Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Ninnineiti

<< < (17/25) > >>

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: NinniNeiti - Huhtikuu 15, 2020, 19:04:29 ---Ja tarkoitus ei ollut nyt mitään paniikkia lietsoa vaan antaa heads up, nyt kun tiedän et toi on edessä. :)

--- Lainaus päättyy ---
Mutta, paniikki tässä nyt kuitenkin on ja tulee olemaan...

Ei vaan, olen pahuksen onnellinen puolestasi ja olen onnellinen siitä, että sain tavata sinut. Olen ollut mielestäni etuoikeutettu, olet aina ottanut kaiken mahdollisen ja joskus jopa mahdottomankin huomioon.
Olet upea ihminen.

Nöyrä kiitos.  :)

Kössi:
Eilen saatiin omakin jäähyväiskiertue Ninnin kanssa avattua, pitää nyt yrittää ottaa mahdollisimman paljon iloa irti näistä jäljellä olevista kuukausista ja tapaamisista  8)  On muuten sanottava että enpä ollut edes tajunnut kuinka paljon oli ihmisen kosketuksen tarpeessa nyt kun on pääasiassa ollut yksin neljän seinän sisällä jo päälle kuukauden, kiitos Ninni mahtavasta läheisyysterapiasta :)

Sakke_Sakuttaja:
Tapasin Ninnin eilen pienen tauon jälkeen, ja kylläpä oli hieno jälleennäkeminen!

Ninni on ihastuttava, kuumottava ja valloittava nainen isolla äNNällä, asioista / toiveista on helppo sopia etukäteen ja ulkoisen herkullisuuden lisäksi Ninni on sanavalmis, maanläheinen ja huumorintajuinen tyyppi. Vanhaa mainoslausetta lainatakseni - The Best A Man Can Get  ;)

Sexual healing - todellakin!

mika45v:
Jos ei päästä enää tapaamaan niin kiitos Ninnille ihanista hetkistä  :-* ja onnea uuteen elämään olet, kaiken hyvän ansainnut kaikki hyvä loppuu aikanaan ja jättää tähän sceneen kyllä mahdottoman aukon.  :(

Kapteeni Turska:
Kävin tänään vierailemassa NinniNeidin satamassa ja täytyy kyllä sanoa, että tuollaista läsnäoloa ja heittäytymistä en ole kokenut missään muualla. Aika monta satamaa on tullut uran aikana nähtyä, mutta tämä kuunari palaa sinne vielä uudestaan. Kiitos Ninni ❤️

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta