Enemmistö meistä asiakkaista taitaa olla näitä nössöjä(erityisesti minä) GFE miehiä joita ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään kusileikit tai ruoskan heiluttelut....listaa voitte mielessänne jatkaa.
Joskus saa ilmoituksista kuitenkin lukea, että se maaginen gfe löytyy kuitenkin sieltä näiden edellä mainittujen palveluiden joukosta.
Lähdettekö kanssa nössöt hakemaan gfe:tä tällaisia hc palveluita tarjoavilta hupakoilta vai teettekö kuten minä etten voisi ajatellakaan asiakkaaksi hakeutumista tällaiselle hupakolle?
Joskus saa ilmoituksista kuitenkin lukea, että se maaginen gfe löytyy kuitenkin sieltä näiden edellä mainittujen palveluiden joukosta.
Lähdettekö kanssa nössöt hakemaan gfe:tä tällaisia hc palveluita tarjoavilta hupakoilta vai teettekö kuten minä etten voisi ajatellakaan asiakkaaksi hakeutumista tällaiselle hupakolle?

jos siellä ilmossa noita(tai kohteliaammin palveluntarjoaja) Brysselin poikienleikkejä tai Nahka-Arskan piiskajuttuja on, valitsen kuten suomalainen turisti Kanariansaarilla lihatpullat pottumusilla, eli tutun ja turvallisen GFE-leidin. 
Olisi kauhea saada kiihkeä domina, kun on tilannut liukuhihna gfe:n. Vaatisin rahat takaisin ja heti! Mitä tekee oikeuslaitos ja KKV tähän aikaan? Nukkuu ja vielä virka-aikana. Onko tämä oikein? Ei ole. En saanut muuta kuin pillua. Ja sitähän minä halusinkin. Mutta, kun (L)egsu
lupasi parikymppisen naapurin tyttö kanssa, vaikka ei se ole ikinä mitään kilttiä pitänyt. On totta, että jotkut naiset ovat ahneita, mutta silti uskon, että keltaisten sivujen EGGmonin ihmiskäsityksessä löytyy vielä pikkasen kehittettävää, nimittäin ABC-aseman leidi haluaa aina maksun ostoksista.