Mun unelmien palveluntarjoaja löytyy jo täältä saitilta 

Uutiset:
jpetke

Huikea tyyppi

HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Cick

Nauttii muiden arvostusta
Brad Pitt ulkonäöltä ja luonteelta lempeä nalle, joka silittelisi ja suukottelisi hellästi. Ja sen pitäisi nauraa mun huonoille jutuille.
nauran jos ne jutut on oikeasti tosi huonoja 
Cece

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Semmonen jolla on Asenne kohillaan (onneksi heitä on.)

Rattis

Brad Pitt ulkonäöltä ja luonteelta lempeä nalle, joka silittelisi ja suukottelisi hellästi. Ja sen pitäisi nauraa mun huonoille jutuille.
bellezza

Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
Unelmien palv.tarjoaja on siisti, lempeän huumorintajuinen, läsnäoleva ja huolellinen. Päihteetön, savuton, perusliikunnallinen.
Osoittaa kaikessa olemisessaan kypsyyttä sekä sivistyneitä käytöstapoja. Hyvin pukeutuva.
Jättää nostamatta itseään toisten palvtarjoajien kustannuksella, toimii arvokkaasti. Päässä järkeä, ei kusta. Varmasti tällaisia miesseuralaisia löytyykin...
Maxi
Kelpo kaveri
Puutarhuri

. Tietty löytyy eri fetissejä joita haluaisin kokea mutta kaikki eivät tarjoa, mutta ei se mielestäni estä sitä että voisi olla täydellinen palveluntarjoaja. Parhaimmat tapaamiset tähän mennessä ovatkin olleet niitä joissa ei ole edes toteutettu omia fetissejä.
) ja osaa kivasti kiusotella, huumoriakin saa olla koska elämän on tarkoitus olla myös hauskaa. Eli enemmänkin tällaista kokonaisvaltaista "sielun hoitoa" tarjoavaa kuin pelkkää liukkuhihnaa ja jyystämistä tarjoavaa.
Vieras1776

Huikea tyyppi

Nellanoora

Rakastajien aatelia