Viihde ja kevennykset > Pelit

Testing, mikä 2010-luvun suomalainen hittibiisi kuvaa sielunelämääsi.

(1/5) > >>

Vieras0395:
Testiin tästä https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009097701.html

Minun on J. Karjalaisen Mennyt mies.
"Sinussa on aitoa ja rehellistä rock-henkeä. Olet vähän mystinen tyyppi, ja muiden voi olla vaikea ottaa sinusta selvää. Olet nokkela ja sanavalmis, positiivinen luonne. Pyrit jatkuvasti uudistumaan, etkä halua jämähtää paikoillesi. Taiteellisuutesi ja omaperäisyytesi on ihailtavaa: kuljet omia polkujasi välittämättä muiden mielipiteistä. Pidä siitä kiinni!"

Villerius:
Samuli Putro – Olet puolisoni nyt

:)

Rene:
Vesala – Älä droppaa mun tunnelmaa

Olet ehdottoman positiivinen ja pirskahteleva tyyppi. Arkena aherrat ahkerasti, mutta lomilla otat elämästä kaiken irti. Nautiskelet elämän pienistä iloista, etkä oikein jaksa ymmärtää synkistelijöitä. Vaikeuksienkin keskellä osaat pitää mielen korkealla – sinä tiedät, että kaikesta kyllä selvitään!

”Älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa
Mitä eilistä juttua jankuttaa
Voitsä vetää suupielet ylöspäin
Laa la laa laa laa laa
Älä tuu droppaa mun tunnelmaa”

Puutarhuri:
Täältäkin irtosi Samuli Putro – Olet puolisoni nyt ;D

Olet vähäeleinen, nostalginen ja pohjattoman viisas tyyppi. Sinulle tärkeintä on hyvä, tavallinen arki ja tietenkin rakkaus. Rakastuessasi olet todennäköisesti niitä, jotka sitoutuvat loppuiäkseen. Olet sitkeä, hyväntahtoinen ja armollinen sekä itsellesi että läheisillesi. Et jaksa murehtia turhista etkä odota elämältä ihmeitä, mutta ei tarvitsekaan: sinä olet oivaltanut, että tarpeeksi hyvä riittää.

Vieras0342:
Olisin toivonut olevani Zedu De Luca: Minä muistan sinua aina, mutta ei mennyt niinkö Strömssä-tuli-Robin – Hula hula

Sinussa on pohjattomasti nuoruuden kiihkoa ja intoa. Olet todennäköisesti juuri nyt melkoisen ihastunut ja katsot maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi. Olet optimistinen ja rohkea kesän lapsi, joka osaa elää hetkessä. Sinulla on taito villitä muut mukaasi villeillä liikkeilläsi, missä tahansa kuljetkin!

”Mä seuraan
Kun sä tartut ranteisiin
Ja sä lähdet mua kuljettaa
Muut miettii mihin me hävittiin”

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta