Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kivin - metodi naisen nopeampaan/parempaan orgasmiin  (Luettu 2730 kertaa)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kivin - metodi naisen nopeampaan/parempaan orgasmiin
« : Lokakuu 06, 2019, 21:47:22 »
Sanotaan, että prätkällä ajaminen on hienointa mitä voi tehdä housut jalassa. Jotkut taas vannovat hyvät ruoan nimeen. Jotkut jääkiekon. Ihmisapinoilla on monia rakkaita harrastuksia ja vaikken sitä CV:ssäni huutelekaan, minä nuolen pilluja. :)

Pystyhymyjen pusutteluharrastus on tuonut mukanaan suuria seikkailuja, unohtumattomia hetkiä ja kallisarvoista oppiakin. Aivan äskettäin törmäsin mystiseen Kivin-metodiin. Lähteitä tuohon on internet väärällään, mutta nappasin tähän artikkelin tosimiesten lempijulkaisusta, Cosmopolitanista:

https://www.cosmopolitan.com/uk/love-sex/sex/a23815138/kivin-method-oral-sex/

Lyhykäisyydessään tuossa on kyse siitä, että pillua nuollaakin sivuttain sen sijaan, että oltaisiin klassisesti suoraan jalkojen välissä. Olen joidenkin neitosten kanssa tehnyt noin pääasiassa päästäkseni operoimaan näiden G-pistettä suoremmalla ranteella eli paremmalla ergonomialla, mutta mistään Kivin-metodeista en ole aiemmin kuullut. Kotva sitten tuo tuli kuitenkin puheeksi, kun olin taas rakkaan harrastukseni parissa ja neito osasi yhdistää temppuni lukemaansa juttuun Kivin-metodista. Taas tuli lisää tietoa, ja treenattavaa. ;D

Eli herrat hyvät, ruokalappu päälle, pimpero poikittain ja herkuttelemaan!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2019, 21:55:11 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kivin - metodi naisen nopeampaan/parempaan orgasmiin
« Vastaus #1 : Lokakuu 06, 2019, 23:16:57 »
Ilotikun kanssa samoilla linjoilla. Prätkällä ajo on niin koettu ja nähty. Pillun nuoleminen on parasta mitä voi tehdä housut jalassa ja ilman housujakin. Olen linkittänyt samasta asiasta aikaisemmin tänne toisen artikkelin. Haluaisin vaan puuttua tuohon otsikkoon että ei se nopeus vaan parempi orgasmi naiselle ja vielä mielummin erinlainen ja useampi 👍
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kivin - metodi naisen nopeampaan/parempaan orgasmiin
« Vastaus #2 : Lokakuu 06, 2019, 23:26:31 »
^Olet ihan oikeassa: Ei tässä jäniksen selässä olla. Eihän se omakaan orgasmi mikään laadukkain ole, jos kalsareille syntyy vauvoja jo eteisessä. ;)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kivin - metodi naisen nopeampaan/parempaan orgasmiin
« Vastaus #3 : Lokakuu 07, 2019, 18:49:04 »
Ollaanko tässä nyt tekemässä joka reiän kielimestaria jollain ihme poppakonstilla?

Valitkaa pillut huolella ja nuolkaa rakkaudella, siinä Irri-sedän neuvot naperoille.