Kun teette rapsoja, kysyttekö palveluntarjoajilta siihen lupaa. Oma vakkarini kertoi, että hänestä oli aikoinaan sihteeriopistolla ilkeämielinen rapsa. Omasta mielestäni hyviin tapoihin kuuluu luvan kysyminen.
Uutiset:
Vieras0041

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0032

Vieras0043

)sillä se parantaa huomattavasti heidän "markkina-arvoaan". Kotimaisille rapsa ei juurikaan merkitse mitään sillä heille fanipoikia riittää muutenkin.
Vieras0017

Vieras0043

Vieras0036

Jos luvataan toista, mitä oikeasti on tarjolla, asiakasta kohdellaan epäasiallisesti tai yritetään kaupata nallipussyä hienomassa pakkauksessa kuin se todellisuus on, pitäisikö pitää supussa, että mahdollisimman moni turska iskisi päänsä samaan Karjalan mäntyyn. Mielestäni ei. ^^
Kummastelen tässä, että jos lupa kysytään/ei kysytä, niin miksi erilainen käytäntö suomalaisten ja ulkkisten kanssa?
Vieras0043

Vieras0028

Huikea tyyppi

^ Mitä luulet, että saisitko luvan rapsaan jos kaikki olisi mennyt v....si? Annatko seuraavan turskan vaan kärsiä nahoissaan ja hassata rahansa?Kyse ei ole siitä, mitä luulen. Kyse on tietysti siitä miten asian tuo esille. Voisin kertoa käyneeni jollakin mutta jättää suosittelematta. Olen näinkin aikanaan tehnyt. Olen myös joskus aikanaan saanut luvan eräältä, tässä nyt taiteilijanimeä paljastamatta, Tsekiltä ja kerron todellisen kokemukseni ja fiilikset sen jälkeen ja ne eivät olleen ainakaan minulle hyvät. Sain vihat päälleni, vaikka kokemus oli minun eikä muiden. Kirjoitus poistettiin kuitenkin.
Vieras0043

Vieras0036

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikäli palvelu ei vastaa luvattua tai ette muuten ole tyytyväisiä saamaanne palveluun, annatteko palveluntarjoajalle itselleen suoraa palautetta? Jos ette, niin miksi näin?
Heh, DeeDeellä sama kysymys.
Ja Stockmannin pussista piti maksaa 20 c.... prkl**** ei **** ja *****. Pitäkää munkkinne!
Kesava

Kesava

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikäli palvelu ei vastaa luvattua tai ette muuten ole tyytyväisiä saamaanne palveluun, annatteko palveluntarjoajalle itselleen suoraa palautetta? Jos ette, niin miksi näin?Tässä on nyt oikeastaan kaksi eri asiaa. F2f palautetta voi toki antaa, mutta sen on sitten (negatiivisen palautteen kohdalla) johdettava johonkin konkreettiseen lopputulokseen kuten esim. maksun tai osan maksusta palautukseen.
Vieras1703