mennyt enemmän ja sitten toisinaan vähemmän. Tuossa kun muutamat mun vakkarin oli lomilla ei pahemmin rahaa kulunut.  :)

Joko olet helevetin menestyvä kokki, tai sinulla ei ole perhettä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #12 : Lokakuu 08, 2019, 18:34:14 »
^
Voi voi, olen sairauseläkkeellä.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa JuPi

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #13 : Lokakuu 08, 2019, 19:08:00 »
Sopivasti, nyt viimeisen kahdenviikon aikana kolme tapaamista Suomalaisten sihteerien (vakkareita) kanssa ja huomenna on taas tunnin tapaaminen sovittu vakkarille. En tarkemmin ole laskenut koskaan, mutta reilusti yli 10 tonnin vuodessa menee, mutta en valita, kun oma valinta ja niin hyvää ettei.... :)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #14 : Lokakuu 08, 2019, 19:21:09 »
Kun aloitin harrastuksen reilu vuosi sitten niin puolessa vuodessa meni jo kymppitonni jonka jälkeen lopetin laskemisen.Totesin mielessäni vain että kaikki harrastukset maksaa ja koittaa aika kun ei seiso, niin on ainakin mitä muistella kiikkustuolissa  ;)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #15 : Lokakuu 08, 2019, 20:00:36 »
Kun aloitin harrastuksen reilu vuosi sitten niin puolessa vuodessa meni jo kymppitonni jonka jälkeen lopetin laskemisen.Totesin mielessäni vain että kaikki harrastukset maksaa ja koittaa aika kun ei seiso, niin on ainakin mitä muistella kiikkustuolissa  ;)

Ja helvetisti parempi harrastus kuin esim jokkis😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #16 : Lokakuu 08, 2019, 20:06:30 »
Kun aloitin harrastuksen reilu vuosi sitten niin puolessa vuodessa meni jo kymppitonni jonka jälkeen lopetin laskemisen.Totesin mielessäni vain että kaikki harrastukset maksaa ja koittaa aika kun ei seiso, niin on ainakin mitä muistella kiikkustuolissa  ;)

Ja helvetisti parempi harrastus kuin esim jokkis😂

Ei se taida harrastus tästä parantua?  ;)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #17 : Lokakuu 08, 2019, 20:35:54 »
Kun aloitin harrastuksen reilu vuosi sitten niin puolessa vuodessa meni jo kymppitonni jonka jälkeen lopetin laskemisen.Totesin mielessäni vain että kaikki harrastukset maksaa ja koittaa aika kun ei seiso, niin on ainakin mitä muistella kiikkustuolissa  ;)

Näinhän se menee. Itse en polta enkä juo, paitsi saunakaljat eikä muita maksullisia harrastuksia ole niin sijoitetaan sitten hyvinvointiin. No joo säästäisihän sitä mukavan summan eläkepäiville mutta uskon että tämä harrastus antaa paljon enemmän kuin istua seniilinä vanhuksena rahakasan päällä  :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa JuPi

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #18 : Lokakuu 08, 2019, 20:37:43 »
Aloin tässä miettimään hyviä "sijoitus" kohteita euroille ja en millään keksi parempaa kuin Suomalainen sihteeri. Moni laittaa rahansa esim. nettipokeriin ja pelikoneisiin tai viinaa ja jopa niihin romuautoihin ja epäilen, ettei niistä voi saada niin kokonaisvaltaista hyvää oloa, kuin sopivasta ajasta mukavan naisen kanssa. Keksiikö joku parempia sijoituksia?

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #19 : Lokakuu 08, 2019, 21:22:45 »
Mulla meni viime vuonna 6-7 tonnia tähän loistavaan harrastukseen. Tänä vuonna on mennyt vähän vajaa 4 tonnia eli vähän on tahti hiipunut, mutta samaa mieltä että harrastukset maksaa ja ei tämä edes kalleimmasta päästä ole jos harrastuksia miettii.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan