Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE Naughty Nataly  (Luettu 9151 kertaa)

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
RE Naughty Nataly
« : Syyskuu 11, 2022, 22:35:00 »
Herran pieksut ja taivaan vallat mikä nainen. Todellisuudessa ehkä 280% kauniimpi kuin kuvissa. Jumalattaren vartalo ja katse mikä porautuu niin kovalla vimmalla että sitä ei pysty väistämään. Pelipaikoille mennessä mietin että mitähän tuleman pitää mutta ei todellakaan tarvinnut pettyä. Jos hattu olisi ollut päässä niin se olis lentänyt ilmaan niinkun sarjakuvissa. Kaikki toimi vaan yksinkertaisesti täydellisesti hänen kanssa alusta loppuun. Suutelee intohimoisesti. Halaa niin tiukasti että ujompaa voisi ahdistaa.

Ennen kokematon ratsastus tekniikka ja tuota kiimausta piti jo vähän toppuutella kun muuten olis hauskanpito loppunut lyhyeen. Takaa katsottuna ehkä parhaat maisemat ikinä. Maaliin päästessä puski täysillä vastaan ja kihnutti niin että meikäläisellä varmaan savua tuprusi korvista. En keksi miten olisi parempi setti voinut olla ja uusi aikahan täytyi varata saman tien.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 381
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #1 : Syyskuu 13, 2022, 14:57:32 »
Vakkarin ollessa pois pelistä kävin tapaamassa. Panisin edellistä kirjoittajaa, eikun siis yhdyn guesttenin mielipiteeseen Natalyn olemuksesta ja tekemisestä. En oikeastaan tiedä miksen ole aiemmin käynyt.

En kauheasti pidä extroihin perustuvasta hinnoittelumallista, mutta pakko sanoa että taitavasti  laittoi tällaisen perussetillä menevän ajattelemaan mistä jää paitsi.

Menee siis ihan omaan piikkiin kun tuntuu ettei tämä tänään riittänyt.

Poissa EsaNahka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #2 : Syyskuu 13, 2022, 20:41:18 »
Itse käynyt aikaisemmin muutaman kerran tapaamassa Nataliaa.

Nyt oli tarkoitus vähän säästää rahoja talven kovia sähkölaskuja varten ja vähentää seksin ostoa.  Mutta kun en ole pitkään aikaan päässyt Natalian käsittelyyn, niin päätin että säästetään sitten jostain muusta.

Itse otin tällä kertaa pari extrapalvelua ja en kadu. :inlove:
Jos palvelulistalta löytyy jotain mikä kiinnostaa, niin Natalialta voi ostaa ko. palvelun riskittömästi laadukkaasti toteutettuna.

Natalia viihdyttää meitä sunnuntaihin asti.
Lupasi palata kuukauden päästä, mutta viihdyttämään pohjoisen turskia. :-[

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #3 : Syyskuu 14, 2022, 19:46:25 »
Aamupäivällä tuli käytyä viihtymässä uudelleen. On kyllä upea nainen. Vähän pidemmän kaavan kautta tänään ja myös molemminpuolista hierontaa joka oli kyllä kanssa aika ihanaa päätapahtuman lisäksi. Todella upea vartalo ja melkoisen mahtavaa katseltavaa kun nainen sipsutteli ja keikisteli ja vähän kiusaili :)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #4 : Syyskuu 18, 2022, 21:31:12 »
Onkos tämä sama ku naapurin natalia Vantaa jumbo, vai eri neito?

Poissa EsaNahka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #5 : Syyskuu 18, 2022, 22:42:14 »
Eri neito.

Ei ole enää tällä erää Suomessa.  :'(

Poissa JuhaniH

  • Full Member
  • Viestejä: 112
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #6 : Huhtikuu 16, 2023, 21:39:55 »
Tänään tapasin minäkin ekaa kertaa Naughty Natalyn Kampissa.
Täysin samaa mieltä olen aikaisempien kirjoittajien kehujen kanssa.
Yksi parhaimmista ulkomaalaisista palveluntarjoajista joita olen tavannut. Vetää vertoja jopa parhaihin suomalaisiin Ihanuuksiin.
Läsnäolo, kiihkeys, tekniikka, fiksuus: siinä ominaisuudet, joista moni palveluntarjoaja voisi ottaa oppia. Hyvin kaunis ja seksikäs myös ulkoisesti.  :inlove:
Menen tapaamaan uudelleen. :behind:

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #7 : Lokakuu 18, 2023, 20:25:36 »
Taas hassukivaa tiedossa. Tää on kyl yks parhaista

Poissa JuhaniH

  • Full Member
  • Viestejä: 112
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #8 : Lokakuu 22, 2023, 20:46:44 »
Kiitos Vääräleualle infosta!
Huhtikuussa tuhman Natalyn ekan kerran tapasin ja tänään toisen kerran.
Aika paljon olen vuosien aikana suomalaisia ja ulkkari palveluntarjoajia tavannut. Sanoisin, että Nataly menee heittämällä vähintäänkin Top 10, jossa olevia Ihanuuksia en paremmuusjärjetyskseen pysty laittamaan.  :D
Kauneus, sporttikorppa, tissit, kiihkeys, suutelu, suikkari, ammattitaito, älykkyys. Siinä muutama positiivinen asia listattuna Natalysta.
Ottaa vastaan Kampissa hyvien liikenneyhteyksien päässä siistissä ja ongelmattomassa huoneistossa. Kannattaa käydä tapaamassa!

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #9 : Lokakuu 24, 2023, 18:38:11 »
Sama täällä. Ellei paras kokonaisvaltainen kokemus niin vähintään top10 itselläkin. Parin sadan otannalla.

Jos nyt jotain negatiivista väkisin hakisi niin ehkä toosa ei ole tiiviimmästä päästä. Keskikokoiselle vehkeelle puristusta kuitenkin ihan ookoosti. Varsinkin ratsastuksessa osaa lypsää, osaa käyttää siinä lihaksia. Ihan erikoismaininta siitä miten hyvin hän on touhussa mukana ja osaa nauttia itsekin. Litimärkä pillu ei valehtele.
Seuraavan kerran taidan ottaa tapaamisen anaalioptiolla.

cli clip raporttini REstä:
Uulalaa! Mamma Mia!
Odotusarvot vierailulle oli nousseet hyvin korkealle kaikkien positiivisten arvosteluiden ansiosta. Uskalsin odottaa hyvää GFE:tä, suutelua, suihinottoa, keskusteluakin ja tietysti seksiä. Mutta en olisi mitenkään osannut arvata että kaikki on vielä paljon parempaa.

Niin vain oli. Siitä hetkestä kun avasin oven, siihen kun sen taas suljin lähtiessä takanani, tunsin oloni koko ajan tervetulleeksi ja halutuksi. En olisi oikeasti halunnut lähteä.

Eihän tuollaista tapahdu. Ei mitenkään. Kyse on maksullisesta seksistä. Mutta nyt tiedän mitä olen näiltä käynneiltä aina hakenut. Kiitos Nataly että avasit minulle tämän maailman!

Kirjoitan monesti raporteissani hyvinkin yksityiskohtaisesti mitä tapahtui maksettuna aikana. Ensimmäistä kertaa minusta tuntuu että en halua tehdä niin, koska en halua loukata Natalyn yksityisyyttä sillä. Olen jotenkin ajatellut että muiden mahdollista seuralaisen käyntiä miettivien on hyvä tietää mitä saa ja mitä ei saa tehdä, mikä asia toimii ja mikä ei. Natalyn kanssa mitään ei tarvitse miettiä. Voit vain olla oma itsesi.

Natalyn kanssa ei tullut kertaakaan tilannetta missä olisin joutunut miettimään jotain teknistä juttua tai että estääkö tai rajoittaako hän minua tekemästä tätä tai tuota. Varmasti Natalyllakin on rajat mutta kaikki seksi vain tapahtui luontevasti.

Ensinnäkin, suutelu! En ole koskaan maksullisen kanssa kokenut mitään lähellekään vastaavaa. Hän suuteli hyvin oma-aloitteisesti, myös kielellä, ja uskon että mikä taso itse kullakin suutelussa on mieluista, hän osaa mukautua siihen. Suudelmia satoi ennen, aikana ja jälkeen aina kun siihen oli mahdollisuus. Ihan lähtöhetkeen saakka.
Suihinotto oli hyvää, ei ihan pohjaan asti mutta lähelle ja yritystä oli kyllä. Ja pitkäkestoista. Eri asennoista. Kassitkin sai omansa monipuolisesti.
Pimppiä sai nuolla monin eri tavoin ja se oli kyllä ihanaa ja sitä hierottiin naamaan todella kiihkeästi. Sormiakaan ei kielletty. Märkää riitti eikä liukastuvoiteelle ollut tarvetta. Kertonee jostain.
Ratsastuksessa Nataly on mestaritasoa. Pari muutakin perusasentoa käytiin läpi.

Oli kuti hyvin tiukassa tänään ja ainakin omalta kohdaltani voin sanoa että siinä tilanteessa kun se hiipii mieleen niin paluuta ei yleensä ole vaan kulli lopettaa yhteistyön. Nytkin se oli lähellä. Kenen tahansa muun kanssa en olisi päässyt maaliin mutta Nataly ei luovuttanut: Vaihdettiin vähän taktiikkaa ja tekniikkaa ja niin saatiin varapresidenttikin hyvään taistelukuntoon ja viimein purkautumaan ihanille rinnoille.

Seksin jälkeinen keskustelu oli aivan eri tasoa kuin kenenkään huoran kanssa aikaisemmin. Hän on älykäs, empaattinen, nauravainen, huumorintajuinen. Ihanaa keskusteluseuraa ja kun kilometrejäkin kuitenkin on jo vähän, elämänkokemuksiakin on enemmän jaettavaksi.

Kaiken tämän lisäksi Nataly on myös todella kaunis ja mielestäni ikäistään nuoremman näköinen nainen.

Voi että. Olen niin onnellinen että sain nähdä hänet.
45min sovittu aika taisi tulla käytettyä hyvinkin tarkasti tai sitten meni vähän yliajalle.
Aivan varmasti menen uudestaan kun seuraava mahdollisuus siihen tulee!

Kiihkeää, hauskaa, älykästä, huomioonottavaa… parempi kuin tyttöystäväkokemus.
Minun käy sääliksi kaikkia teitä jotka ette käy hänen luonaan.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #10 : Lokakuu 24, 2023, 20:51:59 »
Palvelu saatu. Oli yhtä hauskaa kuin aiemmillakin kerroilla. Olisko vähän hoikemmassa kunnossa kun viime keväänä mielestäni pevs posket oli vähän kutistuneet. Näyttävä nainen ja aina yhtä iloinen.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #11 : Lokakuu 26, 2023, 13:07:27 »
EN tiedä tosiaan voiko enää tuon parempaa palvelua saada keneltäkään. Ehkä jossain uuden suhteen alkukiimassa voisi olla mutta pidempi suhde saatika avioliitto niin no dice.
Anaalikin on tarjolla lisähinnasta.
Pewsposket on mun makuun vähän kookkaat, tai leveät, mennään ihan rajoilla. Toivottavasti pitää niistä huolen seuraavallekin käynnille saakka. Pääsisipä aikamatkalle 10v historiaan ja paukuttamaan Natalya naisen parhaassa iässä...

Poissa Hemmohki

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #12 : Lokakuu 26, 2023, 16:52:59 »
Laitoin WhatsAppin pari päivää sitten mutta vastausta ei ole kuulunut. Taitaa kiirettä pitää. Hieman harmittaa kyllä kun lukee näitä arvosteluja...

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #13 : Lokakuu 26, 2023, 17:10:24 »
Jos laitat asiallisen viestin missä esittelet itsesi lyhyesti, milloin haluat tavata ja kuinka kauan niin luulisi hänen jotain vastaavan. Tietysti jos kalenteri on täynnä siihen ajankohtaan ja kysyntää on yltäkyllin niin voihan se olla että hän ei vaan ehdi vastaamaan.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #14 : Lokakuu 26, 2023, 17:39:02 »
Laitoin WhatsAppin pari päivää sitten mutta vastausta ei ole kuulunut. Taitaa kiirettä pitää. Hieman harmittaa kyllä kun lukee näitä arvosteluja...
Kandee ehkä laittaa uutta viestiä luulen että tulee takasin vasta kun lumet on hävinnyt eli aika sillai pitkän ajan kuluttua

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #15 : Lokakuu 26, 2023, 22:34:21 »
Mulle sano että vois tulla vuoden alusta uudelle käynnille. Korona-aikana aloitti nää Suomen keikat ja siksi harvemmin kävi alkuun.

Poissa Jirij

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #16 : Lokakuu 27, 2023, 00:45:29 »
Onko tämä daami tosiaan rahan arvoinen kun owot suutelua ja cim maksaa kaikki extraa?

Tälläset vanhemmat tammat yleensä kompensoi ikäänsä halvemmalla hinnalla ja palvelut kuuluu normi hintaan

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #17 : Lokakuu 27, 2023, 13:26:45 »
Onko tämä daami tosiaan rahan arvoinen kun owot suutelua ja cim maksaa kaikki extraa?

Tälläset vanhemmat tammat yleensä kompensoi ikäänsä halvemmalla hinnalla ja palvelut kuuluu normi hintaan
Se sun on itse päätettävä kukaan ei sitä sulle voi kertoa absoluuttisesti miten sen itse tulet kokemaan. Sensijaan absoluuttisesti voin itse todeta että kovin suurista summista ei ole kyse.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #18 : Lokakuu 27, 2023, 15:00:55 »
No ei. Muutamia kymppejä. Suutelusta kannattaa ainakin maksaa, lupaan että on kevyesti sen arvoinen.
Owo on makuasia. Tuskin olisi tehnyt mun kokemukseeni hänestä kovinkaan isoa eroa vaikka se olisi ollut kumitettu. Suutelu sen sijaan oli eri levelillä mitä muilla. Menee omalla listalla jopa selvästi ykköseksi.

Poissa Jirij

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Naughty Nataly
« Vastaus #19 : Lokakuu 27, 2023, 23:36:44 »
Tuli käytyä tänään visiitillä Natalyn luona ja eipä tarvinnut pettyä. Otin vähän extra palveluja mukaan ja hyvin tosiaan daami suoritti. Kunnon kielimoukkuja alkuun huolella, sit pillun kimppuun kielellä ja sormilla ja on kyllä märkä mätäs kun lämmittää kunnolla. Sit oli mun vuoro saada suihinottoa ja rimmausta ja ahnaasti kieli kävi pöllönsilmässä pitkän aikaa ja ei tykännyt yhtään pahaa kun kädellä työnsin sen päätä vaan jatkamaan kun meinasi lopettaa, kortsu päälle ja doggy ratsastus ja saarnasi käytiin läpi, tuntia tykkäävän kun lähärissä kietoi jalat mun ympärille ja selkää raapi vähän samalla, kulli ulos ja kumi veks ja siitä asennon vaihto sekä kieltä vähän vielä mun hanuriin samalla runkaten ennenkuin kuti lähti avainna odottavaan suuhun ja siemenet siitä nieluun.
Ikä taitaa alkaa nelosella, mut tässä sen huomaa et vanhassakin repussa voi olla yllättävän hyvät eväät. Parikyt vuotta aikasempi versio niin sit olis täydellinen