Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mihin aikaan  (Luettu 1415 kertaa)

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Mihin aikaan
« : Syyskuu 06, 2022, 01:10:31 »
Mihin aikaan menette vierailemaan naisten luo? Minä olen ennen ollut myöhään illaalla. Parempi olisi kuitenkin aamulla kun jaksaa enemmän ja tuntee enemmän. Mitä mieltä olette?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6946
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mihin aikaan
« Vastaus #1 : Syyskuu 06, 2022, 02:06:51 »
Mihin aikaan menette vierailemaan naisten luo? Minä olen ennen ollut myöhään illaalla. Parempi olisi kuitenkin aamulla kun jaksaa enemmän ja tuntee enemmän. Mitä mieltä olette?

Molempi parempi eli jaksaa hyvin illalla ja aamulla - aikataulutukset omien menojen mukaan  :drinking:

Kannattaa myös huomata, että osa tytöistä ei ihan aamusta aloita hommia
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 43 )

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin aikaan
« Vastaus #2 : Syyskuu 06, 2022, 03:00:05 »
Itelle on muodostunut vakioajaksi siinä puolenpäivän aikaan, mikäpä parempi tapa viettää pitkä lounas.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 824
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin aikaan
« Vastaus #3 : Syyskuu 06, 2022, 05:37:33 »
Oman aikataulun mukaan. Ku bongannu mielenkiintoisen ptn,niin sitte vaan sovitellaan aikatauluja. Pääsääntöisesti sopinu seuraavalle päivälle haluamani aika. Huomannu, ett iltapäiviin painottunut omat tapaamiset,ja viikonloppuun.        Aikaisin on ollu klo.10 aamulla, myöhäisin 19.30.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 380
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mihin aikaan
« Vastaus #4 : Syyskuu 06, 2022, 06:54:20 »
6.30 outcall on ollut aikaisin, joskus 23 jälkeen illalla myöhäisin. Tuo aikaisin aika ei ollut alkuperäinen suunnitelma, mutta se oli ainoa mikä lopulta onnistui, joten sen järjestymisestä suuri kiitos kotimaiselle joka ei ole nyt hetkeen ilmoitellut.

Jälkimmäinen taas oli virhe: en ilmoituksesta tajunnut että kyseessä oli liukuhihnatyttö, joka ymmärrettävästi ei ollut tuossa vaiheessa päivää ihan parhaimmillaan. Kärttyisistä huonekavereista puhumattakaan. Oppirahoja.

Parasta on kun on hyvin mennyt päivä takana, alkuiltapäivästä iltaan.