Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tällaista thaihieronta todella on  (Luettu 6242 kertaa)

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Tällaista thaihieronta todella on
« : Lokakuu 13, 2022, 23:50:02 »
No millaista? Kellään tunnareita?

"Toimittaja yllättyi siitä, miten härskiä ja suoraa palvelu oli."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fddc10df-e315-4cd2-8b94-4156b249b28f
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tällaista thaihieronta todella on
« Vastaus #1 : Lokakuu 14, 2022, 00:00:20 »
No eihän tähän mitään tunnareita tarvita ja tommosta se on ollut parikymmentä vuotta.

No, eihän nyt kukaan saatana oikeesti mene sinne vain hieronta mielessä, Aasialainen pillu se mielessä.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tällaista thaihieronta todella on
« Vastaus #2 : Lokakuu 14, 2022, 06:54:54 »
^ Thaimaassa kävin kaksi kertaa viikossa hieronnassa kun treenileirillä olin. Ja nimenomaan ihan vain hieronnassa. Kalsarit oli mulla koko ajan päällä ja naisella vaatteet päällä. Mitään ehdotuksia ei tullut kertaakaan.
Why so fragile?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tällaista thaihieronta todella on
« Vastaus #3 : Lokakuu 14, 2022, 12:56:03 »
Kerran vuodessa kannattaa "toimittajan yllättyä" niin ihmiset kyllä klikkaa että saavat syyn juoruta ja pöyristyä.
Hohhoijaa.
You and me, part-time lovers

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1186
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tällaista thaihieronta todella on
« Vastaus #4 : Lokakuu 14, 2022, 13:52:11 »
Kerran vuodessa kannattaa "toimittajan yllättyä" niin ihmiset kyllä klikkaa että saavat syyn juoruta ja pöyristyä. Hohhoijaa.

Todellisuudessa toimittaja tuskin yllättyi lainkaan, saattoi olla jopa kokenut kävijä. Nämä pöyristymisjutut kuitenkin myyvät, koska kaikkia kiinnostaa, mitä suljettujen ovien takana tapahtuu, mutta harva Iltapaskan lukija uskaltaa mennä toteamaan asiaa itse.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tällaista thaihieronta todella on
« Vastaus #5 : Lokakuu 14, 2022, 15:32:26 »
^ Thaimaassa kävin kaksi kertaa viikossa hieronnassa kun treenileirillä olin. Ja nimenomaan ihan vain hieronnassa. Kalsarit oli mulla koko ajan päällä ja naisella vaatteet päällä. Mitään ehdotuksia ei tullut kertaakaan.

Sä olet joko ihan vitun susiruma tai sitten sulla on Blackhorsen boxereissa sellainen perseenrepijän murhakyrpä, etteivät pieniä taikkuperseitään uskalla sellaiselle altistaa. Olen kuullut joiltakin aloittavalta baaritytöltä, että pelkäävät mennä länkkärin kanssa peuhaamaan, koska niillä on jättikyrpä verrattuna paikallisiin uroksiin
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tällaista thaihieronta todella on
« Vastaus #6 : Lokakuu 16, 2022, 09:10:25 »
^ Thaimaassa kävin kaksi kertaa viikossa hieronnassa kun treenileirillä olin. Ja nimenomaan ihan vain hieronnassa. Kalsarit oli mulla koko ajan päällä ja naisella vaatteet päällä. Mitään ehdotuksia ei tullut kertaakaan.

Sä olet joko ihan vitun susiruma tai sitten sulla on Blackhorsen boxereissa sellainen perseenrepijän murhakyrpä, etteivät pieniä taikkuperseitään uskalla sellaiselle altistaa. Olen kuullut joiltakin aloittavalta baaritytöltä, että pelkäävät mennä länkkärin kanssa peuhaamaan, koska niillä on jättikyrpä verrattuna paikallisiin uroksiin

Tää. Sedällä on jättikyrpä ihan niinkun universaalilla skaalallakin ja setähän voi kertoa, että mikään ei syö niin paljoa miestä, kun mennä huoralle, jola ei sitten pyllistäkään kun on liikaa. Se häslinki saada rahat takaisin kun on varattu aika ja housut lattialla ja voi vittu mä sanon..  aasialaiset pahimpia rosvoja tän suhteen. Latinat vaan tykkäå ku on enemmän melaa ja valkoisille ei oo oikein väliä, ne on ammattimaisimpia.

Rapsaa vaan kaikki kokemukset ni osataan välttää konnia.

-TC9K

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tällaista thaihieronta todella on
« Vastaus #7 : Lokakuu 17, 2022, 00:11:22 »
Tulikin tämä jo kirjoitettua toisella alueella ennen kuin huomasin, että täällähän oli jos tuohon IL:n juttuun liittyvä pitkälle edennyt lanka, niin laitetaanpa tämä tänne sitten:

Itselläni "särähti korvaan" aika pahasti, kun jutun lopussa komissario kommentoi:
"Luulen, ettei se unelma-ammatti ole kenellekään. En ole jututtanut henkilökohtaisesti heidän näkemyksiään. Voisin kuvitella näin, että enemmän ollaan olosuhteiden pakosta kuin että olisi haaveiltu tästä ammatista pikkutytöstä asti"

Ottamatta nyt kantaa väitteen todenperäisyyteen sen alkuperäisessä kontekstissa, minulla aina särähtää korvaan, kun tmistä tahansa asiasta annetaan voimakkaita näkemyksiä sellaisilla aloituksilla kuin
- "Luulen..."
- "En ole jututtanut henkilökohtaisesti heidän näkemyksiään"
- "Voisin kuvitella näin, että..."

Kun viranomainenkin on taipuvainen muodostamaan asenteensa ja käsityksensä sekä antamaan asiantuntijalausuntoja (vieläpä hyvin avoimesti) tuolta pohjalta, onko ihme, että asenneilmasto on se mikä on ja stigma leimaa koko alaa niin voimakkaasti?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tällaista thaihieronta todella on
« Vastaus #8 : Lokakuu 19, 2022, 13:06:48 »
Tulikin tämä jo kirjoitettua toisella alueella ennen kuin huomasin, että täällähän oli jos tuohon IL:n juttuun liittyvä pitkälle edennyt lanka, niin laitetaanpa tämä tänne sitten:

Itselläni "särähti korvaan" aika pahasti, kun jutun lopussa komissario kommentoi:
"Luulen, ettei se unelma-ammatti ole kenellekään. En ole jututtanut henkilökohtaisesti heidän näkemyksiään. Voisin kuvitella näin, että enemmän ollaan olosuhteiden pakosta kuin että olisi haaveiltu tästä ammatista pikkutytöstä asti"

Ottamatta nyt kantaa väitteen todenperäisyyteen sen alkuperäisessä kontekstissa, minulla aina särähtää korvaan, kun tmistä tahansa asiasta annetaan voimakkaita näkemyksiä sellaisilla aloituksilla kuin
- "Luulen..."
- "En ole jututtanut henkilökohtaisesti heidän näkemyksiään"
- "Voisin kuvitella näin, että..."

Kun viranomainenkin on taipuvainen muodostamaan asenteensa ja käsityksensä sekä antamaan asiantuntijalausuntoja (vieläpä hyvin avoimesti) tuolta pohjalta, onko ihme, että asenneilmasto on se mikä on ja stigma leimaa koko alaa niin voimakkaasti?

Kuinkahan monen pikkupojan haaveammatti on pillupoliisi?
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä