Viihde ja kevennykset > Pelit

Testing, mikä 2010-luvun suomalainen hittibiisi kuvaa sielunelämääsi.

<< < (3/5) > >>

Hetvield:

--- Lainaus käyttäjältä: Pimu - Syyskuu 29, 2022, 23:27:43 ---Kaija on ollu minun lemppari jo pienestä asti 😍

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä pimatsu sä olet
 https://youtu.be/5dkpk1gmaDc

JTM:
Samuli Putro – Olet puolisoni nyt

"Tapetoitu seinä on ja puinen lattia , valokuvat koirasta ja lastenlapsista
Yläkerta yskii, askel ottamatta jää , filmi pysähtyy ...
Kutsun tätä rakkaudeksi kahden ihmisen
Kutsun tätä elämäksi vaikka ole en täydellistä suoritusta tehnyt minäkään"

lantti:
J. Karjalainen – Mennyt mies

Sinussa on aitoa ja rehellistä rock-henkeä. Olet vähän mystinen tyyppi, ja muiden voi olla vaikea ottaa sinusta selvää. Olet nokkela ja sanavalmis, positiivinen luonne. Pyrit jatkuvasti uudistumaan, etkä halua jämähtää paikoillesi. Taiteellisuutesi ja omaperäisyytesi on ihailtavaa: kuljet omia polkujasi välittämättä muiden mielipiteistä. Pidä siitä kiinni!

”Mä olen mystinen hopeinen discomies
Mä olen kieltään lipova liskomies
Mä olen Uuden-Englannin nahkamies
Aina ilosta syntyvä uudestaan”

Julia:
Ellinoora – Elefantin paino

Empatia on vahvuutesi. Välität syvästi lähimmäisistäsi ja haluat auttaa, kun heillä on vaikeaa. Olet hyvä kuuntelija ja tiedät, että tärkeintä on vain olla toiselle läsnä. Olet todennäköisesti itsekin kohdannut elämässäsi vaikeita hetkiä. Osaat kuitenkin antaa itsellesi armoa ja uskallat pyytää apua tarvittaessa. Olet huikean vahva tyyppi, muista se!

”Se tekee kipeää, kun elefantin painon alle jää
eikä kukaan muu sitä nää
Vaik sut on luotu kantamaan, nousemaan aina uudestaan
Oon pahoillani en osannut lohduttaa, mut lupaan vielä se helpottaa”

Hanna Ihmemaassa:
Cheek – Timantit on ikuisia

Olet itsevarma, energinen tyyppi. Sinä et kumartele ketään etkä mitään, vaan tiedät oman arvosi ja otat rohkeasti tilaa missä kuljetkin. Nautit luksuksesta ja janoat elämääsi ikimuistoisia kokemuksia. Tykkäät elää hetkessä. Elämäsi on melkoisen vauhdikasta ja välillä vähän vaarallistakin, mutta rautaisella asenteellasi selviät kiperistäkin tilanteista.

”Mutsi kysy, luuletsä olevas James Bond,
Sanoin, emmä tiedä, mut jotain samaa meis on”

😎

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta