Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Privanumero yhteydenotossa?  (Luettu 7662 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Privanumero yhteydenotossa?
« : Lokakuu 07, 2019, 18:12:11 »
Asiakkaat. Käytättekö omia privanumeroitanne ottaaksenne yhteyttä palveluntarjoajiin?

Itse en näin tee ja jos joku näin vaatisi tekemään väliin jäisi.
Äärettömän harvinaistahan tämä ilmeisesti on, mutta väliin näistä on saanut lukea varsinkin sillä kuopatulla sivustolla.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #1 : Lokakuu 07, 2019, 18:15:38 »
Käytän. En keksi mitään syytä miksen käyttäisi.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #2 : Lokakuu 07, 2019, 18:18:58 »
En käytä. Prepaidilla nämä hommat hoituu. Poikkeuksena vakkari, joka muutenkin on istunut mun saunan lauteilla ja on nojannut pylly pystyssä keittiön pöytään, niin en ole nähnyt tarvetta prepaidille🙂.

Viveca

  • Vieras
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #3 : Lokakuu 07, 2019, 18:20:50 »
En nyt mitenkään harvinaiseksi sanoisi. Mun asiakkaista about 90% on tullut Fonectanumeroista. Loput 10% on siltä ajalta, kun kelpuutin myös prepaidin.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #4 : Lokakuu 07, 2019, 18:28:38 »
en käytä privanumeroa, paitsi vakkarien kanssa. kyllä tähän ikään on jo oppinut
kehen voi luottaa. sanoisin että toimii myös toisinpäin..

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15351
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #5 : Lokakuu 07, 2019, 18:44:42 »
Joskus käytän ja joskus en käytä. Kuten jpetke tuossa mainitsi, ei ole syytä olla käyttämättä.
Tässä taannoin kävi niin, ettei pilluluurissa ollut operaattori jostain kumman syystä ei toiminut niin pakkohan se oli soittaa siviilinumerosta. Ei jännittänyt, eikä jännitä vieläkään.  ;D
Puhtaat kun on paperit ei ole syytä pelätä mitään.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #6 : Lokakuu 07, 2019, 18:50:31 »
^Mistä voit tietää onko siellä toisella puolella puhtaat paperit?

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #7 : Lokakuu 07, 2019, 18:54:45 »
^ Niinpä. Entä jos siellä onkin joku pervo Jorma joka päättää ottaa elämän tehtäväkseen purkaa kaiken pahan olonsa sinuun.

Poissa Enginn

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #8 : Lokakuu 07, 2019, 19:34:28 »
Käytän vain prepaidia, jopa vakkareiden kanssa. En siksi etten luottaisi heihin, vaan siksi, että en näe mitään syytä kertoa nimeäni ihmiselle joka ei kerro nimeään minulle. Enkä haluaisi heidän nimiään tietääkään erityisemmin, mutta en näin ollen näe syytä miksi he haluaisivat minun nimeni tietää. Ja on aina mahdollista, että joku joka on ristiretkellä huoripukkeja vastaan varastaa huoran puhelimen ja käyttää löytämiään yhteystietoja johonkin ikävään.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #9 : Lokakuu 07, 2019, 19:37:27 »
Omaa numeroani käytän. Olen enimmäkseen ottanut yhteyttä forkalta tuttuihin ja/tai pitempään alalla olleisiin, joten en ole nähnyt syytä toimia toisin. Parissa tapauksessa olen prepaidia tai s-postia käyttänyt ihan varmuuden vuoksi.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3250
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #10 : Lokakuu 07, 2019, 19:54:16 »
Omaa numeroa olen käyttänyt, jos joku palveluntarjoaja haluaa selvittää missa asun tai mikä on koko nimi niin siitä vaan fonectaan ettimään, ei mun nimi tai asuinpaikka mikään salaisuus ole ja ainahan voi häiriö soittajat estää.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #11 : Lokakuu 07, 2019, 19:55:42 »
Periaatteessa käytän vain prepaidia, mutta olen laiska. Välillä menee omalla. En nyt varsinaisesti pelkää mitään ja tarvittaessa viranomaiset selvittävät sen prepaidinkin. Se on helppoa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #12 : Lokakuu 07, 2019, 20:07:58 »
^Mites toi selvittäminen tapahtuu jos olen ostanut käteisellä luurini vaikka Brnosta ja käyttänyt Suomessa käteisellä ostamiani prepaideja?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 07, 2019, 20:09:30 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2652
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #13 : Lokakuu 07, 2019, 20:15:48 »
Tän harrastuksen alussa käytin siviililuuria, mutta sitten siirryin jossain vaiheessa prepaidiin. Lähinnä sen takia, että hupakoiden numerot ei ole siviililuurissa.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #14 : Lokakuu 07, 2019, 20:29:53 »
Ja on aina mahdollista, että joku joka on ristiretkellä huoripukkeja vastaan varastaa huoran puhelimen ja käyttää löytämiään yhteystietoja johonkin ikävään.

Tämä kieltämättä vähän kuumotti kerran kun yhdeltä ulkkarilta varastettiin rahat ja puhelin, jossa myös numeroni todennäköisesti oli. No eipä tuosta onneksi mitään tullut, mutta varoittava esimerkki kuitenkin. 
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #15 : Lokakuu 07, 2019, 20:48:45 »
^Mites toi selvittäminen tapahtuu jos olen ostanut käteisellä luurini vaikka Brnosta ja käyttänyt Suomessa käteisellä ostamiani prepaideja?
Poliisi on kiinnostunut asioita selvittäessään millaisissa piireissä liikut. Sama koskee puhelimia. Ketkä ovat puhelimesi parhaita kavereita.

Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #16 : Lokakuu 07, 2019, 23:24:57 »
Käytän vain prepaidia, jopa vakkareiden kanssa. En siksi etten luottaisi heihin, vaan siksi, että en näe mitään syytä kertoa nimeäni ihmiselle joka ei kerro nimeään minulle. Enkä haluaisi heidän nimiään tietääkään erityisemmin, mutta en näin ollen näe syytä miksi he haluaisivat minun nimeni tietää. Ja on aina mahdollista, että joku joka on ristiretkellä huoripukkeja vastaan varastaa huoran puhelimen ja käyttää löytämiään yhteystietoja johonkin ikävään.

Tässäpä tämä hyvin kiteytettynä. Tuohon prepaidin ja pelkän nimimerkin käyttöön on hyvät syyt, pääsyynä oman identiteetin suojelu ihan vaan periaatteen vuoksi. Ihmisistä kun ei koskaan tiedä. Jos hupsukka salaa identiteettinsä, niin asiakkaalla tulee olla sama oikeus.

Poikkeuksena sitten jotkut harvat hupsukat, jotka on käyneet kotona kylässä ja joiden auton kyydissä on istuttu, yhdessä syöty ja sitä rataa ;) Luottamus näissäkin kuvioissa on ihana (ja erektiota parantava  ;D) asia, mutta luottamus pitää ansaita. Osa tulee fiiliksestä ja kemiasta, osa ihan keskustelemalla ja tutustumalla. Ja silloin ollaankin jo 100% GFE - kokemuksen äärellä, ehkäpä vakkari”suhteessa” vaikka raha vaihtaakin omistajaa...

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 07, 2019, 23:35:04 kirjoittanut Metsänpeto »

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #17 : Lokakuu 08, 2019, 06:13:14 »
En käytä prepaidia vaan omaa numeroa, mikä on piilotettu Fonectasta ja numero toki näkyy soitettaessa. Olen sen verran laiska ettei jaksa alkaa säätää erikseen huoraluuria, koska lähinnä vanhoja ja luotettavia tuttuja viime aikoina tavannut.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #18 : Lokakuu 08, 2019, 06:29:52 »
Prepaid sopii hyvin, ei minulla kyllä ole mitään hajua, ketkä soittaa prepaidista ja ketkä privanumerosta. Piilotettuun tuntemattomaan numeroon ainoastaan suhtaudun vähän nihkeästi, tapa-oharit kun suosii sitä toisinaan ja jos jotain sattuisi ennen tapaamista, niin ei olisi mitään mihin ilmoittaa asiasta.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15351
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #19 : Lokakuu 08, 2019, 06:47:27 »
^Mistä voit tietää onko siellä toisella puolella puhtaat paperit?
Siitä, että olen käynyt kyseisellä palvelun tarjoajalla kymmeniä kertoja.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant