Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ideoita huorintareissuihin  (Luettu 3709 kertaa)

Poissa Enginn

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Ideoita huorintareissuihin
« : Lokakuu 04, 2019, 22:57:13 »
Samalla kaavalla toistettuun seksiin kyllästyy ennen pitkää jopa huorissa käynnissä. Tai ainakin minä kyllästyn. Tähän naruun voi heitellä ideoita mitä maksullisilla reissuilla kannattaisi kokeilla, koska rahallahan saa usein päättää mitä tehdään, missä asennossa jne. Liian usein ainakin itse sorrun ”siihen tavalliseen” jossa lämmitellään suulla, vähän ratsastellaan, sitten ehkä vaihdetaan asentoa ja lopetellaan. Hienoahan sekin on, mutta kymmenes kerta samalla kaavalla pistää miettimään pitäisikö sitä kokeilla muutakin, kun tästä kerran maksaa.

Voi heittää villejäkin ideoita.

Poissa Enginn

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #1 : Lokakuu 04, 2019, 23:06:10 »
Laitetaan palloa liikkeelle muutamalla mitä itselläni tulee mieleen:
-Antaumuksella suoritettu käsihoito. Pyytää oikein pitkän ja öljyisen käsihoidon jossa ei pyritä nopeaan nallin palamiseen tai pelkkään lämmittelyyn ennen seksiä, vaan lotrataan kyrpä ja kivekset oikein liukkaiksi ja hupsu tekee taikojaan käsillään (ja suullaan jos OWO). Tässä plussaa tuo jos hupsu osaa kiusoitella samalla eleillä, sanoilla ja naisellisilla suloillaan.

-Sylitanssi. Tätä en ole itse koskaan tilannut, mutta ehkä pitäisi. Sellainen kunnon kiusaava sylitanssi jossa molemmilla vielä hieman alusvaatetta päällä. Siitä on mukava sitten jatkaa muihin aktiviteetteihin kun saa kunnolla kiehnättyä kiiman kovimmilleen.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #2 : Lokakuu 04, 2019, 23:38:40 »
En minä tiedä kuinka villi idea tämä. Taitaa olle pikemminkin tylsä.

Pyydä huoraa aloittamaan hieronnalla. Ensin takaa, mutta jalkoväliä unohtamatta. Sitten sinä selälläsi ja enemmän munaan keskittyen.

Normimenoa varmaan jossain thaihieromossa. Minulle uutta kun olen ennen ollut näitä pannaan ensin hemmoja.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #3 : Lokakuu 05, 2019, 05:59:30 »
Itselle tulee mieleen roolileikit, jos niistä nyt sattuu pitämään... ::)
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #4 : Lokakuu 05, 2019, 08:12:27 »
Hahaha Enginn be careful what u wish for... ;)

No siis toi läträys mitä kuvailet voisi liittää b&b hierontaan joko öljyllä tai nurulla (myös saippua hierontoja oon kuullut tehtävän), tai sit kevyeen sidontaan. Voi yhdistää myös vibran siihen loppuun. Eturauhasen käsittely myös potentiaalinen samalla, mistä nyt kukin sattuu tykkäämään. Tai sit ihan suoraan jollekin tantragurulle?

Jollain dominalla voi päästä kokeileen sähköleluja mitkä on varmasti jotain mitä et oo kokenut.

Ponileikit on mun oma lemppari mihin kukaan ei oo suostunut vielä, eli mä ratsastaisin Espan läpi ja mun ratsu on sellainen hevosenhäntätappi pyllyssä ja suitset päässä. Myös kärryt käy mut en itse omista sellaisia eli täytys asiakkaan tuua. (Tää viimeinen ehkä menee jo vitsailun puolelle, ehdotan tätä jos mulle sanotaan et "kaikki käy" tai "saat tehdä mulle mitä vaan").

Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #5 : Lokakuu 05, 2019, 08:31:11 »
Nyt haluan kyllä olla tylsä ja mielikuvitukseton ihminen tämän kysymyksen edessä.
Fetissit erikseen ja aloittajan varmaan pitää löytää oma fetissinsä, jos rakastelu on tylsää.
Vähän vierastan kaikenmaailman sirkustemppuja. Välittäminen, keskinäinen kemia, hyvä olla molemmilla osapuolilla, niistä minun tapaamiset koostuu missä vaan asennossa ja järjestyksessä herra haluaa.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #6 : Lokakuu 05, 2019, 08:59:34 »
Komppaan Nimaraa. Itse en kaipaa mitään sirkustemppuja vaan juuri noita hänen viestinsä lopussa olevia asioita ja niiden onnistuessa hyvin niin olen taivaassa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2019, 09:01:57 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #7 : Lokakuu 05, 2019, 09:02:03 »
Tästä ketjusta nyt puuttuu se olennaisin, eli ihmisen päälle pissaaminen.
Eläkkeellä.

Poissa Enginn

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #8 : Lokakuu 05, 2019, 10:00:49 »
Heh, sanoin että voi heittää villejäkin ideoita, en että täytyy :D

En nyt sitten tiedä onko nuo minun esiin nostamat asiat sirkustemppuja, ehkä jollekin sitten on. Kai tämä vähän riippuu siitä kuinka usein panee ja paneeko myös siviilissä jne. En minä omia fetissejäni etsi tai kenenkään muidenkaan, vaan ihan vaan ajattelin että tähän voisi listata asioita joita voi sitten helposti ehdottaa kokeiluun kun haluaa vaihtelua tavalliseen.

Ninni: mun täytyykin suunnistaa taas sun hoivaan, mutta tohon ponihommaan en lähde! :D

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #9 : Lokakuu 05, 2019, 10:13:51 »
Itse olen mennyt aika pitkälti vaniljalinjalla, mutta tykkään, kun nainen ottaa ohjat. Ratsastus on suosikki, samoin joskus on ihanaa olla vain hierottavana. Yhteen aikaan kävin hierojilla aika paljon.
Olen kokeillut myös eturauhashierontaa, mutta mun juttu se ei ollut.

Joskus olen kysynyt joitain asusteita, esim. stay up -sukkia. Arvostan naisia, jotka jaksavat nähdä vaivaa pukeutumisen ja laittautumisen kanssa. Homssuinen olemus on turn off, vaikka onhan täysin meikitön ja suihkunraikas nainen omalla tavallaan ihana. Itse kuitenkin tykkään, että naisesta näkee, että hän on valmistautunut tapaamiseen.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #10 : Lokakuu 06, 2019, 22:26:00 »
Vaihtelua voi miettiä jo tytön valintavaiheessa.

Usein haen mielikuvaa mitä haen seuraavalta kerralta siviilistä. Ketä ja minkälaisia naisia olen tavannut ja jota haluaisin. Sitten vaan hakemaan vaikka sitä "rehevää punatukkaista" jonka olen stokkan kassalla tavannut. Ja mietin varaamisen jälkeen mitä tältä myyjältä haluaisin..

Fetisseillä leikkiminen mielessä myös mukavaa ihan paikan päällä. Usein valitsee sihteerin joka muistuttaa jotain tuttua ja on aivan upeaa painaa vaikka takaapäin rajusti sitä "kollegan blondia vaimoa".

Vaihtamalla usein tyttöä tulee vaihtelua myös ihan itsestään.
Aina etsimässä

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #11 : Lokakuu 06, 2019, 23:19:28 »
Yleensä itselle on jo vaihtelua pelkästään seksi uuden tuttavuuden kanssa. B&b hierontaa kannattaa kokeilla ja sopia siihen joku mukava twisti (loppu suikkari ja naisen pillu naamalla(69)) tai sitten seksiä jossain muualla kuin sängyssä. Eräs huora päivysti joskus kämpässä jossa oli kaksitasoinen keittiö saareke ja sen päällä sitten neito viettikin melkein koko tapaamisen ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ideoita huorintareissuihin
« Vastaus #12 : Lokakuu 06, 2019, 23:20:46 »
Kannattaa antaa neitosen ehdottaa asioita, ja kokeillakin vapaasti. Siinä missä me äijänköriläät ollaan totuttu saamaan se puolihuolimaton kahden-kolmen asennon kattaus siltä siiderimarinoituneelta baaripokalta nämä seksityön seireenit taiteilevat jo tiistaina lounaalla sellaisia syntisiä koreografioita, että itse paholainenkin punastuu. Omat seksuaaliset rajat revitään toki riekaleiksi, kun neidolle antaa vapaat kädet, mutta kerranhan me täällä vaan eletään. ;)